yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (7)
    • medya (0)

    1. çalıştım deyince ayıp bir şey yapmış gibi hissettiğini düşündüğüm insandır. çalışmak ayıp değil arkadaşlar, çalıştım demekten çekinmeyin. böyle arkadaşlarım var. ne kadar çalıştığını biliyoruz ve keşke ben de onun gibi olabilsem diyorum ama o hala inatla yok bee hiç çalışmadım demeye devam ediyor.

    bir diğer örnek de(gbkz: sınava çalışmadım deyip 100 alan insan)

    (yazar: mirket )uktesi.

    28 şubat 2016 14:42 28 şubat 2016 16:42

    2. şöyle bir baktım işte deyip a alamazsın güzel kardeşim söyle işte nedir sırrın dediğim insandır.

    zeki görünmek için de olabilir. hayvan gibi çalışıpta a,b aldım demez. bende zeka patlıyor o yüzden bir bakıyorum a alıyorum der.

    gözüm yok tabi alsın alsında insan enayi yerine konulmayı istemiyor.

    28 şubat 2016 14:56

    3. Şahin görünümlü tofaştır açık ve net

    28 şubat 2016 15:46


    4. ben bu kişilerin zeki görünmek için değil de aptal görünmemek için böyle bir şey yaptığını düşünüyorum. eğer "çok çalıştım" derse ve düşük not alırsa millet "o kadar çalışmış, aldığı nota bak, gerizekalı" diyebilir diye korkuyor bence. tedbir amaçlı yani. (ybkz: swh)

    28 şubat 2016 17:22

    5. oldum olası gıcık olurum bu tiplere

    çalıştım demek ayıp mı yaa ben gurur duyarım çalıştım derken

    çalışıp başarısız da olabilirsin ama etrafa çalışmadım başardım demenin anlamı ne yani ? çok zekiyim diye kime neyi ispatlama çabası bu ? kimse yemez canım bir süre sonra kendini ifşa eder bu tipler zaten

    28 şubat 2016 18:16

    6. Kızlar arasında popüler bu olay. Ben daha yapan erkek görmedim. Bunların sebebi hep fesatlık. Bizim bölümde en azından çok meraklıyız milletin notuna. Çalışırsın iyi not alırsın arkandan aman deli gibi çalışıyor inek derler. Çalışıp alamamadığında arkandan aptal derler. Çalışmayıp almama durumlarında da aptal derler. Sınıfta kalacak kadar kötüysen yüzüne teselli sözleri arkandan yine aynı.Ortalama çalışma ve not durumları için de notları da iyi değil zaten derler. Evet tüm kombinasyonların yalansız dolansız halleri bu. Yalan dolanlı halleri için de çevremden ve kendimden bir dünya örnek verebilirim de sonuç yine aynı oluyor kasmamak lazım bence.

    28 şubat 2016 18:33

    7. çok var bu insanlardan. böyle davranmalarının sebebi zeki görünmek veya cool görünmek olabilir. ama çalıştığı halde zayıf not alınca arkasından aptal diyen çevresi varsa değiştirsin. ben eğer çalıştıysam çay içelim mi ? sorusuna bile çalıştım diye cevap verebilirim :) sık yaptığım bir şey değil ve çalıştığımda gurur duyuyorum

    28 şubat 2016 18:59