yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (109)
    • medya (0)

    1. Beslenmeye de ihtiyaç olacağı düşünülerek bir poşet havucu keloğlan gibi omuza atıp evden kaçma girişiminde bulunmak bunlardan bir tanesidir.

    15 mart 2017 22:06 5 haziran 2018 03:59

    2. Babamı tıraş olurken izleyip özenirdim (?????) ve bir gün bıyıklarımı babamın jiletiyle tıraş etmiştim. Hatta tüm yüzümü sadece bıyık değil.

    16 mart 2017 00:41

    3. bütün haftasonunu o saçma ödevi yapmakla geçirmiştim. sonra tabi öğretmen kontrol ediyo ödevi yapmayanları tek tek tahtaya kaldırıyor. ben de hazırladım defterimi bekliyorum. yanımda oturan sınıfın en popi kızı da ödevi yapmamış. döndü bana dedi ki "gösterme sen de ödevini. bak tahtaya çıkartıyo belki şarkı falan söyletir eğleniriz"(gizlinot: salak shewolf adam ödevi yapmayanları niye eğlendirsin )(gizlinot: neyse, düşünemedim heralde) (gizlinot: ben okulda yeniydim, vardır bu kızın bir bildiği demişimdir belki )evet. yaptım. inanması güç ama tek cümlesiyle beni ikna edebildi. sayfalarca ödevimin bulunduğu defteri sessizce sıranın altına koydum. tahtaya çıktık ve şarkı söylemedik. öğretmenimiz kızdı bize. hala hala çok sık aklıma gelir ve kendime inanılmaz kızarım. resmen kendi suçuna ortak aradı ve buldu. kötü kalpli merve. seni hiç sevmiyorum merve.

    16 mart 2017 09:49 16 mart 2017 09:58


    4. Hamdi alkan'ın kıvırcık saçlı bir tiplemesi vardı, ondan korkup masaların arkasına saklanırdım...(gizlinot: swh)

    17 eylül 2017 23:26

    5. İlk okuldayken bana mobbing uygulayıp kepçe kulaklarımla dalga geçip ben ağlatan sınıf arkadaşlarıma; yere bilinçli döktüğüm bisküvileri tekrar pakete dizip yedirmişliğim vardır. Salaklık mı tartışılır (gizlinot: Swh)

    29 eylül 2017 20:34

    6. 4-5 yaşlarımda düzenli olarak parmaktan kan aldırıyordum.

    kan aldırdıktan sonra igne yerine bastırılan alkollü pis pamukları kalpli bir çantada biriktirip eve gidince bir kanım, iki kanım, üç kanım... diye sayıyordum...

    o beyinle bu yaşıma nasıl geldim hala şaşkınım.

    30 eylül 2017 18:47 30 eylül 2017 18:47

    7. Çocukken da salaklık yapardım hala da doymam. Yapı meselesi. İlkokuldayken bi kitapta yapmamamız gereken şeyler listelenmişti. Mesela su içerken nefes almamak, elektrik prizine demir eşyalar sokmamak gibi. Yalnız listenin saçmalığı. Neyse, ben de iflah olmaz bi salak olduğum için bunları denedim tabii. Mesela elektrik prizine kaş makası soktum hem de banyoda! İlk başta amaan bi şey olmadı, yalan ya derken ikinciyi denedim. Evet çarpıldım. Bile isteye hem de. Neyse ki makas elimden düştü ve bi şey de olmadı bana.

    Su içerken nefes alma deneylerime başlamadım diye düşünmediniz umarım. Onu da yaptım, evet. Bi bardak suda boğulacak duruma geldim. Hala devam eder bu durum. Bazen su içtikten sonra o kadar öksürüyorum ki yanımdakiler tedirgin olurlar bi şey olucak diye. Bu durumun sebebini de açıklayarak bugünkü salaklık anımı sonlandırıyorum. su içerken nefes almak istediğimizde soluk borusu açılır ve soluk borusuna su kaçabilirmiş. Bu yüzden de boğulma hissi yaşarmışız. Ben bu hissi tabi ki yüzlerce kez deneyimledim.

    29 nisan 2018 22:16


    8. Pil yalamak jdkshd

    Patates-soğan arabasından korkup koltukların altına saklanmak

    4 haziran 2018 10:45

    9. Yolun karşısından yürüyen arkadaşıma el sallaya sallaya giderken önümdeki direğe toslamak. Mr.bean salaklığında ama tamamen doğal salaklık. Yaş da 8-9. 

    4 haziran 2018 14:52

    10. bir anımla şenlendireyim sözlüğü,

    çocukluk demek ne olacağını bilmeden fos bir cesaret göstermekmiş.

    Mahallede bir ev kapı penceresi sökülerek tamire girdi, ev sahipleri eşyalarının eski püskü olanlarını bırakıp gitmişler. Ev villa tipi bir ev, arka bahçesinde erik ağaçları var, ben ve iki arkadaşım macera peşindeyiz yaş 10. Bahçedeki eriklere dadancaz bi yandan da evin içini ve eski püskü eşyaları çok merak ediyoruz. Erikleri kopardık bir kısmını orada yedik, cepleri doldurduk, sıra evi incelemeye geldi, ev epeydir boş olduğundan birileri mesken etmiş, içki şişeleri, duvarda is lekeleri var, pis yatak döşek... Korka korka çatı katına kadar çıktık sonra görüntüden ürktük ve aşağı indik. Merdiven altında bir sandık bulduk içinde bir sürü kutusu açılmamış tabak çanak var, kendi aramızda paylaştıdık, herkes bi kaç parça eve götürecek, oysa annelerimiz bilse oraya girdiğimizi ortalık kalkar biz tabak peşindeyiz, bildiğin yağma. İlk nakliye sırası benim, arkadaşlar virane evde bekliyorlar, elimde tabak, annem kabul etmeyecek diye bahçemize sakladım. Geri arkadaşlarımın yanına döndüm, görünürde yoklar, sesleniyorum sesleri derinden geliyor, merdiven altına sıkışmışlar, ite kaka çıkardım onları, bunların korkudan gözleri büyümüş, kolumdan çekip binadan çıkardılar beni, meğer bir berduş varmış yukarıda sesimizi duyup aşağıya kadar inmiş, korkup merdiven altına saklanmışlar, adam da çıkıp gitmiş muhtemelen ama göremediklerinden beklemişler. korkudan ikiside tir tir titriyorlar. Öyle bir korku yaşadık ki bir daha evin önünden geçemedik adam bizi bulurda bişey yapar diye.

    4 haziran 2018 17:07