yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (86)
    • medya (7)

    86. günlerdir buraya yazılanları okuyorum. ben de bir iki kuple fikrimi paylaşmak isterim. öncelikle şevval şahin'in menajerini tebrik ediyorum. kendisi büyük ihtimalle olayın ilk başta şahin'e yapılan linçten desteğe dönüşeceğini öngördü ve şahin stüdyoyu terk etmek istediğinde bunu öne sürerek programa devam etmesini telkin etti diye düşünüyorum. çünkü şahin programa katılma amacının sosyal sorumluluk projesi olduğunu söylemişti. kendisi de programa ihtiyacı olmadan o yardımı sadece instagram storysinde paylaşarak yapabilirdi. ama şimdi hem günlerdir ülkenin gündeminde, herkes konuyla ilgili fikir beyan ediyo. hem bir sürü ünlüden destek mesajı alıyo, hem de instagram takipçisini artırmış durumda. onun anlayacağı dilden win-win :D benim anlamadığım madem "aşık olduğun ülkene" bu kadar uzaksın, neden miss turkey'ye katılıyorsun? o derece alamadığın miss world'de bize ülkeni anlat deselerdi orada da kem küm kübele mi dicektin acaba? ayrıca, dünya olarak olağanüstü zamanlardan geçiyoruz. biraz etrafımıza bakıp neler oluyor diye bir durup düşünmek gerekir. mesela şöyle bir ortamda fahrettin koca'yı bilmemek para kazandığı ülkenin gündemine ne kadar uzak olduğunu gösteriyor. zaten koronavirüs ile ilgili çık tihlikili bir viris ildiğini biliyirim demesinden bile neden halen partilemeye devam etttiğini anlıyorum. hadi bütün bunları geçtim; karşında iki tane kadın sana sahip olduğun imkanların sevgilin sayesinde olduğu imasını yapıyor, kalkıp iki kelime bir şey diyemiyorsun :D o çok sevgili ünlülerimiz, şevval şahin'i savunurken neyi savunduklarını sanıyorlar acaba? anladık, yurt dışında yaşamış o yüzden bilmiyomuş falan filan. so what :D yurtdışında yaşamayı kendisi tercih etmemiş olabilir ama ülkesiyle ilgili bir şey öğrenmemeyi kendisi tercih etti. kaç yaşına gelmişsin, bi zahmet educate yourself. neyse kısaca demek isterim ki şevval şahin genel olarak pek bir şey bilmeden 20li yaşlarında ülkesinin gençlerinin hayal bile edemediği paraları kazanıyor. yaşıtları ise şevval şahin'in bilemediklerinin ötesinde şeyler biliyo ama işsiz geziyo. ne diyelim, bu da bu ülkenin kaderi demek ki...

    28 ekim 21:00

    85. bu kıza destek olanlara şaşırıyorum kadının arkasındayız filan şeklinde yaklaşıyorlar ne alaka o programa katılması da kendisi ile alakalı. kültürsüzlüğün bilgisizliğin arkasında değiliz kaldı ki kıza fizik matematik de sormamışlar ekmek yediği ülke ile genel bilgiler.

    28 ekim 16:49

    84. Bu güne kadar güzellik yarışmalarında derece alıp da fiziksel görünüşü beğenilmeyen herkese bu yarışmalarda sadece dış güzelliğe bakılmıyor, konuşmasına, kültür seviyesine, kaç dil bildiğine vs. de bakılıyor dendi. Şahsen ben de bunun böyle olması gerektiğini düşünüyorum zaten ama şimdi bu hanımefendi dış güzelliği için seçilmemiş belli ki. Kültür var mı? Yok. Zeka var mı? Üzgünüm ama yok. Yabancı dil var mı? 1.5 dil biliyor sanırım kendisi. Zaten bu programa gelene kadar yaptığı korona partileri ve verdiği akıl almaz cevapları (gizlinot: Sadece 10 kişi pozitif çıktı yaaa) tartışılmalıyken sadece bu konu üzerinden tartışılması da bana tuhaf geliyor. Cehaleti övmeyin arkadaşlar lütfen. Bugün "kimse yaşadığı ülkeyle ilgili bir şey bilmek zorunda değil" derseniz yarın biri de "dünyaya bir kere geliyorum zamanımı bir şeyler öğrenmeye harcamak zorunda değilim" der. Okulları da kapatıp komple çıkalım gidelim o zaman. 

    28 ekim 13:13


    83. Güzel kadına baskı yapılmıyor arkadaşlar.

    Ülkede ün kazandığı güzellik yarışması formatını bu ülkeye getiren kişiyi de bilmen gerekir. Ülkenin bağımsızlık sembolünü bilmen gerekir. Avrupa ülkelerinde de o ülkenin ekmeğini yiyip vatandaşıysan bilmen gerekir asya ülkelerinde de.

    Cehalete bu kadar tapmayın.

    Bana sadece pr amaçlı bir program ve mağdur edebiyatını cehalet sosuyla sunmuşlar. Sanmıyorum bu kızın bu kadar cahil olduğunu.

    Klasik güzel ama aptal kız rolünü canlandırıyor. Bizim gibi ortadopu ülkelerinde halen tutuyor. Oysa artık globalde güçlü ve güzel kadın imajı daha çok tutuluyor.

    28 ekim 10:14

    82. Ülkemizin içler acınası ''Rezil ol, ün sahibi ol.'' durumu bir kez daha gözler önünde kanıtlandı.

    Yani tabii ki Türkiye Güzeli, istiklal marşını bilmek zorunda. Milli değerlerimizi bilmek zorunda. Hani bu güzeller sadece güzel olduklarıyla değil diğer kültürlü, sosyal özellikleriyle de seçiliyordu ?

    Yani kimse kusura bakmasın o zaman yurtdışında yaşadığı ülkede güzel seçilmeliydi. Böyle haberi okudum dedim oh şimdi ünü artar. Model evet ünü var. Ama yeteri kadar başarılı bir model olduğunu duymadık. Hep bir skandal. Ağzını yayarak konuşmalar, maskesiz gezmeler, covid19 partileri. Biz sadece bunlarla tanıdık. (Fikrimi sorarsanız tanımak istemezdim.)

    Ayrıca destekleyen ünlülere de bi yüzümü ekşiterek, soru işaretleriyle baktım. Onlarda hazır olaydan payını almak istedi herhalde. Kimsede demedi istiklal marşını bilmeyen birini güzelimiz seçmişiz. (Güzelliğini tartışmıyorum bile. Tartışılacak kadar değil çünkü teşekkürler)

    Programdaki sunucular konusundaysa programın içeriği karşındakinin üzerine gitmek, katılmadan önce izleseydi ki.. Ben tamamen danışıklı dövüş olduğunu düşünüyorum.

    28 ekim 03:35 28 ekim 03:37

    81. Şu kadını koruyanları ısrarla anlamıyorum.Ünlüler bu tarz programlardan önce görüşme toplantı yapıyor,Şevval oraya gittiğinde kesin olacaklardan haberdardı hatta bence belki sorulacak soruları bile önceden çalıştı.Tamam diyelim ki mağdur 'Beni Türk toplumuna karşı küçük düşürdüler' diye ne kadar tazminat alabilir farkında mısınız?Cnn Türk sizce bunu göze alır mı?.Ve son olarak Türkiye güzeli demek ülkemizi en iyi şekilde temsil edecek hem bilgili,hem naturel güzellikte bir kadın demek Şevval'de ikisi de yok.Bilgi varsa da bu programdan sonra artık kimseyi inandıramaz.İşin gelelim en trajik kısmına,kadın cinayetlerinin arttığı bir dönemde iki kadını acımasız ,karşılarındaki diğer kadını da mağdur gösterenlere burdan selam olsun.Gündem değiştirmekte üstünüze yok.

    27 ekim 23:38

    80. (yazar: elifcan) ın yazısına ek olarak Instagram hesabı da +90k artmış bir günde. Başarılı bir pr çalışması. Tam bizim ülkeye layık.

    Hemen artmış izlenme ve takipçi. B*k var çünkü.

    27 ekim 22:45


    79. son zamanlarda internete onun hakkında düşen her şeyin PR çalışması olduğunu düşünüyorum.

    Cnn'deki programda kadınlar ona soru sorarken suratında ağlamaklı bir ifade olması, arada menajeriyle konuşmak istemesi, o kadar "aşağılandığı" bir programda hediye edilen şeyi instagramda paylaşıp 1000. kez "ambassador olmak istiyorum" demesi falan.

    Ucuz bir çalışma ama program şu an youtube trendlerde 1 numara ve izlenmesi 2M'ye yaklaşmış, demek ki çok da başarısız bir girişim değil

    27 ekim 20:18

    78. Rachel araz ile aynı  zannedettiğim kişiymiş. Hayır her şeyi geçtim ‘Bütün ümidim gençliktedir.’ Diyen canım atama üzüldüm en çok. So what yani so what.

    27 ekim 11:00

    77. Bir şeyleri bilmemesi kesinlikle hiç bir problem yaratmıyor. Bilmek zorunda değil, ingiliz bir mankenede ingiltere tarihi ile ilgili bir şey sorsanız bilmeyebilir, kimsede takmaz. 

    Ama en kötüsü biliyorum deyip hiç bir soruya cevap verememesi. Bilmiyorum deseydi eğer bu kadar gündem olacağını düşünmüyorum. 

    27 ekim 04:46