yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (9)
    • medya (5)

    9. Yaprak dökümü “ikinci” (2.)  sevket gibi bir yıl

    3 haziran 22:16

    8. İlk iki ayından gördüğüm kadarıyla herkes için zor geçecek yıldır. Depremler, salgınlar ve türlü çeşit felaket oldu ilk iki ayında ki daha 2. Aya yeni girdik. Umarım bundan sonra kötü şeyler olmaz ve biz sadece 2020 nin başı neydi ya? deriz. Afetlerde vs. De Ölen herkese Allah'tan rahmet , yakınlarına da sabır diliyorum. Allah herkesi korusun.

    6 şubat 06:39

    7. Benim için iyi başlamadı. Çok mutsuzum. Ailecek evde sofra kurup kutlayanlara, bir evde arkadaş grubuyla kutlayanlara çok imrendim. Biz hiçbir şey yapmadık dün akşam. Ev gergindi, birbirimizin yeni yılını kutlamadık bile. Abimle dertleştik ki o da çok iyi anladı durumumu. Gözüm dışarıda olmakta değildi ama biraz güzel geçirmek isterdim, yüzüm gülsün isterdim. Arkadaşlarımla gülerek eğlenerek girmek istedim. Erkek arkadaşımla geri saymak istedim. Hiçbiri olmadı sözlük yüzüm gülmüyor. 

    1 ocak 17:24


    6. 2020’den en büyük dileğim hayalimdeki işi bulmak ve tabi ki tüm ailemin sağlıklı olması.

    3 aralık 2019 14:07

    5. Her sene yeni yıla girerken inanılmaz umutlu giriyorum, bir sürü hayalim oluyor o yılda gerçekleşmesini beklediğim. 2020'den sevgilime devlet kurumunda bi iş istiyorum ki eş durumuyla yanıma gelebilsin ve evlenmiş olalım (malum 3+1 öğretmenlik). Bir de tabi ki hepimize sağlık, mutluluk ve huzur. 

    Edit: 5 yıllık ilişkimizi sonlandırdık. Güncelleme ile mutluluk ve huzur istiyorum sadece. 

    3 aralık 2019 11:00 6 aralık 2019 12:05

    4. İşe girmek istiyorum iyi bir işim olsun yarın çıkarılır mıyım diye düşünmediğim erkek arkadaşımın da bir işi olsun hatta önce onun olsun razıyım 7 yıllık sevgililikten nişanlılık evresine geçelim yazın şöyle yeşil tatlı bir bahçede nişan yemeği verelim en yakınlarımıza, pazartesi sendromu yaşayalım. Ya Bir iş mutlu huzurlu bir yuva çok bir şey beklemiyorum artık şu hayattan (evlilik meraklısı pembe gelin evi yapacak biri değilim)

    3 aralık 2019 00:33

    3. hayatımdaki gri alanların netleştiği, çokça sevip sevildiğim, sağlıklı, ertelediğim şeyleri doğru önceliklendirerek yapabildiğim, her anlamda güzelleştiğim ve hayatımdaki güzel insan sayısını çoğaltabildiğim, sevdiklerimle keyifli bir başlangıç olmasını diliyorum.

    2 aralık 2019 21:56


    2. Umarım yıllardır ertelediğim, bi türlü başaramadığım kilo verme sürecini 2020'de yapabilirim. Bazen çok zor, bazen çok kolay geliyor. Tabii en önemlisi istikrar ve insanlardan etkilenmemek.

    Sanırım insanın ilk önce yarasını kabul etmesi gerekiyor. Ben kabul etmedim hiçbir zaman. Bu halimi de sevdiğime inandırdım kendimi. Sevmiyor değilim zaten ama yıllardır olan bu sorunu artık kabul etmem lazım. Yılların getirdiği psikolojik problemler de cabası. Cidden 2020'den tek isteğim sağlıklı kiloma kavuşmak. Yavaş yavaş aşıyorum kendimi. 2019 çoğu bakımdan kendimi aştığım bi sene oldu. Umarım 2020'de de bu kilo sorunumu çözüp kendimi aşabilirim. Bazen insanın en büyük engeli kendisi gerçekten.

    2 aralık 2019 20:09

    1. 2019u bilmem ama 2020 her anlamda benim yılım olucak hem 7 yıldır beni yiyip bitiren bölümden hem sevmediğim şehirden ve okuldan hem saçmasapan bi ortamdan kurtulup küllerimden doğucam 

    1 ocak 2019 17:18