sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (19)
  • medya (0)

1. söylediklerinden ziyade konuşurken yaptığı hareketleri falan çok değişik. zihinsel bir engeli var herhalde. allah yardımcısı olsun.

12 eylül 2017 02:52

2. ruh hastası manyaklar giderek azıyorlar.

yok domates yok öpsün yalasın bilmem ne.

bi defolup gidin ya! insanı dinden imandan çıkarır bunlar. bakın ciddi ciddi dinle ilgili tüm fikirlerimi allak bullak etti bu din satıcıları.

sen madem en âlâ müslümansan, herkesin namusunu korursun.ayrıca dinde zorlama yoktur ve her koyun kendi bacağından asılır.

malesef tepemizdekiler de bu zihniyette olduklarından böyle abuk sabuk beyanatlara ses çıkarmayıp, normalleştirme çabasındalar.

açılacam lan, sana mı soracam! (gizlinot: sabah sabah afakanlar bastı yeminle)

12 eylül 2017 08:49

3. Bunlar bence ya gizli eşcinsel de kadınları kendilerine rakip olarak görüyorlar ya da geçmişte anneleri ile ilgili büyük bir travma yaşamış olabilirler. Ben ilk seçenek diye düşünüyorum açıkçası kadınlara karşı bu kadar düşmanlık başka türlü açıklanamaz. İslam çoğu şeyin 2 taraf içinde yasaklandığı bir din. Sadece kadınların üzerine gittiklerine göre, var bunlarda bir şey belli ki.

Not: o "yeliz" ismini seçmelerin falan boşuna olmadığını düşünüyorum.

12 eylül 2017 09:54 12 eylül 2017 09:58

4. Gercek islam bu degil deniliyor ya.

Gercek islam tam da bu

Yeni turkiyede bu

Rteyle beraber bu

Bir iki kişiyi kirmayacagim diye ama'li cumleler kurmayacagim.

Varsa kendi cehennemleriniz de yanın yoksa bu dünyada tadın.

12 eylül 2017 10:23

5. Benim dinimi mıncıklama pls sjsjsbsb. Ne kadar da mıncık öpüş koklaş içerikli bir dini sohbet. Gelecek haftanın konusu da anal seksin ne kadar haram olduğu değilse benim nickim dünyanın bütün kedileri değil. Bayılıyorlar ya adamlar bu mevzulara. Kabuklu domateslerin bostanından bunlar da bildiğin hıyar ağaları. 

12 eylül 2017 11:00

6. Ben bu sözleri yanimda o şahsiyet konustukca gülüp hak veren biri varken izledim bide...

Sinir kat sayilarim yukseldi.Artik diyecek bir şey yok boylelerine 

12 eylül 2017 11:06

7. (bkz: Gerçek islamın yavaş yavaş bu olması)

Milletin karısına kızına göz dikip onlara fahişe muamelesi yapan,bebeklere cinsel gözle bakan bir adet malın beyanıdır. (bkz: Mal beyanı)

Ha ben fashion tv izliyorum, ben sırf kız bakmak için düğünlere gidiyorum demiyor, vaaz vermiyor da sıçıyor mübarek.

Adam gibi örtün diyorsun da diz üstünden bel üstüne de üşümez mi bu kadınlar? Üstümüze bi askılı da mı giymeyelim?

üstümde şu an balkon bikini üstü ve kıçımı anca kapatan bir bikini altı var, gel yanıma öyle ver vaazını. *kıps*

12 eylül 2017 11:28 12 eylül 2017 11:30

8. yine beyinsiz bir canlı beyanatı. merak edip videoyu açtım, sesi kısıktı önce bir an için sessiz film anlatıyor sandım. o hareketler ne öyle ya adamın biri takmış sarığını, giymiş cübbesini sakil sakil hareketlerle şov yapıyor bir de utanmadan. bu ne artık ya sırf ağzın var diye, düşünmeden konuşmak zorunda, etrafa manyak fikirlerini saçmak zorunda değilsin be adam. gitgide görünüşü insan olan, ağzını açınca insanlıkla uzaktan yakından ilgisi olmayan şeyleri din çatısı altında söyleyen saçma sapan kişiler türedi. bahsettiğin insanları, peygamber ve yakınlarının isimlerini ağzına alıp da cümle içinde kendi saçmalıklarınla birlikte kullanıp çileden çıkarma kimseyi.

o değil de, bu videoyu bir de adamın kendisine izletseler keşke. kesin bizden çok eğlenir o halleriyle. yalnız al diplomanı, giy belden kavramalı gelinliğini, tak tak tak tokalaş derken belli ki bu kadınlar çok rahatsız etmiş seni. helal olsun size kadınlar o zaman aynen devam.

yalnız o hareketler yok mu o hareketler beni benden aldı ya neyse. bugün de gereksiz insan nasıl olunur, oksijen israfı nedir onu gördük çok şükür.

12 eylül 2017 14:15

9. Çalıştığım coğrafya sebebiyle daha fazla maruz kaldığım bu zihniyete artık dayanamıyorum. Daha dün muhammed in 6 yaşında bir çocukla evlenmesini savunuyorlardı bana. Kusura bakmayın ama ben cennetinde göğüsleri tomurcuklanmamış genç kızlar vadeden bir tanrıya inanmayı reddediyorum. Hatta herhangi bir olay karşısında ben ve bir hemcinsimin şahitliğinin tek karşı cinse denk geldiği bir dine inanmayı kadınlar için düpedüz salaklık olarak görüyorum.

12 eylül 2017 14:55

10. (no: 625390)

bakın biz bunlardan hep girdilerimizde bahsettik, hatta 1.5 ay önce. gündemi önden takip ediyorum.

izlediğime çok pişman olduğum videolardan biri. kesinlikle +18 ibaresi konulmalı. elini verirsin, kolunu da ister bu yobazlar. ılımlı davranmayın.

12 eylül 2017 16:21