girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (5)
  • medya (4)

5. ilk olarak (gbkz: girls)'teki rolünde gördüğüm ve o roldeki korkunç kişiliği ve toksik davranışlarına rağmen seksi gelen aktör. girdileri okuyunca yalnız olmadığımı anladım, biraz rahatladım açıkçası. çünkü, yakışıklı desen değil, rolleri çok seksi desen değil, e o zaman neden? (gbkz: force awakens)'da da (gbkz: girls)'te de hep çocuksu, akılsız bir kötü adam rolünde. neden bu adam seksi geliyor yahu, neden?!

bu arada, (gbkz: force awakens)'la ilgili en büyük hayalkırıklığım, adam driver'ı üstsüz veya öpüşürken görememek oldu. tüm filmi keşke birine atlasa diye bekleyerek izledim. yok mu orda galaktik bilmemne bir şeyinin strip club'ı falan? bir sonraki star wars'ta adam driver'ı çeşitli yaratıklarla oynaş halinde görmek istiyürüz. (bkz: pms)

23 eylül 16:09

4. ben de kendisini ilk olarak 2015'te the force awakens ile izlemiştim. film çıkmadan han solo ve leia'nın çocuğu böyle mi olur, ikisine de benzemiyor?? gibi önyargılarla yaklaşsam da filmden baya hayran kalarak çıkmıştım. the last jedi'da ise daha da gözüme girdi, bunun gazıyla girls izledim. gerçekten güzel oyunculuğu ve çok farklı bir çekiciliği var, adam yakışıklı değil ama aşırı çekici izledikçe daha çok düşüyorum... kova yükselenli akrep burcuymuş bu arada ve 5 yıldır evliymiş.

23 eylül 15:13

3. (bkz: kylo ren)

biraz eski ama saturday night live parodisini buraya bırakıyorum. kylo ren radar teknisyeni matt kılığında personeli denetliyor. (gizlinot: swh)

ilgili medya:
1
23 eylül 13:42


2. İlk kez star wars’ta gördüğüm ve gerçekten çok çekici olan adam. Yani fiziksel özellikleri dıştan baksan belki beğenilmez ama tuhaf bir çekiciliği var.rolünden mi acaba diye röportajlarını, girls dizisinden klipleri falan da izledim ve onaylıyorum; adam %100 çekici. Ses tonunun da bunda büyük bir payı var bence.

23 aralık 2017 09:15

1. 3 yıldır gözdemdir ve bana en seksi gelen erkektir

.

Muhteşem bir burnu yok, yüzünde lekeler var, kulakları kepçe, dişleri düzgün değil hele kaslı hiç değil ama seviyorum ve seksi buluyorum. Bu entryden anladığım kadarıyla ben bebeksi erkekleri sevmiyorum, ikonik ve sofistike tipleri beğeniyorum.

Sevgili bebeğimsi Adam driver; evli olabilirsin ama ben tek eşliliğe karşıyım, gel beni kaçır yiğidim. Haremin olayım senin dhhzhsb

Edit : son filmde gördüğümüz üzere (star wars episode 8: last jedi) deyim yerindeyse hayvan gibi vücut yapmıştır ve şahsımı oturduğum sinema koltuğunda eritmiştir. Kaç para lan bi adam driver?11!!

21 kasım 2017 18:35 23 aralık 2017 12:53