yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (189)
    • medya (11)

    189. son soru-cevap videosunda çok fazla linç yediğinden, yargılandığından ve bundan etkilendiğinden bahsetmiş youtuber. linç kapsamında insanlara küfürler savurmanın hatta ölmelerini istemenin hiçbir anlaşılır tarafı yok, bu psikopat yorumları bir kenara ayırıyorum. ama "nasıl cevap alacağını bilmediğin insana kötü mesajlar atamazsın" yorumuna anlam veremedim. devlet tüzel kişiliği değil alt tarafı sosyal medya burası ve o da bile isteye kınasından düğününden karantina ev hallerine kadar hayatını paylaşma kararı almış biri, yani açık bir kitap ve elbette herkes kendine göre okuyacak. artan popülerliğin, takipçilerin, kazanılan paraların bir bedeli tabii ki olacak. videosunu editleyen kişiye de linç yeme ihtimali olan kısımları kesmediği için kızdığını söylemiş, hiç gerek yok bu yorumlar her türlü gelmeyecek mi? sen olduğun gibi ol ki vlogların izlemeye değer olsun. herkes kötü yorumları okuyabileceğinin farkında ve üzebileceğini de gayet tahmin ederek yazıyor. ve hayır aynı üslupla cevap veremeyeceksin çünkü göz önündeysen politically correct olmak zorunda hissedeceksin. kim bilir kaç kere hiç içinden gelmeyerek toplumsal duyarlılık kasmıştır, kaç kere hakkında hiçbir şey hissetmediği bilmediği konularda bilmemkime yardım, bilmemkime kınama, bilmemkime baş sağlığı mesajları paylaşmıştır. bunlar göz önünde olmanın gereği çünkü, aynı şekilde takipçilerle boşuna tartışmaya girmemek de buna dahil bence. kendisine hayatını direk olarak etkileyecek problemlerin çözümünü yapay mecralarda aramamasını tavsiye ediyorum. güzel, bakımlı, iş güç sahibi, Ahmet'le yakışıyorlar gayet. son olarak burayı okuyorsa kendisine bir sorum var. Ahmet'e gay denmesi tam olarak nasıl bir problem teşkil edebilir de bundan ciddi ciddi bahsediyorsun, hem de bullying dersi verirken? Sanıyorum ki gay bir birey kendisine hetero denmesini hakaret olarak algılamaz, aynı şekilde Ahmet'in de bunu takmaması gayet normal olsa gerek çünkü kendi cinsel yönelimini bilmesi yeterli zaten.

    7 nisan 22:51

    188. Vloglarından eski tadı alamadığım ama hala çok sevdiğim birisi. erkek arkadaşını vloglara dahil etmesi sıkıntı değil ancak videolarda sürekli rapçi arkadaşları, karya vs olunca gerçekten izlenmiyor. kendi başına sadece konuşarak bile bir vlogu izlettirecek potansiyeli var. korkarım klan halinde yaşayan damla altun  vloglarına dönecek videoları.

    19 mart 10:54 19 mart 11:11

    187. Ala neden hayatına giren insanlara benzemeye çalışıyorsun kendini kalıptan kalıba sokuyorsun ? Bu rapçi kız tavırları hiç oturmuyor üstüne eskiden ne kadar sempatik komik buluyorsam şuan o kadar itici buluyorum maalesef 

    13 mart 09:32


    186. kartalkaya tatili vlogunda nurseliyi çekmemek için ant içmiş gibi. dışlamaya çalışmış gibi mi bana mı öyle geldi anlamadım.

    13 mart 00:55

    185. Bir ara çocukluk fotosunu paylaşmıştı ve dudak yapısında hicbir fark yoktu, erkek arkadaşını doğal olarak kıskanabilir ancak huzursuz olacağı bir konu da yok çünkü erkek arkadaşından aşağı kalır hicbir yani yok

    8 mart 09:36

    184. Gerçekten dolgulu dudaklarına dış çerçeve yapmak zorunda mısın?

    Ayrıca erkek arkadaşımı asla kıskanmıyorum minvalindeki davranışlarının aslında tam tersi olduğuna bahse girerim.

    7 mart 12:06

    183. Dünya tek biz ikimiz videosunun reklamı karşıma çıktı.Ekrana bakıp acaba hangisi Ala diye düşündüm.İlgimi çekmediği için videolarına bakmamıştım ama fotoğraflarını görmüştüm.Gerçekten çok şaşırttı beni

    25 şubat 16:50


    182. Zengin kızı olduğunu düşündüğüm yutubır. Kimse makyaj stüdyosuna sahip olmalıyım diyerek genç yaşında çat diye işletme açamaz. Ama başarılı oldu ki ikincisini açacak yakında. Komik bi kız vlogları akıcı. Müzik zevki hoşuma gidiyor. Ahmetle olan ilişkisi bazen tatlı bazen ise olmayan bi şeyler varmış gibi geliyo. Ahmeti çok sallamaz gibi duruyor işte kıskanmam umrumda değil öyle çok aşık falan da değilim yakışıklı ve popüler diye çocuğun peşindeyim sanmayın imajı yaratmak istiyor gibi. Ya da benim hissettiğim bi yanılgı bilmiyorum. Ama bazen olmadığı biri gibi davrandığını düşünüyorum. Eski eşiyle olan ilişkisini bilmem ama o zamanlar çok daha farklı Bi insan olduğu kesin. Fazla değişim yaşayan hayatına giren insanlarla kalıp değiştiren bi kız. Hayatı yaşama tarzı imkanlarını kullanması her gün farklı koşturmaca içinde fazlaca eğlenmesi hoşuma gittiği için arada izliyorum. Güzelliğine gelecek olursak bence ne çirkin ne güzel ama zaman içinde bu konuda yol aldığı kesin.

    22 şubat 12:12

    181. kesinlikle çekici bir aurası var ama güzel mi çirkin mi tayin edemiyorum. bence çirkin güzel.

    21 şubat 00:54

    180. Tasarladigi takılar çok kötü. Yemin ederim 10 liraya satılsa takmam ben bunu der almam. Siz alir miydiniz bir zincire belirli araliklarla dizilmiş şimşek sembollü kolye? Çok kötü.

    20 şubat 00:55

    ilginizi çekebilecek benzer başlıklar