girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (186)
  • medya (7)

186. Biri kahverengi tonlarında biri pembe tonlarında olmak üzere Sadece iki tane allığım olduğu için karışık kullanarak ikisini de birer ay arayla bitirdim. Olmayacak bir şey değil yeter ki allık sayısı 2yi geçmesin.

15 eylül 23:41

185. benim için imkansıza yakın eylem. zaten allıktan ziyade bronzer kullanan bir insanım. her gün allık kullanan insanlar bile kolay kolay allık bitiremezken arada bir kullanarak bitirmek çok daha zor. bırak bitirmeyi, sanki hiç azalmıyormuş gibi geliyor. neyse zaten bitmesin. çünkü hit the pan devrinden eldekini koruma devrine geçtik malum.

15 eylül 21:20

184. Form olarak aynı olduğu ve kontür için kullanmadığımdan dolayı nars laguna. 1 yılda bitirdim. Haftanın 5 günü -bazen 6- makyaj yaparım yılın 9,10 ayı. Haftanın 2,3 günü bu ürünü kullandım yanaklarımda. Diğer allıkları dönüşümlü kullandığım için henüz bitirdiğim olmadı ama yakında rockateur allığım bitecek, dibi göründü. Yani zor, ama ısrarla aynı ürünü kullanınca da imkansız olmayan.

12 ağustos 00:13


183. benim için imkansıza yakın olan şeydir. allıkları acayip severim hemen hergün de sürerim(gizlinot: soluk tenli olmak :() falan ama, ya bitmeden kırılıyorlar ya da yapıları değişiyor.

11 ağustos 22:54

182. Şimdiye kadar hiç allık bitiremedim. Ama ben mini boylardan yanayım çünkü  bir an da yapısı bozuluyor falan hoşuma gitmiyor.

11 ağustos 22:37

181. Yapılması baya zor olan, yapanı takdir etmenin farz olduğu eylemdir.

Ayrıca CVye yazılmalıdır.

Far paleti bitirmekle 3 dil bilmek CVde aynı şeye denk gelir. Ahahsjsj

11 ağustos 00:12

180. şimdiye kadar hiç bitiremedim. Maksimum dibini gördüp çatlayıp çöpe gitmesine şahit oldum.

9 ağustos 14:34


179. Nars orgasmı bitirdim bir tek. Dünyanın en güzel allığı gerçekten. Tekrar almak istiyorum kesinlikle 

9 ağustos 11:32

178. Şimdiye kadar hiç bitirmedim ama elime yeni nars likit orgasm geçti herhalde onu bitireceğim :) 

9 ağustos 11:15

177. İm kan sız. Turuncumsu mat bir allığım var note. çoğunlukla bunu kullanırım yer yer far niyetine de kullandığım oldu bana mısın demedi :) keşke her ürün allık gibi bitmese filan

9 ağustos 05:29