sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (70)
  • medya (0)

1. banliyöde oturmak (gizlinot: amerikada sanki herkes banliyöde oturuyor sanmak)

sahilde ateş başında çubuklara batırılmış marshmallow yemek

central park da koşmak

her sabah evden çıkmadan duşa girmek

köşedeki seyyar kahveciden kahve ve donut almak

sarı okul servisleri

bidon gibi şişelerde olan meyve suları

sabah kahvaltıda mısır gevreği ve portakal suyu ikilisi (gizlinot: bazen bende yapıyorum ama aynı etkiyi vermiyor herhalde kocaman bahçeli garajlı bir evimiz olmadığı için) (gizlinot: swh)

klasik arabayla utah yollarında road trip yapmak (gizlinot: karavanda olur)

benzin istasyonlarındaki cafelerde pancake yemek

hamburger yerken yanında milkshake içmek (gizlinot: burda yapınca olmuyor)

iş çıkışlarında birer drink alır mıyız muhabbeti (gizlinot: swh)

o buzdolabı açıldığında her zaman soğuk biranın olması

dev gibi pizzalar

tost ekmeğine sürülmüş fıstık ezmesi (gizlinot: tabi ekmeğin kenarlarını alıcaz) (gizlinot: selam walter)

aklıma gelenler şimdilik bunlar farkettim de hep yemeklere özenmişim. hayır burda aç yaşıyorum çünkü. amerika'da obezite neden yaygın şu an daha iyi anladım.

5 mart 2016 00:05

2. Onedio galerisinde yazılan şeylerin büyük kısmı zaten yazılmış. Bunlara ek olarak ben mezuniyet partisi anlayışlarını seviyorum :)

5 mart 2016 00:13

3. Partilerde Bira içilen kırmızı plastik bardaklar.

5 mart 2016 00:16

4. Genç kızların odasında özel ev telefonu olurdu. Normalde arkadaşlarımla evin holünde kısık sesle konuşmaktan usandıktan sonra telsiz telefon alındı, özentiliğim biraz gitti.

Lise öğrencilerinin okul koridorunda dolaplarının olması. Hamal gibi kitap taşımaktan nefret ederdim. Zaten bizim neslimizin fizyolojik yapısındaki sorunlarda küçük yaşta ağır çanta taşımanın büyük rolü olduğunu düşünüyorum.

Noel temalı filmlerde rengarenk ışıl ışıl süslenmiş avmler. Bol oyuncak satan dükkanlar. Derdim keşke bizde de böyle yerler olsa. Başka bişey dileseydim iyiymiş.

Okul öğrencilerinin serbest kıyafetle okula gelmeleri.

Öğretmenlerin Türkiye'de olduğu gibi şiddet yanlısı ve despot olmaması. Filmlerde en sert öğretmenler bile öğrencileri korkutmuyordu. Dayak, hakaret ve öğrenciye asker gibi davranma yoktu.

Edit :bu özenmeler 1993-2000 yılları arasında yaşandı.

5 mart 2016 00:36 5 mart 2016 00:41

5. Balkabaklı turta.

5 mart 2016 00:57

6. noelin coşkuyla kutlanması

çocukların cadılar bayramını kutlaması, trick or treat?

tek ya da 2 katlı banliyö evleri

ne biçim girmişler kanımıza şimdi hepsi bizde de var

5 mart 2016 01:07

7. Özellikle dallas zamani herkesin birbirini ismiyle selamlamasi:

-boby,

-sue,

-jr.

Böyle gider... (:

Bir de biralarin, viski vs'lerin bir yudum alinarak oylece kalmasi.

(gizlinot: çok cool)

(gizlinot: ben de yapiyorum artik)

(gizlinot: bira lavoboyu boyluyor sonra)

(gizlinot: coolluktan mi)

(gizlinot: nerdeee)

(gizlinot: malliktan)

(gizlinot: swh)

5 mart 2016 01:17

8. özendiğim şeylerden bazılar zaten yazılmış. ekleyebileceklerim:

bahçeye şişme havuz koymaları. yetişkinler için olanından. bizde böyle bi anlayış yok mesela. havuzun yoksa yoktur yani.

camlarnda demir parmaklık filan olmadan dubleks evlerde yaşayabilmeleri.

anlayamadığım bi tane var mesela. komşunun evine anahtara ihtiyaç duymadan girebilme. friendsde de vardı mesela. ya da the big bang theoryde. birçok dizi ve filmde var dikkat edin. kapıyı çalıyor sonra kapı kulbunu çevirip giriyor adamlar. bu kapılar açık mı yani?

5 mart 2016 02:41

9. Üst üste duran pancake ve üzerlerinden akan akçaağaç şurubu bir de ellerinden düşürmedikleri filtre kahve.

5 mart 2016 02:45

10. mezuniyet balolarına verilen önem, partiler, medeni aileler, özgürlük

ha bir de içmelere gitmeler..

anacım ne zor muş türk kızı olmak. biz hala mervelere...

5 mart 2016 11:06 17 nisan 2017 11:02