girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (17)
  • medya (0)

17. Kaç aydır görüşmemişiz, ben o arada 10 kilo almışım, beni görünce ağlamaya başladı ve aynen şöyle dedi 'yavruuum yüzün çökmüş, hiç mi yemek yemiyorsun?' Kardeşimle epey gülmüştük.

19 ekim 10:41

16. 3 yaşında ancak hâlâ konuşamayan yeğenimi sorarım

-anne x napıyor konuşmuyor mu hala?

-gecen gün traktör dedi. traktör diyebilen her şeyi der. üşeniyor o konuşmaya.

19 ekim 02:48

15. ben: bugün tatil ama yapacak hiç bişey bulamıyorum.

annem: EVLEN.

18 nisan 03:43


14. Ben: (aynada belimi incelerken) of ya çok şişmanım

Annem: aa neyin var dal gibisin

Ben: hıı tabi

Annem: ne var canım bi ağaçta ince dallar vardır biraz da kalınca dallar vardır

Ben:.....

17 nisan 22:47

13. 1.Tamam ekmeği de ben alırım

2.Tamam çöpü de ben atarım.............

17 nisan 19:32

12. Az önce olanı aynen aktarıyorum.

-Anne aids/hiv testi yaptırıcam, geçenkinden baya süre oldu.

+ tamam oğlum, okulun bitince yaptırırız.

-Tabi o zamana kadar ölmezsem

(sinirlenir) +...............................................

16 nisan 20:32

11. acı biber turşusu yemiş 4 tane. ama gerçekten çok acıymış, ben dün yediğimde zaman geçtiğinde bile dudaklarımın yanmasından uyuyamadım yani.neyse biraz söylendi, baktım ağzı bir tuhaf duruyor.

gülmeye başladı manzara korkunç öyle diyim :d

anne napıyosun ya dedim.

yanan yerlere çikolata yapıştırdım diyor, çocuk gibi ya canım hiç sıkılmıyor annemleyken :d

26 mart 13:33


10. +anne sana viktorya sikrıt don alacam kız

-ay yok kızım istemem ben içinde sik geçen donlar 

:(

9 aralık 2017 00:00

9. Aslında benimle degil annemin komşumuzla girdiği komik diyalogtu ama olsun.

Komşu: hayırlı olsun arabanız markası modeli ne?

Annem: sportek kivi (!!#!#error#?!?)

*söylemeye çalıştığı şey kia sportage...

1 aralık 2017 02:23

8. ben- keşke burda da bi starbucks olsa kahvelerini çok özledim

annem- tabi 10 lira veriyosun ya bi kahveye rahatlıyosun dimi paran gidince sonra takside ararsın bizi param bitti diye

ben- anne valla bi vaytçaklıtmoka içsen bi daha istersin

annem- ben sana bi çakıcam şimdi ajssdgjl

4 eylül 2017 00:09