yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer

    içerik listesi

    henüz içerik eklenmemiş.

    3.7
    girdi yaz
    medya ekle
    değerlendir
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (46)
    • oylar (42)
    • medya (4)
    2

    46. Bu ürünü kullandığım süre boyunca(2 hafta) gözlerim şiş gezdim. Göz altlarımda da yağ bezeleri oluştu. Kirpiklerimde bir etkisi olmadı. Kaşlarım kalınlaştı. 16 saat uyumuşum gibi şiş gözlerle dolaşmaya daha fazla tahammül edemediğim için çöpe attım.

    3 mayıs 18:04

    3

    45. Ben bunu bir bloggerda her gün görünce alayım dedi 1 aydan fazladır kaşlarıma kullanıyorum azcık da kirpiklerim bakımlansın diye sürmüş bulundum hop ordan bi arpacık bana el salladı. Gözleri hassas olanlar gözüne sürmesin kaş için idare eder bi ürün gene kılları hafif kalınlaştırıyor gibi hissettim ama aman aman sonuç alamadım

    3 mayıs 07:28

    5

    44. Kaş, kirpik uzamasını, çoğalmasını sağladığını iddia eden bakım yağı. ürünü yaklaşık bir aydır çok düzenli olmamak kaydıyla kullanıyorum. Ürün kutusunun üzerinde, günde iki kere kullanın yazıyor ben 15 gün falan günde üç kere kullandım. Kirpiklerimle ilgili bi sorunum yok ona rağmen kirpik uçlarına pıt pıt sürüyorum ama bir farklılık görmedim zaten beklemiyordumda. Kirpik için olan yağı ilk sürdüğümde biraz fazla sürmüşüm sanırım ki bi süre etrafı buğulu gördüm gözlerimi devamlı kırpıştırma hissi verdi bana bu durum. 

    Kaş için olana gelince; kaşlarım önceden gür ve sıktı. Fakat yanlış alımlar sonucu hem şekli bozuldu hem de dökülerek boşluklar oluştu. Yağ, eskiden Kaş olan boşluklarda cılız şekilde de olsa tüy çıkardı ama dikkatli bakınca belli oluyor şimdilik. Zaten hızlı uzayan kaşlarımı daha hızlı uzattığını da belirteyim. Kısacası Kaş için olan yağ bende işe yaradı. Uzun süreli kullanımda daha çok faydasını göreceğime eminim. 

    3 mayıs 04:42 3 mayıs 04:44


    43. Uzun zamandır merak edip sadece yorumlarını okumakla yetiniyordum, 17 günlük yasağı kendime bahane ederek trendyoldan slparis oluşturdum heyecanla elime ulasmasini bekliyorum. Düzenli kullanacağım konusunda kendime söz verdim, kullanım sonucunda bu girdiyi editleyecegim.

    Sadece dört günde bile hem kaslarimda hem de kirpiklerime gözle görülür fark oldu inanamıyorum. Neden denemek için bu kadar geç kalmışım diye kendime kızıyorum.

    3 mayıs 00:53 7 mayıs 18:25

    5

    42. Uzun zamandır vaadini yerine getirdiğini gördüğüm tek üründür kendileri. 1 aydır kullanıyorum. Uzun ve seyrek olan ve microblading yaptırmayı düşündüğüm kaşlarımı hayata döndürdü resmen. Kaşlarım gerçekten gürleşti ve artık kesimlikle microblading e ihtiyacım kalmadı. kirpiklerimde ise kaşlarım kadar etkileyici bir sonuç almadım ama onlardan zaten memnundum :) Kısaca bu kadar uygun fiyata böyle bir iş görmesiyle bititkçe alacağım ürünle arasına girdi ki 2 sene biteceğe benzemiyor:)

    29 mart 01:24

    5

    41. 22 TL ye trendyoldan adım, 1,5 ay düzenli kullandım hatta evdeyken günde 3 kere sürdüğüm oluyordu ve sonuçlardan gayet memnun kaldım, bu süreçte  yeni yeni birsürü kaşım çıktı, ilk önce tüy gibiydiler şimdi sağlam kıl kökleri oldu. Kirpiklerim içinde şunu söyleyelim; hepsi aynı boya geldi yani kısalar uzadı. Tekrar düzenli kullanmaya başlayacağım daha da güzel sonuçlar almayı planlıyorum. Kaş ve kirpik olarak 2 ayrı şişe bulunuyor, kaş için olan aplikatör daha kolay sürülüyor, kirpik için olan aplikatörü(fırçasını) şişesine geri koyarken taşma meydana gelebiliyor. Aklıma gelenler bu şekilde, dilerim alacak olanların işine yarar.

    28 mart 20:22

    1

    40. cilt bakımında yağlardan faydalanmak çok mantıklı evet ama bu doğal (gizlinot: ?) yağların hepsi örtücü/tıkayıcı yağlar olduğundan göz çevresinde milia yapabilir kullanırken iyi gözlemlemek lazım. ayrıca bunları, yağların içindeki etken maddelerden faydalanmak için kullanıyoruz ama tağşiş var mıdır, ham madde kalitesi nedir de bu etken maddeler ne miktardadır gibi detayları bilmek çok güç. 2-3 ay her akşam sürdüm ve bir faydasını gördüğümü sanmıyorum, tekrar almam.

    27 mart 23:45 27 mart 23:47


    5

    39. yaklaşık 1 aydır kirpiklerim için kullanıyorum sanırım artık yorumlayabilirim. öncelikle her gün sabah ve akşam kullanmama rağmen neredeyse hiç azalmamış görünmesi nedeniyle bereketli bir ürün diyebilirim. uygulaması fırçası sayesinde oldukça kolay. özellikle kirpik diplerime doğru yağı getirmeye çalışarak uyguluyorum. göze kaçtığı zaman birkaç dakika buğulu görmek dışında bir sorun yaratmadı. 

    etkilerine gelecek olursak kirpiklerim düşük olduğu için başta pek bir faydasını görmedim fakat alt kirpikllerime de bulaştığı için onların uzadığını görünce farkedebildim. maskara sürdüğümdeyse gözlerime inanamadım. bir ayda beklediğimden çok daha fazla uzatma etkisi gördüm hem de indirimde 20 liraya almam da cabası oldu. denemekle kaybedeceğiniz bir şey yok bu nedenle kesinlikle öneririm. 

    21 mart 21:19

    4

    38. ben de ürünün yarısına geldim. kirpik için olanın maskara şeklinde olması iyi, kolay sürülüyor. Yalnız benim gibi gözünüze kaçırmyı başarırsanız yakıyor va uzun süre bulanık görürsünüz. Kaş için olanının pek etkisini gördüm diyemem. ama kirpik için olanı ilk sürdüğümde bile belirgin derecede fark etti.

    2 mart 18:01

    2

    37. ne işe yaradığını anlayamadığım ürün. neredeyse 2 ay boyunca sabah akşam kaşlarım için kullandım ama bi etkisini göremedim. zaten gözüme süremiyorum ilk kullanmamda yaktı gözümü ve bi daha tövbe dedim. zaten gözlerim hassas diye iyice korktum kullanamadım. ama dediğim gibi 2 aydır bi etkisini göremedim. fenomen şişirmesi ve kendilerinin de kullandığını düşünmüyorum.

    2 mart 15:24