4.0
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (43)
  • oylar (5)
  • medya (2)

43. Topuklarım için kullandığım krem. 

Çok kuru olabiliyorlar ve bu krem yağlı olduğu için hemen geçiriveriyor ama kayıp düşeceğim bir gün kayganlıktan orası ayrı 😂 

12 ağustos 08:32

42. Annelerimizin yokluktan eline, koluna, ayağına, hatta bebelerinin popolarına sürdükleri f/p en yüksek ürünlerden biri.insan hayret ediyor.

30 haziran 17:56

41. Çok yağlı olsa da kaşları gürleştirdiği kesin olan krem. Ben memnun kaldım seyrek kaşlı hanımlara öneririm

30 haziran 15:05


40. içi ucuz paraben dolu olduğu için bu kadar ucuz arkadaşlar, bence cilt sağlığınız için uzak durun bir arada vazelini böyle patlatttılar kaş gürleştiriyor, nemlendiriyor diye aynı hesap resmen.

30 haziran 09:45 30 haziran 09:57

39. Uzun zamandır kaşlarıma sürüp yatıyordum. Ciddi manada gürleştiriyor yani benim gibi kaşsız birini bile kaş aldırmaya giden biri yaptı o derece sçaglshdj

30 haziran 01:17

38. Ara sıra topuklarıma dirseklerime falan kullanıyorum gayet yumuşatıyor yoğun bir yapısı var uygun fiyatlı ve kolay ulaşılabilir olduğundan seviyorum.

29 haziran 21:55

37. Yesil-beyaz tupteki kremi fiyatina gore absurt derecede kaliteli olan krem. Ben el ve ayak bakiminda kullanmayi inanilmaz faydali buluyorum yillardir. Ama bu basligi baska bi faydasini soylemek icin aktiflestiriyorum. ben bunu 2-3 haftadir kirpiklerime ve kaslarima surerek uyuyorum. Sonuclarina inanamadim. Hatta Bugun her zamanki maskarami tek kat surup arkadaslarimla bulustugumda herkes takma kirpik taktigimi sandi. kirpiklerim o kadar dolgunlasmis ve uzamis ki... (masallah diyelim shshjsh) arada faydali yaglarla beraber de kullandigim oldu. Alerjik reaksiyon veren hassas cildiniz ve gozleriniz yoksa bence kesinlikle deneyin susluler. Ben de bi youtuberda gormustum ne kaybederim ki 1 hafta denesem dedim ve hayretlerdeyim. Siddetle onerilir

29 haziran 20:05


36. Far bazı, makyaj bazı olarak kullandım. makyaj yapmadığım zamanlarda yüzüme sürdugumde herkesin yüzüme ne sürdüğümü sorduran krem dir. Çok güzel aydınlık bir görüntü veriyor. Makyaj altında nemlendirici olarak kullandığımda nohut tanesibüyüklüğünde tum yüzüme uygulardım. Şok marketten 2 liraya almıştım. Kokusuna zaten diyecek sözüm yok 😊

15 haziran 20:53

35. Çocukluğumdan kalan tek alışkanlığım sanırım.ellerimle kokusu bütünleşti sanki.sürekli sahada çalıştığım için çantamdan değil cebimden ayırmıyorum

14 haziran 16:43

34. Ten rengini mübalâğa değil yaklaşık beş ton karartan krem.Çocukluğumda krem seçeneğimiz olmadığı günleri hatırlatır hep bana.Üç trilyon seçeneğin olduğu şu zamanda arko krem kullanan bizden değildir

25 mayıs 22:35