yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (18)
    • medya (0)

    1. victor hugo sefiller kitabında ölümü anlatırken

    ''günün geceye dönüşmesi gibi

    bu iş kendiliğinden oluverdi'' demiştir.

    tıpkı ayrılıklar gibi.

    ölümün bir benzeridir sanırım ayrılık.

    27 şubat 2016 16:00

    2. Ölüm gibi bişey oldu ama ama kimse ölmedi.

    27 şubat 2016 16:36

    3. da sevdaya dahildir

    27 şubat 2016 17:08


    4. Ayrılık ayrılık aman ayrılıkkkk

    Her bir dertten ala yamaannn ayrılıkkkk...

    28 şubat 2016 02:07

    5. Akabinde temiz bi tatil çekilip rahatlanmalı, tatilde de biraz flört, mekanlar, deniz kum güneş derken amaan hayat devam ediyoo beaa moduna girilmesi tavsiye edilir.. test edildi ve onaylandı

    23 ağustos 2016 16:20 ed.13 ekim 2016 19:04

    6. Sevgiliniz sizi terk ettiğinde o gittiği için üzülmezsiniz. Onun yanında mutlu olduğunuz için üzülürsünüz. Bilinç altınız mutluluğunu kaybettiğini düşünür. Fakat mutlu olmak için illa ki birine ihtiyacınız yoktur. Bilinç altınızı kontrol edin. Daha az üzüleceksiniz.

    22 ekim 2016 13:12

    7. Ayrılık denen şey nasıl bir acizlik halidir.İnsan kurtulduğunu sandığı en dirençli olduğunu düşündüğü anda dahi magmaya kadar kendini saliseler içinde gömebilir ölebilir ve kalbi dehşetle tekrar atmaya başlayabilir. Uyanılamayan kabuslar gibi cehennem azabından belki de hallicedir. Bir sürü karar alınır yarına ben masmavi uyanıcam telkinlerine rağmen iki damla yaşla hala aldırarak tıksırarak dopdolu uyandılan günler kahrettirir. Tek duam sabahları kinsiz öfkesiz sevgisiz tutkusuz özlemsiz gözlerimi açmak hiçbir şey hissetmemeye teşneyim. Yeter ki biri üzerimden şu yıllanmış battaniyeyi kaldırsın. Bir sabah hislerimin ağırlığıyla değil gerçekten üşüyerek uyanmak istiyorum. Tüm kalbimle.

    14 kasım 2016 21:57


    8. O kadar sabırlı ve hoşgörülüyüm ki en iyi yaptığım şeylerden biridir. İlk sevgilim tarafından terk edildim sadece ( şu an evliyiz swh ) diğer 4 kişiyi ben terk ettim. Bunların en azı da 11 aylık ilişki he. Hepsi ciddi falan. Nasıl yapılır söyleyeyim, ölümüne salağa yat, o kadar ideal sevgiliydim ki adamlar beni terk edemedi ya la :d yalanları falan yakalarsınız ey kızlar , anlamama ihtimalin yok.  Ama seviyorsan inanmak istersin. Bir yalan iki yalan bunları biriktiriyorsun tabi , sonra içinde sevginin bittiğini hissediyorsun. Yani normal kişiliğe sahipseniz bitmesi lazım, bağlanma sorunlarınız yoksa. Bizim gerizekalı canım canım diye dolanırken laps diye ayrılık sinyalleri gelir ve yine gerizekalı erkek kişisinin duygu sömürüsüne fırsat vermeden kapanış. Hiçbirinden de severek ayrılmadığım için içim sızlamadı bile. En son evlenmeyi düşündüğümüz ailelerin tanışma aşamasında ayrıldığımız ruh hastasını 3 gün kafamı dinlemek istiyorum deyip olayı kapatmıştım. 2 saat bi şok yaşadım , sonra allahım çok şükür moduna geçtim. Tabi anında tüm sosyal medyaların kapanışı ve numara değişimi. İki hafta sonra sahte belgelerle kanser olduğunu iddia etmişti. Kız o kadar manyaktı. Sırf merhametimi kullanmak için. Bende kendisine benim faydam olsaydı birlikteyken tedavi olma yolunu seçerdi , umarım iyi olur dileklerimi yollamıştım.  o kadar vicdanım soğumuş ki. Ayrılık çoğu zaman iyidir kızlar , zaman zaman can yakar ama sonrası hep daha iyidir. 

    15 eylül 2017 12:46

    9. Ayrılık ne biliyor musun?

    Ne araya yolların girmesi,

    ne kapanan kapılar,

    ne yıldız kayması gecede,

    ne ceplerde tren tarifesi,

    ne de turna katarı gökte.

    İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık!

    3 kasım 2017 19:50

    10. uzmanlar ayrılık acısının en fazla 2 gün sürdüğünü, kalan üzüntülerinizinde beyninizin oyun oynadığını söylemişler.bende onların yalancısıyım.

    4 kasım 2017 16:10