sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (10)
    • medya (0)

    10. Bu aralar videolarını bolca izliyorum. Ilk basta sevimli geliyordu ama son zamanlarda lanlı lunlu tavrı kulağımı tırmalar oldu. Samimiyetinden böyle konuşuyor diye düsünenler olsa da şık durmuyor diye düsünüyorum. sosyal bir iş yapıyor neticede. Samimiyetini kaba olmayarak da gösterebilir. Ayrıca burayı okuyup takip ettiğini de "bazı sözlüklerde evlilik meraklısı demişler inanamıyoruum " deyişinden anladım.

    23 haziran 01:22

    9. Ben bu kızın çok iyi makyaj yaptığını düşünmüyorum hatta şu sözlükteki çoğu insandan daha bilgisizdir makyaj konusunda ama kendisini izlemeyi çok seviyorum. Gerçekten samimi biri olduğunu düşünüyorum. Bazı videolarında geçmişinden bahsettiğinde kaçamak kaçamak verdiği üzücü cevaplar beni etkiliyor açıkçası. Her hayatın mükemmel olmadığını gösteren bi youtuber olması beni mutlu ediyor. Hepimiz için bazen bir liranın bile değerli olduğu anlar oluyor ben bunların saklanılmasından yana değilim açıkçası. Ama bu yaşadığı şeyleri bi manipüle aracı gibi kullanmamasıda samimiyetine inanmamı iyiden iyiye sağladı. Umarım okul hayatına devam edip kendisine bir şeyler katar, ben de erken evlendiğim için diğer girdilerle aynı fikirde olamayacağım maalesef. Evlendiğinde insanlar hemen çoluk çocuğa karışmak zorunda değil ya da evlenmeden birlikte yaşamak istememişte olabilir. Bunun biraz aile yapısıyla da alakalı olduğunu düşünüyorum. Her evliliğin dinamiği farklı oluyor. Siz nasıl yaşamak isterseniz öyle yaşarsınız. Sonuç olarak kendisi sevdiğim, tatlı bir youtuber.

    9 mayıs 23:25

    8. Son vlogunda tanımadığım bir YouTubeçu arkadaşı ile Blogger dünyasının gerçeklerini şaka ile karışık çok güzel bir şekilde itiraf etmiş Blogger.

    Ayrıca beğenmediği ürünü "çekilişe koyarız yaa" diyerek gerçek bir infulencerlar olmaya hak kazanmıştır kendisi.

    Video için (link: https://youtu.be/qGgyU2O6omM 11. Dakikadan itibaren)

    9 nisan 18:15 9 nisan 18:16

    7. bu kız şey değil mi ya: ortaokulda ders dinlemeyen, kabadayılık yapan, yaşından büyük tiplerle takılan, sonra da liseyi bitiremeyip evlilik planları yapmaya başlayan kız.

    ortaokulda böyle çok arkadaşım oldu. kaba konuşması filan birebir aynı. şimdi hepsi instagramda canım kocişim temalı paylaşımlar yapıyor. (gizlinot: swh)

    11 ocak 11:41

    6. Fazlasıyla kaba konuşuyor.Ergen takipçi kitlesi ve bir milyoncudan aldığı kozmetik ürünleri ile daha ne kadar ilerleyebilecek göreceğiz.Birdaha asla izlemem o ayrı.

    Erken yaşta ki bu evlilik merakını anlamadım birde.

    11 ocak 05:32

    5. Konuşma tarzı ve kullandığı merdiven altı ürünler beni rahatsız ediyor. Aslında tatlı bir yüzü var, daha önce de yazıldığı gibi hepimizin kullandığı, (gizlinot: Artık sadece)indirimlerde uygun fiyata satılan drugstore ürünlerden kullansa kendisini takip eden genç yaştaki kitleyi yanlış yönlendirmemiş olur en azından. Ama kendisinde bir gelecek göremiyorum nee yazık ki.

    Tanım: makyaj videoları çeken genç bir youtuber

    7 ocak 17:48

    4. kaba konuştuğu için sadece 2 videosunu izleyebildiğim youtuber. bu kız bir dönem çok popülerdi, eskiden 'popi' denenlerdendi. facebook ve ask.fm'de özellikle. kavgalara falan gittiği oluyordu hatta youtube'da bir kızı döverken videosu vardı 2 3 kişi kızı sıkıştırıyorlardı falan şok olmuştum. baktım videoya fakat göremedim. nereden bildiğime gelirsek çok güzel bulup bir dönem takip etmiştim. sonra zaten ortalıktan kayboldu şimdi youtube kanalı açmış. tanınmaya başladığı an geçmişteki hali konuşulacak o imajı silebileceğini sanmıyorum hatırlayanlardan. ve evlilik meraklısı olduğunu düşünüyorum ben de, erkek arkadaşını ise antipatik buluyorum. makyaj konusunda düşüncem kullandığı ürünleri değiştirse en azından sahte ürünler kullanmasa keşke.

    edit: (link: https://ask.fm/pektas7/answers/126988484789 şu videoya) denk geldim şimdi kimler kimler 3 5 video yükleyerek fan kitlesine sahip olabiliyor şaşırıyorum.

    6 ocak 21:08 13 nisan 13:00

    3. tatlı, sevimli bir kız bence. konuşmasını azıcık değiştirse iyi olabilir. güzel de makyaj yapıyor aslında ama çok fazla merdiven altı ürün kullanıyor. tabii ki high end falan kullanmasını bekleyemem ama gratis, eve shop, rossman gibi mağzalarda drug store ürünler aşırı uygun fiyatlara düşüyor. en azından merdiven altı ürünler almak yerine oralardan ürünler alırsa cildine yazık etmemiş olur. çünkü kullandığı çakma max factor maskara'yi indirimde orjinaliyle neredeyse aynı fiyata alacakken çakmasını almaya ne gerek var sonuçta?

    6 ocak 18:28

    2. çok sevimli bıcır bıcır konuşan bi kız ama 21 yaşında olmasına rağmen fazla evlilik meraklısı gibime geldi. evlilik tabii ki kötü bişey değil ama ne bileyim kariyerine odaklansa, youtube olarak değil de kendini geliştirse kendisi için daha iyi olur diye düşünüyorum. bana biraz da avam geliyor hareketleri üstteki girdi de yazıldığı gibi lanlı lunlu konuşması falan. onun dışında gayet tatlı yine yaşına göre bence güzel makyaj yapan bir kızcağız. umarım diğer youtuberlar gibi abonesi yükselince değişmez(gizlinot: swh)

    3 kasım 2018 04:35

    1. sarışınlığın ona çok yakıştığı,güzel bir youtuber.

    lakin,neredeyse her videosunda bir milyonculardan alınan makyaj malzemelerini kullanıyor.hatta bir uygun fiyatlı makyaj videosunda sahte max factor rimeli,la fera markalı far paleti ve aynı markanın likit ruju(gizlinot: kylie lip kit benzeri bir şey sanırım)(gizlinot: çok seviyormuş,öve öve bitiremedi)kullandı.onlar yerine hepimizin bildiği uygun fiyatlı markalar var zaten(gizlinot: essence,golden rose,pastel).yine bir seferinde "ben de ne ucuzsa toplamışım" diyordu(gizlinot: swh).sebebi neydi ki büşra?

    bunun dışında beni irrite eden diğer şey ise arada lanlı lunlu konuşması.kelimeleri özenli seçmeye dikkat eder ve "uygun fiyatlı makyaj ürünleri" algısını değiştirirse bence gayet sevimli bir kız ve kendisini daha da çok izlettirir eminim ki.

    bir de sanki loren gray'e mi benziyor ne?

    ukte:(yazar: baharaski)

    29 ağustos 2018 00:09 29 ağustos 2018 00:16