sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (39)
  • medya (0)

1. bana gore sacmalayan gruptur. reglken agridan geberirken agri kesici almayan arkadaslarim var. diyorum yanimda agri kesici var al hemen. "ayy yok ben ilac icmiyorum". agridan geber o zaman yani ben ne diyim.

15 haziran 2016 13:31

2. hazır gıda tüketmeyen, pet şişelerden su içmeyen, adet olunca ped tampon vs kullanmayan, diş fırçası kullanmayan, diş macunu kullanmayan, fast food yemeyen, alkol sigara kullanmayan bilimum aklıma gelmeyen alışkanlıkları olmayan kişiler tarafından yapılsa eyvallah derim de bu aynı şuna benziyo elinde starbucks frappuchinosu ile gratiste şampuan arkası okuyup da içerik listesinde en sonra duran parabenden rahatsız olmak gibi birşey, ikiyüzlülük gibi geliyor bana. prospektüs okumayla az buçuk ilaç endüstrisini bildiğini düşünmekle malesef bilemiyorsunuz işin aslını. haklı gurur dediğiniz şey bana kalırsa cahillikten kaynaklı bir mutluluk gibi geliyor. tabiki tedaviyi reddetmek sizin tercihiniz elbette tedaviyi reddedebilirsiniz ama bu şekilde düşünüyorsanız doktoru da meşgul etmemelisiniz pek tabi prospektüs okuyarak çok daha bilgi sahibi olabilirsiniz. bana o kadar çok insan geliyor ki kendi kendini tedavi etmeye kalkıp otla çöple daha da hasta olmuş o yüzden ben bu insanların haklı gururları hakkında bu şekilde düşünüyorum. ve evet bu konuda sert konuşurum tahammülüm yok bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya.

15 haziran 2016 13:53

3. Şimdiye kadar sadece böbrek taşı düşürürken ve regl sancılarım için ilaç kullandım. Başka da ilaç kullanmadım. En son ne zaman grip olduğumu hatırlamıyorum belki ortaokulda falandır. İki-üç sene önce fena bi alerji olmuştum yalnız o zaman alerji karşıtı bişey kullandım ama 3-4 kullanım sonrası aşırı uyku yaptığını farkedip onu da bıraktım. Gurur duyacak bir şey de yok yerinecek bir şey de yani, major bir sıkıntım olsa kullanırım elbet.

15 haziran 2016 14:04

4. Salakça gururdur içmezsen içme abi bunun gurur duyulacak yanı ne ola ki?ben şeker kullanmıyorum gururundan sonra gelir iyi tamam kendince böyle bi karar almışsın aferin de neden ben her ilaç alırken yae ben ilaç içmeye karşıyım.s iyi sen içme ulan ayı benim yetiştirmem gereken ödevler var.

Hatta bunun kronik alerji ilacıma karışanı Bile var ben orada ölecem nerdeyse bana benim de alerjim var çok kötü oluyorum ama biliyorsun ilaç almaya karşıyım ben o yüzden ilaçsız atlatmaya çalışıyorum ilaç daha zararlı neticede diyor.oldu gülüm oldu canım hormonlu çilekle yapılmış bir kilo şeker basılmış milkshakeni iç de kalkalım diyorum ben de ne diyim.

15 haziran 2016 14:15

5. muhtemelen alerjiden nefes alamamayı, manyak gibi kaşınmayı yaşamamış ve migrenden ağlayarak uyumaya çalışmamış tiplerdir

15 haziran 2016 14:21

6. Kendi içimde yaşadığımdır. Ve bazen gerçekten haklı bir gururdur. Yoksa zaten hayatta bir tarafı ağrımayan adam niye kullansın niye kullanmadığı için mutlu olsun yani.

Efendim bilenler bilir migrende migren haplarının kullanımı da ağrı kesici de migrenin sıklığını arttırıyor. Şiddetini de arttırıyor demek isterim ama o konu biraz ağrı eşiği ile de ilgili olabilir.

Kaç senedir çektiğim migren çilesi ilk günkü gibi. Ayda 3-4 kez ya olur ya olmaz. Benim gibi 5 - 6 senedir yaşayıp da ilaca abananlar mide bulantısı ve kusmayla birlikte ağrıyı da çok daha şiddetli yaşıyor görebiliyorum. Ve ilaç eskisi gibi etki etmiyor. Evdeyken olursa odama girip ışığı söndürüp uzanıp geçmesini bekliyorum. Dışarıdaysam ve önemli bir işim yoksa eve geliyorum. Sınav vs varsa kırk yılda bir arveles gayet iş görüyor. Yani tamam dillendirilmemeli belki ama kendi içinde yaşayan için haklı gurur. O an bunu ilaçsız atlatmak hiç kolay olmuyor.

15 haziran 2016 14:26

7. Duzenli ilaclarim gereklilikten elbette ama soguk alginligi,grip gibi seyleri ilacsiz atlatanlara,doktora gitmeye gerek duymayanlara da ozeniyorum. Bende istiyorum kocakari ilaclariyla kendime geleyim. Ama olmuyor :( karnim agriyor hemen hop ver ordan bir majezik,basim agriyor ordan bir agri kesici,uyuyamiyorum ordan bir sakinlestirici. Memnun degilim bu halimden.

Bu gurur "hayat kalitemi inanilmaz boyutta etkilemeyecek bir hastaligim varsa hic ilac kullanmam" olsaydi eveet bende istiyorum derdim.

Yoksa neyin tribi bu ?

15 haziran 2016 14:53

8. Gerekmedikce ilac kullanmiyorum. Herhangi bir hekim de ota boka size ilac yaziyorsa gonul rahatligiyla uzuncana bir "hasssiktir lan" cekebilirsiniz. Hatirlarsaniz bi ara burnum akiyo diyene antibiyotik yazan doktorlar vardi, sonra o antibiyotikleri icen insanlarin bagisiklik sistemi boku yedi, disleri gucsuZlesti vs vs. En ufak bir hastalikla bile bas edemez oldular, ilaca seruma vs ihtiyaclari oldu. Simdi cogu kolay kolay yazmiyor.

Kusura bakmayin ama ilac kullandikca ilaca bagimliliginiz artiyor. Bunda kabul edip etmeyecek bir sey yok. Gercek yani ne yapabilirim? Bu demek degil ki ilac almamak icin agridan olun. Bu olayi kicindan anlamak olur zaten.

Surekli ilac kullanmak zorunda olan insanlar var, tansiyon, seker kalp hastalari.. Daha boyle gider bu. Bu insanlarin yapabilecegi bir sey yok. İlaci biraktigi anda anormal degerler geri gelecek. Cunku tedavi henuz tam gerceklestirilebilcek duzeyde degil.

Ama onun disinda ufacik bir bas agrisina, kas kasilmasina dayanamayip ilac aliyorsaniz kusura bakmayin ama mizmiz bir insansiniz, ilac aldikla bagisiklik sisteminiz zayiflayacagindan her agrida bir kez daha ilac almaya mahkum Olacaksiniz. Zaten burada surekli goruyorum "karnim agriyo acaba kanser miyim??" Tarzi abarti paranoyalari. Hastaneye de Boyle insanlar siktiriboktan sacma sapan olMadik seyler icin geldikce gulmem geliyor. Hocalar da O kadar yol gelmis 2 saattir miymiy konusuyor bazi tatmin olsun diye 2 3 vitaminden hallice ilac verip yolluyorlar.

Hayir agridan geberin yine de ilac almayin demiyorum. Son bi kez daha diyim de laf sokmaya kalkarsiniz.

15 haziran 2016 17:14 15 haziran 2016 17:15

9. sahip olduğum gururdur. kalptir,tansiyondur,şekerdir,hormondur kesinlikle kullanılması gerekiyor ki benimde zorunlu bir ilacım var.

onun dışında tırnağı masaya çarpsa ilaç alan insanları hiç anlamıyorum. ilaç aldıkça aslında daha çok bağımlı oluyorsunuz. ağrınızı kendiniz geçiremiyorsunuz. baş ağrısı için bile öyle.

sınava gireceksem, kesinlikle acı-ağrı hissetmemem gereken bir an varsa belki o zaman alıyorum. onun dışında kendi kendime hallediyorum.

15 haziran 2016 17:50

10. içersen içersin içmezsen içmezsin. ama içmeyenler mal bir gurura kapılmalarını anlayamıyorum cidden

allah ilaca muhtaç hastalık vermesin kimseye ...

15 haziran 2016 18:06

ilginizi çekebilecek benzer başlıklar