yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (23)
    • medya (0)

    23. Bengi'yi uzun zamandır izliyorum ve rahatlığıyla beni güldürmesiyle bir şeyler öğrenirken aynı zamanda eğleniyorum da. Fakat karantinada tek başına yaptığı çekimlerden sonra tekrar eski formatında çekimler yapmaya başladığında o komikliklerinin olmadığını fark ettim. Sadece öğretici amaçlı çekmeye başlamış, kamera bi anda slow motiona geçiyor, benginin yüzünü görüyorsak tarifi görmüyoruz, tarifi görüyorsak yüzünü görmüyoruz. Önceden daha uzaktan çekilirdi bengiyi de tarifi de görürdük. İzlerken noluyo burda burası cidden bengi'nin kanalı mı falan diye sorgular oldum. Sanki bütün videolar reklam için çektiği carte dor videolarına benzemiş. Bu arada reklam için bu tarz video çekmesini garipsemiyorum yanlış anlaşılma olmasın. Reklam videolarının konsepti böyledir, yani o konuda sorunum yok.

    Eski komik hallerinin olmayışını modu düşüktür vs diye anlarım zaten dünya olarak zor bi süreçteyiz de kamera açıları, slow motionlar falan bilerek böyle bi formatta çekildiğini düşündürtüyor bana. Benim gibi düşünen var mıdır bilmiyorum ama umarım eski tarzına geri döner çünkü yaptığı tarifi sevmesem bile sohbeti ve eğlencesi için izlediğim bi kanaldı benim için.

    4 temmuz 13:51

    22. yıllar önce instagramdan takip ederdim, uzun zamandır bakmamıştım. süslü'de başlığını görünce dün birkaç videosunu açıp izledim. ben konuşma tarzını samimi buldum, dövecek gibi gelmedi. hatta sesini şirinlik yaparak değiştiren ve sahte sahte gülüp kahkaha atanlardan çok daha samimi geldi bana, günlük hayatta da kendisi gibi kişilerle arkadaşlık etmeyi tercih ediyorum bunu fark ettim (bilinçaltımda ne varsa artık). tariflerini de deneyelim bakalım, aşağıdaki süslü browniesini övmüş, onunla başlayacağım.

    26 mayıs 13:14

    21. Havuçlu kek tarifi ef-sa-ne. Yediğim en güzel kek resmen, allahım bunu ben yapmış olamam, dedim. Kolay cheesecake tarifi de mükemmel, standart cheesecaketen güzeldi. Hele o orman meyveli crumble serpiştirdiği keke değinmiyorum bile kimseler inanamadı benim yaptığıma. Tarifleri de baya iyi açıklıyo hafiften işin fiziğine girerek. Vallahi bengi aldığım kiloların yarısı senin suçun. Senin ve o enfes havuçlu kek tarifinin.

    26 mayıs 10:53


    20. Brownie tarifi kafelerde yediklerinizi araymayacak, dışı hafif kıtır içi yumuşak çikolatalı akışkan... bulutların üzerinde yürüyor hissi yaratır. Genel olarak takip etmeyi sevdiğim bir kişi tariflerinin hepsini uygulamasam bile ilham veriyor kesinlikle. ayrıca hayvan severliği de mutlu ediyor. 

    25 mayıs 16:23

    19. youtube videolarını hiç izlemedim ama Instagram'da takip ediyorum kendisini, dolapta kalanlarla yaptığı karmakarışık yemekler ve salatalar çok hoşuma gidiyor, gerçekten lezzetli de gözüküyor. kedilerini satın almayıp sahiplenmesi ve hep sahiplendirme ilanları paylaşmasından dolayı daha da sevdim kendisini. yalnız bir kere yaş hurmalı, portakal sulu bir kek tarifini denemiştim ve yaptığım en kötü kekti, hiç pişmedi kaldı öyle. o zamandan beri tariflerine biraz temkinli yaklaşıyorum

    25 mayıs 15:27 25 mayıs 15:31

    18. videolarindaki tavirlari gercekten garip ama ben kendisiyle kahve festivalinde konusmustum. O kadar sempatik ve icten biriydi ki inanamamistim. Bir de storylerinden gordugum kadariyla harika bir evi var.

    24 mayıs 20:18

    17. bengi'nin tariflerini seviyorum ancak kendisinin enerjisi çok kötü. Sanki zorla video çektiriyorlar da öyle isteksiz ve suratsız bir şekilde yapıyor tarifleri. Böyle üstten bakan kibirli bir hava veriyor izleyicisine. onu izlemek acayip konforsuz hissettiriyor beni. Ayrıca müthiş bir dudak tembelliği var kadında. konuşurken ağzı kapalı konuşuyor sanki dudaklarını kullanmadan. acilen bir diksiyon dersi alıp bu durumu çözmesini öneririm.

    24 mayıs 18:03


    16. 3-4 aydır tariflerini sık sık deniyorum ve sonuçlarından herkes çok memnun kalıyor ama artık konuşma şekline ve hitabetine katlanamıyorum. bana kızgınmış gibi hissettiren tavrı yüzünden videolarını izlemeyi bırakıp instagramına geçiş yapmıştım ama şimdi de üstten bakan tavrı ve emir kipleriyle dolu tarif verme şekli beni sadece ama sadece sinirlendiriyor

    18 mayıs 20:07

    15. Kendini tekrar etmeye başladı sanki, aynı tarifin bir sürü varyasyonunu yapıyor. Gerek varmıydı bilemedim bengicim. Bi de benim tarif paylaştığım hesabı anlamsızca engellemiş, tarifini çalmadım bi şeyine laf etmedim de ne diyeyim

    18 mayıs 18:58

    14. tek başıma yaşadığım için bengi kurtcebe tariflerinin ölçülerine hayranım. başka kanallardan bakıp yaptıklarım genelde sülale doyuracak kadar fazla oluyor, üç günde anca bitirebiliyorum. ölçüleri azaltınca da kıvam tutmuyor bazen. bu youtube kanalından denediğim genelde tuzlu olan tarifler çok güzel oldu. ama örneğin pişmeyen kurabiye ve nutellalı sufle gibi tatlı tarifler de kötü oldu, fıstık ezmem ve kakaom boşa gitti. az efor çok tat diye de önceden denemediği veya ölçüsünden emin olmadığı tarifleri hemen paylaşmasa keşke. bir de bence instagram paylaşımlarında youtubeda olduğundan daha başarılı.

    24 nisan 17:09 9 mayıs 01:57

    ilginizi çekebilecek benzer başlıklar