yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (43)
    • medya (2)

    43. Tr'nin en kıvırcık saçlı insanı falan olabilecek, Diplerindeki milimlik saçlar bile kıvır kıvır olan bir insan olarak hayatımda ilk defa tam 1 yıl önce yaptırdım. HİÇ BEKLEMEDİĞİM KADAR ''wow'' bir etki yarattı diyebilirim. saçlarım olabildiğine parlak, pürüzsüz ve canlı görünüyordu. lastik toka taktığımda saçımdan kayıp düşüyordu öyle diyeyim.

    4 ay boyunca aynı şekilde kullandım, sonrasında hafif hafif diplerden buklelenmeye başladık yine. 

    4 ağustos 10:52

    42. yaptıralı sanıyorum 10 gün filan oluyor. ürün olarak brazilian blowout kullanıldı. seneler önce de brezilya fönü yaptırmıştım ancak pek bir etkisi olmamıştı. brazilian blowout ise inanılmaz. kıvırcık saçlarım bildiğin dümdüz oldu. kurutuyorum ve saçlarım fön çekilmiş gibi oluyor.

    etkisine bayılmama rağmen bir daha yaptırır mıyım bilmiyorum. çünkü işlem esnasında çıkan koku, duman gözlerimi ve burnumu mahvetti. o dumanı bir daha solumak ister miyim - emin değilim.

    31 temmuz 15:10

    41. iki ay once yaptirdigim islem. cok buralari okuyup keratin bakimi mi yaptirsam brezilya fonu mu diye sorgulamistim. iyi ki brezilya fonu yaptirmisim.

    oncelikle saclarim islemli, gur, cok elektriklenip kabarabilen, hafif dalgali saclar. denemedigim urun kalmadi. ne neme doyurabildim ne elektriklenmesini durdurabildim. simdi saclarim cok ugrasmasam da istedigim gibi ve cok sure kazandirdi bana.

    oncelikle sacimi 2 gunde islem yaptik. ilk gun fonunu cektik, duzlestirdik- ki saclarim o kadar ipekti ki bi tutam kaldi, parlak az saclarla mi gezicem boyle diye endiselendim. ilk gun yikamiyorsunuz sacinizi, ikinci gun kuaforde yikayip son fonunu cekiyorsunuz ve tamamlaniyor islem. ben 1600 liraya yaptirdim bursa'da. hic yaniltmadigi gibi yine yaniltmadi kuaforum beni. cooooooook rahat ettim ama yine de eksilerini artilarini, nasil kullanilicagini anlatiyim.

    1.si ozel sampuanlari, kremleriyle sacinizi yikamak durumundasiniz. o kadar para verip "amannn market sampuani surerim kafama nasilsa duz" diye dusunuyosaniz o kafayi atin, yok oyle bisey. anlami olmaz, paranizi cope atarsiniz. ekstra kullanicaginiz sac bakim yaglari vs yine icerigine dikkat ederek secmelisiniz.

    2.si -ki benim zorlandigim sacinizi her banyodan sonra tamamen kurutmak durumundasiniz. islak sacla dolanmak gibi bi durum yok. ben tamamen kuruturken fon de cekiyorum, basta cekemiyordum hala daha tam becerebiliyorum diyemem. tahta bi tarakla sicak hava ufletmek gibi basit bi sekilde yapiyorum. tabiki kuafor fonu gibi degil ama elinizden geldigi kadar. mumkun oldugunca duzlestirici kullanmiyorum. 1,5-2 ay sonra elektriklenme yavas yavas basliyor ama eskisi gibi degil.

    bence guzel bi islem, omrum boyunca yaptiririm diye dusunuyorum. ozellikle saclariniz benim gibiyse deneyin cok memnun kalirsiniz.

    5 temmuz 00:21


    40. Yıllar önce, oldukça dandik bir kuaförde yaptırmama rağmen saçlarımı dümdüz yapmıştı ve hiç bozulmadı. Yani saçım uzadıkça uçlarda kaldı hep. Ancak saçımı yıpratmış ve inceltmişti, kuaförün dandikliği bunda etkilidir diye düşünüyorum, çünkü Brezilya fönü öncesi saçıma oksidan sürüp yıkamışlardı gözeneklerini açsın diye. Formaldehit, kanserojen filan derken yıllarca yaptırmadım ancak kıvırcık ve şekilsiz saçlarımı sürekli düzleştirici ve maşayla şekillendirmekten gerçekten çok bıktığım için daha sağlıklı bir ürünle tekrar deneyeyim istedim. 

    Kuaförüm 1000 lira civarı bir fiyat vermişti Ekim 2021de sanırım, onun üzerine de dedim ki ben bunu kendim yaparım. Ben (gbkz: Natura keratin)'in Brezilya fönü keratinini kullandım, formaldehit içermiyor, içerisinde faydalı yağlar da mevcut. Birçok marka araştırdım ama evde kullanıma uygun hacimlerde satılan(gizlinot: 1 litre brazilian blowout almak istemedim) ve formaldehit içermeyen en mantıklı seçenek natura oldu benim için. Ben set almadım, zaten sülfatsız, silikonsuz ürünlerim mevcuttu.

    Genel olarak kullanma talimatını uyguladım. Uygulama öncesinde sls içeren bir şampuanla iki defa saçlarımı yıkadım, ikinci şampuanlamada biraz beklettim. Sonrasında saçları tamamen kuruttum ve keratini diplere değdirmeden, saçımı boyar gibi  ince tutamlar halinde boya fırçası ile sürdüm. Bir şişenin yaklaşık yarısı, 60 ml yeterli oldu ki saçlarım gür ve omzumun biraz altındaydı. Keratini fazla sürmemek gerekiyor Çünkü saça işlemesi ve üzerinde tabaka olarak kalmaması lazım, bu kurutma aşaması için de kritik. İnce tarakla saçlarımı taradım ve iyice saçıma yedirdim. Bundan sonraki adım en zorlusu: saçı kurutmak. Bayağı bir duman çıkıyor, kötü kokuyor, geniz yakıyor ve çok uzun sürüyor. Dinlene dinlene 1 saatte tamamen kuruttum saçlarımı.

    Kuruttuktan sonra da ince tutamlar halinde 230 derecede düzleştirdim. Isı konusunda doğal kıvırcık saçlar 230, boyalı-röfleli saçlar 210 diyor ürünün talimatında, saçlarım boyalı ancak normalde bile 230la düzleştirebildiğim için ısı konusunu abarttım. Yıkayana kadar da 5-6 kez daha düzleştirici geçtim çünkü asıl trick yeterli ısı uygulayıp keratinin saçla bütünleşmesini sağlamak. Bekletme süresinde evet çok kötü kokuyor ve yağlı görünüyor ama katlandım. 

    Yine kullanma talimatında 36 saatten fazla bekletmeyin dediği için 1.5 günden sonra yıkadım. normalde de kullandığım yves rocher boyalı saçlar için şampuanı kullandım Brezilya fönü sonrası hep, silikonsuz saç kremi ve maskeler ile birlikte. Yalnız slsli şampuanla arada bir yıkarsanız da saç anında eski haline dönmüyor onu da belirteyim.

    Kurutma aşamasında nedense ürünlerin hiçbirinin kullanma talimatında yazmayan ancak kuaförlerin hep söylediği bir adım var, saçları tarayarak kurutmak. Fön makinesini yukarıdan tutarak tarayarak kuruttuğumda saçlarım fönlü gibi oldu. Bu fönlü gibi olma 1 ay kadar sürdü, sonrasında diplerden uzamaya başladıkça kabarma ve bozulmalar başladı. Aşırı bir onarım etkisi görmedim ancak ilk ay saçlarım oldukça yumuşaktı. Yaklaşık 3 ay yıka, kurut, çık şeklinde yaşadım. 3 aydan sonra da 5 dakika düzleştirici veya maşa ile düzelterek yine çok pratik şekilde kullanmaya devam edebildim. Uygulamayı yapalı 6 ay oluyor, uçları hala oldukça düz ancak kuruttuktan sonra hızlı bozuluyor artık, ısı ile şekillendirme gerektiriyor.

    Brezilya fönü uygulaması için Boya ile arasında 2 hafta olsun deniyor çünkü boyanın rengini biraz açıyor. Beb uyguladıktan sonra her ay saçlarımı boyattım, etkisinde bir problem olmadı.

    Tüm zahmetine rağmen tekrarlayacağım bir uygulama oldu benim için, saç şekillendirme sürem minimuma indi, sürekli ısı uygulamadığım için saçlarım çok daha az kırıldı. Ayrıca saç bakım ürünlerine harcadığım para da ciddi şekilde azaldı çünkü önceden belki kabaran saçlarıma çare olur diye çeşit çeşit şampuan, maske, yağ, krem, serum alırdım. Şu an sadece şampuan, krem, duştan sonra bir bakım yağı yeterli oluyor. 

    19 mayıs 19:33

    39. Karışık kıvırcıkla kabarık dalga arasında kalan yıpranmış platin röfleli saçlarımı adam edebilecek ürün arayışındayken trendyolda fitness keratin brezilya fönü ve tuzsuz şampuanla tanıştım. Zerre ümidim yoktu evde yaptığım brezilya fönü ne kadar işe yarar ki diye düşünürken bu kadar iyi olması şok etkisi yarattı. Prospektüste yazdığı gibi tuzsuz şampuanla saçlarımı yıkadıktan sonra keratin kürünü saçlarıma sürdüm bir süre sonra ilk önce fön makinesiyle tarayarak fön çektim. Bir kaç saat sonra da düzleştirici ile düzleştirdim. Herkes ürün yorumlarında çok duman çıkıyor gözlerim yandı .3 gün bekletemedim saçlarım çok yağlı durdu vs yazıyordu. Ancak benim saçlarım kalın telli olduğu için hiçbir sıkıntı yaşamadan 3 gün keratinle bekleyebildim. hergün düzleştirici ile keratini aktifleştirdim. 3. gün sonunda kuruttum ancak büyük bir şok oldu. Hem düz hemde ipek gibi saçlarım oluştu. 1 aydırda hiç bozulmadan devam ediyor. Ürün zaten çok büyük defalarca kullanılabilir. Toplamayın falan diyorlar ancak ben topladım ve bende bir bozulma yada dalgalanma yaşanmadı . Artık sadece kurutuyorum ve kuaför fönü gibi saçlarım var en azından artık düzleştirici kullanmıyorum ve biraz olsun toparlanabilecek seviyeye geldi artı şu 1 ayda saçlarım ekstra hızlı uzuyor.

    24 ocak 12:28

    38. ben bu uygulamayı saçları aşırı yıpratan hatta kısacık kesmek zorunda bıraktıran bir uygulama zannediyordum, sözlükteki olumlu yorumların gazi ile çalı gibi kabarık saçlarıma yaptırtacağım işlem olacak. umarım kuaförde yaptırılan versiyonu 3 gün sürmüyordur.

    edit: azıcık araştırdımda, içinde formol varmış! kanser olacağıma kabarık saçla gezerim daha iyi.

    6 eylül 2019 14:40 9 eylül 2019 07:29

    37. Evde kendi kendime yapmayı başarabildiğim ve memnun kaldığım uygulama:) Jilet gibi bir düzlük değil ama bence fönlü gibi bir düzlük elde ettim ve bu benim için yeterli. Keratin bakımıyla brezilya fönü uygulamasıyla yapıyorum. Merak eden süslüler varsa nasıl yaptığımı da anlatabilirim :) Resim olarak da ekledim. Herhangi bir düzleştirme işlemi olmadan saçımın normal hali :)

    ilgili medya:
    1
    22 ağustos 2019 19:30 22 ağustos 2019 19:56


    36. Benim de geçen sene yaptırdığım işlem.Saclarım ne kadar da dalgasız düze yakın olsa da yine de o tulerik görüntü olmasın diye ve banyodan sonra uçları döndüğü için düzleştirici basıyordum.Gecen sene yaptırmaya karar verdim burda yazıldığı gibi saclar kafama yapıştı ilk 2ay her gün yağlıymış gibi gezdim hacim yok dökülme var.İnce telli yağlı saçlarım için eziyet oldu açıkcası rahat etmesine ettim 8ay kadar düzleştirmedim ama yine de tekrar yaptırmam

    22 ağustos 2019 05:18

    35. 4 gün önce evde kendim yapıp az önce saçlarımı yıkayarak mutlu sona ulastim. saçlarımı başka türlü bu kadar ehlilestirme yolunu bulana kadar ara ara yaparım, yaza girerken özellikle büyük rahatlık. Kendim yapmayı tercih ediyorum, cunku saçlarıma kimse benim kadar kibar davranamaz ve en mukemmel ve pahalı yerde de yaptırsam 2-3 ay içinde diplerden çıkanlar düz fönlü görüntüyü zaten bozacak. Zaten benim amacım düz fönlü gezmek değil yumuşak, bakımlı görünen, banyo duş sonrası onca uğraşıp yine memnun etmeyen sac goruntusunden bir nebze uzaklasmak ki amacima da ulaştım şükür.

    26 mayıs 2019 20:21

    34. Şuan saçıma keratin sürdüm, birazdan düzleştirme işlemine geçicem. Ve 7263627 kere yapmış biri olarak dedim ben bunu anlatayım. 

    Benim saçlarım normal kalınlıkta, dalgalı, aşırı kabarık, mat ve tiftik tiftik normalde. Yani saçımın normal haliyle dışarı en son orta okuldayken filan çıkmışımdır. Küçükken bile sevmiyordum yapısını o derece. Hep derdim bi duş alıp evden öylece çıkabilsem keşke diye. Brezilya fönünü keşfettim sonra. İsmini hiç sevmem bu arada. Brezilya fönü demekten nefret ediyorum bu arada. Cennet mahallesinden çıkma gibi. Kalıcı düzleştirme diyeyim ben kibar kibar :)

    Hemen uygulamasına geçiyorum. Önce saçlar güzelce yıkanır. Sitelerde arındırıcı şampuan filan diyorlar ama bence gerekte yok. Herhangi bir sülfatlı şampuan zaten saçı fazla fazla arındırıyor. Ardından saçlarımı kurutup başlıyorum keratini sürmeye. Bütün saçıma yedire yedire sürüyorum ki saçım gerçekten emiyor keratini. Sonra şuanki gibi yarım saat bekletip işin işkence kısmına geçiyorum. saçımı o haliyle de kurutuyorum, Ama burdaki ipucumuz makinenin soğuk ayarıyla saçı kurutmak. gerçekten çook fazla uğraşma gerekiyor. Çile biter mi? Büyük harflerle hayır. Sonra da başlıyorum ince ince tutamlar alıp saçımı düzleştirmeye. Ama her tutamı on kere filan düzleştiriyorum. Bütün saçım bittiğinde ilk gün işkencesi de bitiyor. Gerçekten en zor kısmı ilk gün. Hem çok zor, hem uzun saatler istiyor. Daha sonraki iki günde sadece saçımı tekrar düzleştiriyorum aynı şekilde. Üçüncü günün sonunda da saçlarımı yıkıyorum ve bitti. Mükemmel düzlük. Duşunu al, ıslAk saçla bile çık istersen. Nasıl olsa fön çekilmiş gibi düz. Mesela bugün başladım ben. Pazartesi yıkayıp işe öyle gidicem. 

    Şimdi diyebilirsiniz ki niye böyle bir işkence seçtin kendine? Gerçekten işkence ama sadece 3 gün. Ardından 4 ile 6 ay arası saçlarımda en ufak sıkıntı yaşamıyorum gerçekten. Yani o 3 günün de değdiğini düşünüyorum o yüzden. 

    Dikkat edilmesi gereken başka noktalar da keratin gerçekten çok keskin bir kokuya sahip. Genzinizi yakar. Yani göZlerinizden yaşlarınız sel olup akabilir. Ayrıca ellerinize değdirmemeye çalışın, eldivenle yapın. Ve ben mesela balkonda yaptığımda bile gözlerimden yaşlar akmıştır. Bir vantilatör filan alıp karşısında yapın. Kapı, pencereyi de açın ki gözünüZe gelmesi minimuma insin. 

    Ve marka olarakta ilk natura keratinle yapmıştım. İçlerinde en memnun kaldığım marka da kendisi oldu. Bütün saç ürünleri de çok çok iyi. Tavsiye ederim herkese bu markayı ama ben ilk aldığım zamanlar 170 lira civarıydı şuan 400 lerde galiba. Yani gerekte yok bence. Arada bir sürü ürün denedim ama fiyat performans açısından en iyi olanı şuan kullandığım keratin gold diye bir şey. 20 lira civarı kendisi. Ve ml olarak kocaman. Naturayla karşılaştırmam gerekirse natura 8 ay kadar kalıcıydı bende bu 4 ay. Naturanın düzleştirmesi jilet gibiydi gerçekten. Bu daha doğal. 

    ilgili medya:
    1
    18 mayıs 2019 02:26