sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (155)
  • medya (4)

155. eski marka yöneticisi tarafından fena halde taklit edilen kadın. bir gün gelip buse terim için iyi bir şey yazacağımı söylese gülerdim ama taklit edilme durumuna daha çok güldüm. yaptığı işlerin her alanından kopyala yapıştır gidiliyor. baya iyi.

tanım: fatih terim'in kızlarından biri.

15 nisan 10:28

154. babasının sayesinde bir yerlere gelmiş blogger ve tasarımcı.

17 mart 12:05

153. Kilolu diye sağlıksız olduğu kanısına neden varıldı ki ? Kendisi gayet işini yapıyor kızları ile ilgileniyor. Kilosundan dolayı bir işini aksattigini görmedim ki Zaten aman aman bir kilosu da yok. Yüzünde toplandığı için öyle gözüküyor.

1 ekim 2018 22:37

152. Ya kadın kilolu, 6 ay önce doğum yapmış vs. okey ama kiloyu hiç sevmeyen bir insan olarak “onun tercihi size ne beden olumlama wuhuuu” diye gezenleri de anlayamıyorum. Dış görünüşün bir önemi yok benim için ama sağlığınıza da mı hiç önem vermiyorsunuz cidden?

1 ekim 2018 11:54 ed.1 ekim 2018 13:16

151. herhangi bir ünlü, herhangi bir ünlünün kızı olsa bu yorumu yapmazdım, yani zehra çilingiroğlu, derya/ferhan şensoy falan ne giyiyor bilmiyorum umursamıyorum, ama buse terim okullu bir moda bloggerı ve tasarımcı olduğu için üstüne başına bakıyorum, çünkü eğitimi ve işi bu, bu işten para kazandığını iddia ediyor- fakat rüküş ve demode. ne zaman baksam yaşından 20 yaş büyük gözüken, annesinin bile tercih etmeyeceği kıyafetler, fırfırlar satenler gipurler, bunlar yoksa da beyaz tişört siyah tayt trençkot. fulya terim genellikle ailedeki en modern görünüşlü en sade ve şık kadın oluyor, annesini kopyalasa o da olumlu, ama onu da yapmıyor. sanki trend takip etmeye, çalışmaya niyeti yok gibi. bu yorumlara da istediği kadar üzülebilir, işi buysa yapacak bir şey yok. proje çakılınca, hedefler tutmayınca hiç birimiz ay üzülüyorum diye dava açamıyoruz, yiyoruz paparayi oturuyoruz, daha iyisini yapmaya çalışıyoruz.

6 mart 2018 12:12

150. Elindeki fırsatı asla değerlendiremediğini düşündüğüm kadın. Sen madem bu kadar paranın pulun içinde yüzüyorsun o zaman bunun hakkını ver . Kullan, üret, öğret bize göster bizlere fikir ver. Kadın kendini resmen çocuk doğurmaya ve ev hanımı olmaya adamış . Neden ama ? Tek yapabildiği ürettiği fikir ; bebeğine patik ayakkabı aramış bulamamış ve baby on the go diye patik çıkartmış . Aman ne büyük ne yankı uyandıran bir iş. Bu kadar imkanı varken bunu doğru düzgün kullanamaması çok sinir bozucu görünüyor dışardan.

Edit: Tam tanımı ‘vizyonsuz’

5 mart 2018 17:09 5 mart 2018 17:11

149. Buse terim denilince aklıma bir tek şey geliyor. Taa ne zaman önce youtubeda gezinirken kanalına denk geldim. Bir video vardı başlığı da "buse terimle doğal dalgalı saç nasıl yapılır" mı ne öyle bişey. İlgimi çekti tabi. Bir de ne göreyim kuaföre gidip saçlarına dalgalı fön çektirirken video çekmiş ajsjhakskahhslahssksk sağol buse kardeş sen olmasan kuaföre gidip "dalgalı saç nasıl yapılır" görmeyecektim

4 nisan 2017 08:59

148. Hayallerine şansıyla ulaşmış kişi. Başarılı da!

25 mart 2017 16:45

147. hürriyette türkiyenin en iyi 10 moda bloggerı seçilmiş ve bu kadını 1. sıraya koymuşlar?! afedersiniz de böyle yalakalık görmedim takipçi sayısına göre seçsen tamam da bu kadının ne zaman güzel kombinini gördük hamile olduğundan beri 1 yılı aşkın süredir bir tane yeni kombin zaten paylaşmıyor tek yaptığı çocuk ayakkabıları önlükleri ve kendi eskilerini satan bir iş kadını şu an? gerçekten o listeye meriç küçük ü 10. sıraya eklemeleri hakaret gibi bir şey. rüya büyüktetik nil ertürk falan olmaması. listede tek ismini diğer tanıdığım rachel araz 6. sıradan girmiş o da belli ki seçenlerin zengin arkadaşları kontenjanından katıldığı için orda. (link: https://instagram.com/p/BRxpqnDgnmF/ liste)

18 mart 2017 23:09

146. bu kızı sosyal medyadan uzak tutmaları lazım. canım senlik değil be buralar kullanamıyorsun.

15 şubat 2017 23:44 16 şubat 2017 10:49