sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (54)
  • medya (2)

54. overrated biri . kas yapma işini biraz abarttı .

7 kasım 11:31

53. Yeni imajıyla sürekli kirliymiş hissi uyandıran kişi.

7 kasım 09:38

52. dizinin bu haftaki fragmanında memelerini hoplatan oyuncu :D o ne saçma bir şey yaa...

7 kasım 01:08


51. Kas iyi güzel de, bilemiyorum, bu kadarı fazla sanki. Çok suni duruyor. Halbuki güzel adam, kasmasa, tarz yapmaya filan çabalamasa daha çekici olacak. Ama böyle, itici geliyor bana.

6 kasım 15:28

50. el jestleri beni deli ediyor, özellikle telefon ve çay bardağı tutuşu.

6 kasım 14:15

49. Spordan çıktıktan sonra bir süre (gizlinot: En fazla 1 saat) kasıla kasıla yürüyen erkeklerin 365 günki hali.

6 kasım 14:14

48. bu adam yeditepe'den mezun. 2 sene öncesine kadar hala okulun çevresindeki ya da içindeki de olabilir bir spor salonuna devam ediyordu. en yakın kız arkadaşlarımdan biri de yeditepeli o da oraya gidiyordu. kız arkadaşım o zamanlar arayıp ya hani bi tane can yaman var ya şu şu dizi de oynuyordu, hah işte onla spor salonunda kesişiyoruz diye anlatmıştı :D o zamanlar tenezzül edip kim ve nerede oynuyor diye açıp bakmamıştım. hatta arkadaşım fotolarını falan göndermişti. şu an birden patladı gitti. ya bu adam bana çılgın bedişteki oktay'ı hatırlatıyor nedense :D tarzı iyi ama rolü gereği de olabilir bilmiyorum itici geliyor..

6 kasım 12:27


47. Oyunculuğu ortada o konuda yorum yapmaya gerek olmayan oyuncu, baya kötü. Görsellik olaraksa bundan önceki dizilerde denk geldiğim kısa saçlı takım elbiseli hali bana aşşırı itici geliyordu tam bir kasıntı gibi. Erkenci kuştaki saç sakal giyim tarzı bence kendisine çok daha iyi olmuş. Vücudu beni çıplak görmediğim sürece pek rahatsız etmiyor ama çıplakken cidden goril. Kendisinin biraz duruş ve tonlama çalışması gerektiğini düşünüyorum. Seksi bakma olayını çok iyi yapıyor bence, iç gıcıklıyor yani, ama geri kalan duyguları veremediğini düşünüyorum. Tam fotomodel olmalık adam aslında, oyunculuk biraz oturmamış üstüne.

6 kasım 12:10

46. Nasıl bu kadar begeniliyor anlam veremediğim ünlümsü insan. Güzel ve çirkin'deki çirkine benziyor. Yüzüne sürekli en koyu fondöten sürülmesini biri açıklasın lütfen.

6 kasım 12:06

45. erkenci kuş'ta kendisine neden fosforlu pembe ruj sürüldüğünü anlayamadığım kişi. hele de turuncu fondötenle birleşince gerçekten epic fail oluyor.

5 kasım 23:59