sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (492)
  • medya (21)

492. nam-ı diğer "yürüyen pr". bir de youtuberdan ziyade instagrammer demek daha doğru olur bence.

2 saat önce

491. Ya abi baksan yüzü gözü küçük gösteriyor ama deve gibi kız yaa. Onun konuşma tarzında yazdım :) 

dün 22:33 dün 22:50

490. Az önce itü nin işletme mühendisliği kulübünün düzenlediği sosyal medya ödülleri etkinliğindeydim. En iyi influencer kategorisinde cansu akına ödül verildi. Sahneye çıktı ve ödülü alırken bana bu hediyeyi diyip sonra ödülü verdiğiniz çok teşekkür ederim dedi. Söyleyeceklerim bu kadar başka birşey söylemek istemiyorum.

tanım: instagramda youtubeda içerik(?) üreten bir itülü

8 aralık 21:22


489. Dün originsle mumbar dolması dolduruyoruz etkinliğine giderken “merhaba pazartesi yine uyuzluğun üzerinde” diye story atmış. Yazık kıZcağıza masa başında story çekip atarken marka müdüründen mobbing yiyecek zaar. Alt tarafı arkadaşlarınla kişneye kişneye boomerang çekmeye gidiyorsun neyin pazartesi sendromu bu ya? 

27 kasım 11:54

488. En son trendyol da moka pot satıldığı için ‘bütün kış kahveyi bununla yapacağım artık.’ Diyordu. Şimdi de nespresso sponsor olmuş onun makinesini sürekli kullanıcam diyo. Valla bu kız dünyadan daha hızlı dönmeye başladı. Söz konusu reklamsa gerisi teferruat oldu artık onun için. 

24 kasım 17:55

487. Hic bir ozelligi olmayan makyajlar, grup surup sacmaligi, korkunc diksiyon, surekli goze sokulan reklamlar, asla komik olmayan espriler, maalesef korkunc gorunen saclariyla ilgili devamli verdigi tavsiyeler onerdigi sampuanlar bombooos bir kanal resmen.

Ben de bu saatte gelip bunu yaziyorsam ayni derecede bosum heralde.TSK.

22 kasım 05:23

486. ilk videolarında kendisini çok sempatik bulmuştum, aynı okulda olduğumuzdan gördükçe ısınmıştım kendisine. fakat geldiği son hal artık beni irite etmekte. son koyduğu kışlık alışverişim videosunda kendisinin aldığı bir şey var mı çok merak ediyorum. her alanda sponsorlu bir hayat yaşıyor olması artık samimiyetini kaybettiriyor bence. tanım: aranan reklam yüzü youtuber

21 kasım 19:59


485. bu kız hani artık şeker yemiyordu? magnum'la iş birliği yapınca diyetini unutup kocaman bir magnum gömmüş. bu ne perhiz ne lahane turşusu cansu?!

16 kasım 12:05

484. Youtuber camiasında bence hakikaten makyajsiz kiyafetsiz guzel olan tek kiz ancak o genizden komusmasi, o boş videoları, asla kendini izlettirmiyor

13 kasım 22:33

483. H&M Moschino işbirliğinde reklam yüzü olmuş.ne H&M ne de moschino nun bu kadar saçma bir reklam ya da tanıtımını görmemiştim.oynatacakları kişinin kalitesini farkettiklerinden bu kadar düşük bütçeli saçma bir reklam kurgulamışlar olsa gerek.çünkü bu saçmalıkta bir reklamda içeriği ve getirisini umursamadan sadece para için kim oynar tahmin edin bakalım?

11 kasım 12:10