sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (602)
  • medya (36)

602. takipçisini salak yerine koyan açgözlügillerden sadece bir tanesidir.

bugün 02:11

601. aç karınlar bir şekilde doyurulur da, aç gözlerin doyması imkansız.

bugün 01:25

600. Yorumların hepsine çok güldüm mizahınıza sağlık ama az bile söylemişsiniz. Sağlık çooooğ önemli arkadaşlar, tavsiyesi de olmaz tabiiiiiğ... ama benim yine de reklamını yapmam lazım çünkü hayatta yaptığım başka bir şey yok. İki ayaklı reklam panosu. beleçilik günümüzde influencerlık diye isim değiştirdi. yazık ama ya böyle kolay kazanılmıyor hayat az biraz omurganız olsun duruşunuz olsun. otel önerir gibi hastane önerenler... Böyle gibilerden utanıyorum umarım bir gün dönüp baktıklarında onlar da utanır ! ülkesinde herkesin eşit düzeyde sağlık hizmetleri alabilmesiyle gurur duyan gençlerimiz olmalı, beleş mezar bulsa yatıp reklamını yapacak insanlar değil ! 

Başlıktan biraz koptum affınıza sığınıyorum :) artık bıktım böyle insanlardan 

bugün 00:07

599. insanlar check up yaptirmak ya da en basit bir hastane islemi icin bile para dokerlerken resmen attiklari adima sponsor oluyorlar. ben bu adaletsizlige artik dayanamiyorum ve ekmek elden su golden yasayan bu kisi ve turevlerini asla takip edip izleyip 1 lira daha kazandirmayacagim.

dün 23:49

598. iğne vurulmuş kolunun resmini bile çekip, '' valla sıfır acı 3 gündür uykum kaçıktı şunun yüzünden '' yazmış. cansu sen iyi misin ya ben utandım storyleri kaydırırken

dün 23:44

597. her şeyin reklamının yapılabileceğini gösteren youtuber. resmen bedava ürün/hizmet olduğu sürece yaşayabiliyorlar. neyse, tüm youtuberların samimiyetleri yok oldu zaten, şakadan bile inanmıyoruz artık:/

dün 23:01

596. (link: https://youtu.be/hJk5XV74Su0 ) 

Akıllara İsmail yk’nın dora hospital reklamını getirmiştir

dün 22:06

595. Check-up dediği şey çok büyük ihtimalle hemogram, geniş biyokimya dediğimiz B12, d vitamini, anemi parametrelerinin istenmesi ve eko, ekg vs. kapsayan bir şey. Risk faktörü yoksa eko, efor testi yaptırmak bile bu yaşta tartışmalı ama o konuya değinmeyeceğim.

Bunların tamamını yapmayacak bir devlet hastanesi veya aile sağlığı merkezi yoktur. İç Hastalıklarından randevu alması yeterli olur. Nesinden memnun kalmış anlamadım. Bir hekimin reklam yapması yeterince bayağı iken koskoca hastanenin iki lafı bir araya getiremeyen bir influencera reklam yaptırması tam bir fiyasko. Tıp etiği hak getire, diğer bir özel hastane de “blogger eventi” yapsın hep beraber balonlar eşliğinde transvajinal ultrason yaptırsınlar, kimin overi daha sağlıklı, kimin hemoglobini ne kadar, en iyi laboratuvar hangi özel hastanede, hastaneye giderken nasıl kombin yapılır, trendyol milla gazlı bezler için yukarı kaydıralım, bunları konuşalım artık evet. 

dün 21:52 bugün 01:43

594. vitamin eksikliği varmış kuşumun. bahisleri açıyorum bir sonraki reklam pharmaton mu supradyn mi?

dün 21:46

593. kız yakında manzaralı mezar yeri reklamı yapacak yuşa tepesinde öyle bir beleşçilik.

dün 21:28