yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (181)
    • medya (7)

    181. Sana lanet olsun. 60 santim belimin altındaki 80 santim yanlarım senin eserin. Yüksek bel harici bikini giymek kabusum oldu. ilerde çoluğum çocuğum tam vücudunun gelişme çağlarında gider böyle bir pantolon falan alırsa önce sakin sakin konuşurum, dinlemezse o pantolonu kesip paramparça ederim. 

    Biyolojik silah arkadaşlar bu. 

    19 mayıs 01:34 19 mayıs 01:36

    180. Ortaokul ve lisenin bir dönemi giydim bende. Sonlarıydı bu modanın. Her yerde bangır bangır bağırıyorlardı, giymeyin zararlı diye. 

    Bir gün kuzenlerimle girdik bir mağazaya. Kocaman büyük bir aynanın önünde kabindeki kuzenimi beklerken bakıyorum kendime. Zaten boyum kısa. Giymişim düşük beli. Üstünde de bol birşey. Üst ve alt bedenim eşit seviyede görünüyordu. Ve ben bir süre bunun pantolondan değil de bedenimden dolayı böyle olduğunu düşünüp üzülüyordum. (Aşırı keskin zekalıyım) Gel zaman git zaman yüksek bel giymeye başlayınca aaa dedim benim bacaklarım filan normal boydaymış. 

    Yani sonuç olarak benim için pişmanlık ve utançtır kendisi. 

    19 mayıs 01:26

    179. neyse ki moda olduğu dönem çocukluğuma denk gelen pantolon türü. hem rahat değil hem estetik değil bence. gerçi moda olunca çoğu şey bir süre sonra göze güzel gelmeye başlıyor ama umarım moda falan olmaz tekrar ilerde

    19 mayıs 01:05

    178. moda diye her şey giyilmeyeceğin güzel bir örneği. Üniversite zamanında kalma bir düşük bel kotumu bu kışın uzun bir gömlekle giyeyim dedim nasılsa bel kısmı gözükmeyecek dedim. Demez olaydım :D Görselliğini geçtim hiç rahat bir şey değilmiş, çıtçıtlı badiler boşuna çıkmamış gerçi onlarda ayrı bir işkenceydi :) 2000'lerin en kötü modası benim için 1.bolero 2.düşük bel pantolundur. i

    18 mayıs 23:22

    177. Düşük belin yakışması için gram yağ olmayan, ince kemikli ve düz karınlı olmak gerekiyor. Böyle vücutlarda seksi duruyor. Aşırı düşük belli kotlar nasıl kimseye yakışmıyorsa, göğüs altına kadar çıkan yüksek belli olanlar da bir o kadar itici duruyor. 

    18 mayıs 21:25

    176. Sayesinde normal bel pantolon bile giymiyorum nasıl nefret ettiysem . Moda olsada giymem . 

    18 mayıs 17:00

    175. Evlerden ırak Yarabbi. O ne karanlık dönemdir

    18 mayıs 12:08

    174. Eski resimlere bakınca ben bunu nasıl giymişim dediğim pantalon tarzı. Yüksek bel pantalonun hem görüntüsü hoş duruyor hem de daha rahat ediyor insan . Tekrar moda olsa bile giymem sanırım.

    18 mayıs 01:24

    173. Korkulu rüyamdır. Yüksek bellileri çıkartana hayır duası etmeliyim. Hep bi açılma, belden düşme korkusu. El sürekli yukarı çeker vaziyette. Aman aman...

    18 mayıs 00:32

    172. beliyle sıkıntısı olanın korkulu rüyasıdır. dünyada tek derdi belden soğuk yememek olan insanları üzer, mağdur eder. bel ile kalça arasındaki "yanların" sebebidir. asla güvenle oturtup kaldırmaz. don göründürür. çatal belirttirir.

    tekrar moda olacağı günlerin hiç gelmemesi dileğiyle.

    17 mayıs 13:28