yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (970)
    • medya (9)

    970. Persuasion filmini izleyince aklıma yine sen geldin. Benim aşkım hiçbir zaman karşılık bulamamış olsa da, kendimi anne elliot gibi hissediyorum. Zaten benim aklım seni hatırlamak için hep bir bahane bulur. O kadar çaresizim ki en son korkunç paralara bağ koparma ritüeli falan satın alacağım.

    30 temmuz 05:25

    969. ismail yk allah belanı versin diyorum

    22 mayıs 18:24

    968. Bir insan ne kadar haksız olabilirse, o kadar haksızsın.

    20 mayıs 21:08


    967. Beni niye hiç görmedin? Asıl suç bende,küçük bir hayaletim ben. Bakmaya değmeyecek bir boşluk.

    9 mayıs 22:54

    966. ufak çaplı kahpelikler yapıldı ama görmemezlikten geldim.

    görmediğim anlamına gelmiyor yani, uyandırayım.

    30 nisan 13:45

    965. Beni stalklamayı bırak ruh hastası. Kendini çok önemli sanıp kaale alındığını düşünürsün diye ne engelleyebiliyorum ne profilimi gizleyebiliyorum. Mutant köpek peşimi bırak!

    30 nisan 12:01

    964. tam her şey yoluna girdi ben de mutlu olacağım dediğim anda oldu. Gerçekten sana sırtımı yaslayabileceğime inanmıştım. Kendimden şüphe ederim ondan etmem dedim herkese. Hala kimseye arkandan kötü bir şey söylemesine izin vermiyorum. Benim de payım var ama böyle olmasaydı sonumuz. Hayat devam ediyor. İnsan beyni o kadar mükemmel ki acıdan uzaklaşmak için her yolu dener. Ben de ağlarım ve unuturum bir noktada eminim. Tek dileğim ileride biriyle birlikte mutlu olursan bundan haberim olmasın.

    30 nisan 09:01 30 nisan 09:01


    963. Çok seviyorum olm ben seni. Hemde kendimden beklenmeyecek bi çaresizlikle. Tüm konuşmalarımız tüm o görüntüler aklımda dönüp duruyor. Mantıklı olanı yaptın bizim icin mesafelere yenik düştük ama o kadar güzel sevmiştim ki seni vedalaşmak çok ağır geldi. Geçer mi bu ıçimde ki boşluk hissi bilmiyorum. Hep bi buruk olarak kalacaksın aklımda terminalde sana sarılmış hayalimle.. Hosçakal tatlı kuşum..yumdum gözlerimi..

    30 nisan 07:28

    962. Zaman ilaç olmuyormuş bazı yaralara.. aylar oldu sen gideli ama sana olan öfkem ve kırgınlığım geçmedi, geçmeyecek de. Bana neler hissetirdiğini, nasıl çaresiz bırakıp hayatına hiçbir şey olmamış gibi devam ettiğini unutamıyorum. Sen benim hayatta en güvenmem gereken insan olmalıydın. Nasıl acıtabildin canımı bu kadar ? Sindiremiyorum.. çevremi ve kendimi kandırıyorum. her şey yolundaymış gibi.. ama içimde bir ateş topu oradan oraya çarpıyor fiziksel ve ruhsal olarak iyi değilim ve bunun Kimse farkında değil. Kendi kendime çırpınıp duruyorum..

    18 nisan 23:56

    961. İnsan bir günde ölmüyormuş. Sevdiğin birini her toprağa koyduğunda ruhunun bir parçasını da onunla birlikte gömüyormuşsun. Ölüm zamana yayılan bir şeymiş. Bugün bir parçam daha gitti seninle. Ne kadar hissettirebildim bilmiyorum ama ben seni hep sevdim hala. Umarım gittiğin yer buradan daha güneşli, sıcak ve mutludur. Umarım bir gün tekrar birlikte oluruz.  

    9 nisan 15:25