dax supergro saç uzatıcı özel bakım kremi

3.2
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (207)
  • oylar (12)
  • medya (4)

207. Yanan saçlarıma çok iyi gelen maskedir. Haftada 2-3 kere saç diplerine bolca uçlarına da az olarak uyguladım. Bunu 2-3 ay boyunca daha doğrusu bir kutu bitinceye kadar yaptım. Saçım zaten hızlı uzar ama bunun etkisiyle biraz daha hızlandı. Ayrıca dökülmeyi de azalttığını düşünüyorum. Kullandığım dönemde normaldr topak topak dökülen saçım 2-3 tel geliyordu elime. 

13 şubat 23:59

206. Bu başlığa dax supergro ile ilgili 2015 yılında girdi girmişim. O zamandan bu zamana çok düzenli olmasa da baya bir süre kullandım. Hatta birkaç kutu daha aldım. Her şey gibi bunu da düzenli kullandığınızda saçlarınızda oldukça değişim yaratıyor. Vaat ettiği gibi gerçekten uzatıyor da. Şikayet edildiği gibi arınması da zor. Fakat bunun nedeni gerektiğinden fazla sürmeniz olabilir. Oldukça az sürülmesi adına üzerine yazılan uyarıyı gördükten sonra kendimin gereksiz yere fazla sürdüğümü fark ettim. Burada önemli olan çok sürmek değil, onu yedirip deriyle nüfuz ettirebilmek. Bu yüzden azar azar alıp derinize masaj yaparak yedirince kolay bir şekilde arınıyor. Ayrıca daha önceki girdilerde yazıldığı gibi, ilk şampuanlamanızı saçlarınızı ıslatmadan yapınca da başarılı bir şekilde arınıyor.

Gelelim benim tekrardan bununla ilgili girdi girmek istememin sebebine. Yaklaşık 1 aydır hiç aksatmadan her gece kulak çöpüyle hem üst hem de alt diplere gelecek şekilde kirpiklerime sürmeye başladım. Üst kirpik diplerime iki aşamalı olarak hem gözümü kapatarak üstte kalan kirpik diplerine hem de gözümün içine yakın bölgede olan, yani göz kapağımın altındaki dip kısma iyice sürdüm. 1 aylık süre zarfında çok güzel bir sonuç aldım. Uzunluk farkını o kadar net görüyorum ki... Ayrıca yeni kirpik de çıkarıyor ve bunlar ince ince değil. Baya köklü, kalın olarak çıkmaya başlamış durumda. Şimdi kaşlarıma da sürmeye başladım. Umarım bu sonucu orada da alabilirim.

13 şubat 00:11

205. Almadan önce uzun uzun araştırıp nihayet edindiğim ürün. Üzerinde çok konuşuluyor kimisi bayılıyor kimisi nefret ediyor. Ben ayılıp bayılmadım ama yine de epey sevdim.

Yorumlarımı madde madde dizeyim şuraya:)

1.Ben gratisten indirimli aldım. Kolay kolay indirime giren bir ürün değil. 45 tl fiyatı var. Ben 32-33 tl gibi bir fiyata aldım. Kozmetiğe az harcama çabalarımdan dolayı artık hep indirim kovalıyorum kaç kuruş olursa olsun.

2. Herkesin en şikayetçi oldugu konu saçtan çıkmaması arınmaması  bende sorun olmadı. Önceleri saçı ıslatmadan şampuanlama yöntemini uyguluyordum. Artık öyle de yapmıyorum klasik yıkıyorum yani. Ama ilk şampuanlamada biraz uzun masaj yapıp 1-2 dk saçta şampuanı bekletiyorum. Sonra ikinci kez normal yıkıyorum. Evet saçım gıcır gıcır olup tamamen arınmıyor ama çıktıktan sonra kurutunca hiç de öyle yağlı kalmıyor. Belki saç yapısıyla alakalı bir durumdur.

3. Kokusu yapısı vazelin gibi ama tabii ki bu içindeki yağların katılaşmasından kaynaklı hindistan cevizi yağı gibi. Sürerken ben direk sürüyorum valla. Öyle erimde eriteyim falan yapamıyorum uzun sürüyor akıyor sanki:) saçıma az az direk sürüyorum. Kafa derisinin ısısıyla zaten hemen eriyor. Dipler bitince en son elimde biraz eritip boy ve uçlara da sürüyorum. Üzerinde boy ve uçlara sürmeye gerek yok diyor ama kırık onarır falan yazmışsınız arkadaş nasıl olacak. Ha bi de iyice tarıyorum sürdükten sonra. 

4. 2 saat kadar bekliyor saçımda. O esnada en güzeli evi temizlemek vakit nasıl geciyor anlamıyorum;)

5.  Bendeki en en belirgin etkisi saçıma verdiği manyak hacim.  Ben bu kadar yağdan saçımı ağırlaştırıp yağlandırmasını beklerlen saçlarım bildigin blendax reklamı saçı oldu.

6. Daha parlak oldu. Ama parlaklık gecici. Uyguladığım gün ve ertesi parlak sonra yok

7. Daha hızlı uzatıp uzatmadığına bir türlü karar veremedim. Yani kesinlikle yavas uzamıyor eskisi gibi ama öyle anlatıldığı gibi extra hız da yok. Dip boyamdan biliyorum.

8. Almaya değer. Saç bakıldıkça güzelleşen bir parçamız sonuçta

4 şubat 20:03


204. Hortlatıyorum kızlar saç uzatmak isteyen varsa kesinlikle bu ürünü gidip alsın. Kullanmaya başladığımdan beri bütün saçlarımın havası değişti.

Yapısı vazelin gibi içinde bir çok yağ mevcut(jojoba yağı,hindistan cevizi yağı,çay özü,aloa vera,avokado ve daha bir sürü doğal yağ/vitamin) saçınıza değil saç derisine uyguluyorsunuz. Ben parmak uçlarıma ürünü alıp birbirine sürterek önce ısıtıyorum ardından saçıma bulaşmaması için kafamı aşağı eğip saç diplerime masaj yaparak uyguluyorum diğer türlü saça çok bulaşıyor. Kullanımında 10 dakika bekletin yazıyor. Ben bazen 1-2 saat bazende streçe satıp gece saçımda bekletiyorum saça zararlı kimyasal olmadığı için o şekilde uyuyabiliyorum.

Düzenli kullanmamama rağmen saçlarım baya gözle görülür şekilde uzadı 2-3 ayda hızlı bir şekilde ve derim kuruluktan çok kaşınırdı önceden şimdi o problemi nerdeyse hiç yaşamıyorum. Elektriklenen ve yıpranmış saçlarımı hem uzattı hem yumuşattı. Derinin yanında bazen yıpranmış saç uçlarıma da sürüyorum beslemesi için.

Grastislerden edinmiştim ben 44 TL gibi bir fiyatı var indirimle 30 TL civarı almıştım.

Eksi yönü: çıkarması biraz uğraştırıyor. Doğru yöntemi uygulamazsanız cıvık cıvık yağlı kafayla gezmeniz çok muhtemel. Diğer arkadaşlar da söylemiş mutlaka duşta saçınızı ıslatmadan önce herhangi bir şampuanla iyice bir şampuanlayın (kullanmadığım ucuz şampuanlardan yararlanıyorum ben) hatta bunu 2 tur yapsanız daha iyi olur. Ardından duş rutininize geçin o şekilde sorun yaşamayacaksınız.

23 ocak 14:20

203. ürünü kullanmaya başlayacağımı yazmıştım daha önce. dün ilk defa denedim. iki fındık tanesi kadar ürünü elime alıp eriterek saç diplerime masaj yaptım. yaklaşık 2 buçuk saat beklettim. temizlenmiş biten bir rimelin fırçası yardımıyla kirpiklerime de uyguladım. sıra yıkamaya gelince, saçımı ıslatmadan önce elime bolca şampuan aldım ve saç diplerimi resmen çitileyerek yağın çözülmesini sağladım. sonra suyla yağı akıttım. üstüne normal şekilde 2 şampuan daha yapınca tamamen çıktı. saçımı kuruttuğumda ekstra ekstra yumuşacık oldu. şimdilik hoşuma gitti ama bakalım uzatma kısmı nasıl olacak.

12 ocak 12:27

202. beğenemediğim ürün. aslında konuşmak için düzenli bir kullanım gerekir tabi ama çok eksisini gördüğüm için uzatmayıversin bunlardan sonra amaan diye yana koydum.

şöyle ki bir kere benim saçlarım ince telli, kuru değil ama yağlı da değiller, 3-4 günde 1 yıkanıyorum 3. gün hafif yağlanma oluyor bazen 3 bazen 4. günün akşamında saçlarımı yıkıyorum. tabi bu kış için yazları daha sık. ben de biraz buna güvenerek sürdüm saçlarıma beklettim biraz, yıkayayım dedim ama hiçbir şekilde çıkmıyor bu şey insanın kafasından. 5 kere falan şampuanlamak zorunda kaldım, o hafta gün aşırı yıkandım ve kaybettiğim saç teli normalden %25 fazladır. kafamda saç kalmayacaksa 2-3 tel uzasa ne uzamasa ne. benim o 3 güne anca yağlanan saçlarım akşamında yapış yapış olmuştu resmen sinir olmuştum kendi kendime. 

bu saçmasapan ürün yerine çam terebentin damlatın şampuanınıza cayır cayır saç çıkartıyor süslüler. minik minik bir sürü bebek saçım var şimdi ayrıca kokusunu da çok seviyorum, tavsiye ederim.

31 aralık 2017 12:22

201. Defalarca söyledim bu ürünü saçınızda en az bir gece bekletin. O şekilde kullanın. Sabaha kadar fazlalığını saç emsin sonra yıkayın. Kuruyken şampuanlayın. Gayet mis gibi çıkıyor. Hatta revox un arındırıcı şampuanını kullanabilirsiniz. Bir avuç almayın. Parmaklarınızın ucunu değdirip yavaş yavaş yedirin saç dibinize. Kat kat uygulayın yeterliyse durun. Belli bir miktar almayın yanı avcunuza veya parmağınıza. 

16 ekim 2017 21:00


200. Bunu aldığımda dedim ki abartıyorlardır 2 bilemedin 3 kere şampuanlarım çıkar saçımdan. 1 kere kullandım. Saçımda 2 saat durdu, kafamı çitilemene rağmen o yağlı his asla geçmedi. Ve aslında kupkurudur saçlarım o yağlılık daha canlı gösterir diye düşünmüştüm ama hayır, iğrenç oldu. Bi daha kullanmadım. Takasa koydum gitti. 

16 ekim 2017 18:11

199. saç uzattığını zannediyordum ama böyle bir şey kesinlikle yok emin oldum.

4 aydır sarışınım, dip boyamı yaptıran biriyim ve yağı sürünce az çok uzayıp uzamadığını farkediyorum ama ayrıca uzatması kesinlikle yokmuş. ben uzatıyo zannettim ama uzatmadı üstüne inanılmaz derece saç döküyor. kel kalmak için deselerdi amacına uygun diyebilirdim.

gerek yok bunları sürmeye, saçımı ekstra nemlendirdiğini hiç düşünmüyorum zaten. kalıp gibi yağ kalıyor sadece ve temizlemesi bile işkence. biterse bir daha almam.

16 ekim 2017 17:34

198. kutularca bitirdiğim saçı uzatan ve gürleştiren ürün. amacınız buysa kullanın.

16 ekim 2017 17:20