yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (17)
    • medya (0)

    1. tanım: hayatımda izlediğim en korkunç şey.

    yeni bir vlogger. anladığım kadarıyla kıbrıslı.

    bu başlığı bana açtıran kısmıysa çin malı bir danla biliç olması. ya anlatamıyorum lütfen izleyin. kskdkdkldlrlr.

    https://youtu.be/My_2Fz5DrEI

    15 nisan 2017 22:02

    2. Normalde insanlarla dalga geçen kişilere sinir olurum bırakın herkes kendi istediğini yapsın derim ama bu dalga geçilmeyecek gibi değil. Herkes makyajda çok iyi olmak zorunda değil ama isterse kanal açsın banane ama beni güldüren kısmı bilmeyip bu kadar kesin konuşması. Cümlelerine kadar çaldığı danla bilic bile ben makyaj konusunda iyi değilim diyorken bu hanımefendi öyle bir kontür yapıp(allahaşkına o kontür uygulanışına bakın nolur) nasıl bu kadar iyi olduğunu savunup kesin şekilde konuşabiliyor. Hadi buraya kadar amaan diyip geçiştirilir belki ama şort giyen kadına bir erkeğin laf atmasının normal olduğunu savunuyor. Bu ne demek ya? Öyle giyersen ben bile laf atarım diyor. Zaten kontürden sonra kapattım ilerisinde daha kötü şeyler diyormuş yorumlara bakılacak olursa. Evlenmeyi bir başarı olarak gören varoş bir kadın. Gerçekten acıdım. Gülmek için birebilir ama yavaş yavaş siniriniz bozuluyor. Bir insan cümlelerini bile başkasından çalarak nasıl bir hayat yaşayabilir? Mental sorun olduğunu düşünüyorum bu kadarı normal değil çünkü bence. Bu kadar uzun bir yazıyı bile haketmediğini düşünüyorum ama yazdık bir kere. Son olarak yazık diyorum.

    Meraktan devamını izlediğim için gelen edit: bir arkadaşı 7 senelik sevgilisinden ayrılmış, ee vermezsen ayrılır diyor??? Birden kudurun kıskanın falan diyor bu ne gerçekten. Bu videoyla sevgili "yapabilirsiniz" diyor. Tüm makyajı tamamladıktan sonra gözaltı kapatıcısı sürüyor. The balm'ın mac'in falan sahte ürünlerini kullanıyor. Kullandığı ürünlerde tek orjinal marka avon. Ben gerçekten acıyarak izledim..

    15 nisan 2017 23:29 16 nisan 2017 00:07

    3. Açmayııın açmayııın tünelin sonu çok kötüüü:/ hayatımda bu kadar korkunç birini izlemedim sanırım (izlemiş de olabilirim yalan söylemeyim). Ne yapmaya çalıştığını anlamadım. Önce bi beş dakika falan sanırım danla biliçle dalga geçmek için çekti videoyu dedim ama gerçekler acıymış. Bu kız bildiğin onun çakmasıymış(başlığı açan çok güzel ifade etmiş bunu). Sanırım kendinden nefret ettirerek bi popülerlik sağlamaya çalışıyo da işlemez bence bu taktik.

    15 nisan 2017 23:55


    4. Epeydir bu kadar cringe olmamıştım sağolsun. Başta "yaşı küçük de keşke hemcinsleri hakkında böyle düşünmemesi gerektiğinin bilinci aşılansa kıza, keşke çakma ürün kullanmasa far sürerken gözünü çekiştirmese" diyordum. Videoyu izledikçe farkediyosunuz ki (ben atlaya atlaya izledim) kızın çok ciddi psikolojik problemleri var. Dalga geçmek için demiyorum.

    16 nisan 2017 00:03

    5. şakaysa komik değil, gerçekse hiç hiç komik değil.

    16 nisan 2017 00:09

    6. Videonun sonunu getirebileni tebrik ediyorum. (bkz: sabir )

    16 nisan 2017 00:13

    7. Tek basamaklı zeka yaşıyla kendini rezil ettiğine üzüldüğüm çocuk(?). Popüler şeylerin eğlencesi bize zararı sabi sübyana.

    16 nisan 2017 00:44


    8. önüne gelen herkese bok atarken, hakaret savururken kendin berbat bir maymuna benziyorsun peki bunu napıcaz seni gidi garip şey. nefret ediyorum böyle tiplerden ya. peçeteden kendi imkanlarıyla doğan embesil sürüsü öf. bu yaptığınız saçmalıkların ilerde başınızı sıkıntıya sokması dileklerimle. bıktırdı bu sosyal medya maymunları. zaten canım aşırı sıkkın bir de böyle tipleri görmek iyice dayanılmaz oluyor.

    16 nisan 2017 21:47 16 nisan 2017 21:50

    9. Gıprıslı danlaafsjdhaka

    Kameranın zoom'u ve lila/eflâtun far kırmızı ruj kombosu gozlerimi kanatti.

    16 nisan 2017 22:51

    10. Düşük bütçeli danla bilic cosplayi ile ün salan youtuber.

    16 nisan 2017 23:23