yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (121)
    • medya (3)

    1. Yapmak isteyip de bi türlü ne yapacağımı bilemediğim şey diyet. Normalde ekmek pek yemiyorum, tatlıyla aram yok çikolata filan pek sevmem. Şöyle bir 3 4 kilo vermek istiyorum ama ne yapacağımı bilemiyorum süslüler:/ (gizlinot: spor da çok düzenli olmasa da yapıyorum yıllardır )

    9 eylül 2015 13:59 ed.9 eylül 2015 14:16

    2. tanım ---------> diyet yapan yazarların diyetleri hakkında tuttukları günlük

    bendeki karşılığı ---------> tutamadım ben onu .. tut ki karnım acıktı ne bulduysam yedim ..

    16 eylül 2015 02:01 16 eylül 2015 06:37

    3. Ben de bu gün kalori saymaya başladım, tabi bu arada da un ve şekeri tamamen çıkardım hayatımdan, bunu yapmak için reglimin 1. Gününü seçmem iyi olmadı sanırım. sadece şu an Önünü alamadığım şeker ihtiyacımı karşılamak için bu gün fazlasıyla tatlandırıcılı ürün tükettim ama yakında onları da çıkarabilirsem aslında gayet sağlıklı besleniyor olurum.

    6 ekim 2015 22:20


    4. diyet günlüğüm

    1.ekmeği tamamen hayatımdan çıkarttım, haftada bir kaç defa bol tahıllı, fındıklı, fıstıklı, mayasız, buğday ekmeği yiyorum. ekmeğe alternatif olarak tuzsuz pirinç patlağı, kepekli bulgur veya haşlanmış pirinç de tüketiyorum.

    2.makarna yok

    3.her sabah kurutulmuş meyveli müsli(kendim yapıyorum)+tam yağlı süt ya da meyve+tarçın+tam yağlı yoğurt, ya da çökelek+taze soğan+pirinç patlağı+çörek otu ya da avakado+domates+beyaz peynir+demin bahsettiğim ekmek yiyorum

    4.bol bol keten toğumu yağı+hindistan cevizi yağı tüketiyorum, diğer hiç bir yağ tüketmiyorum

    5.hiç bir şeyi kızartmıyorum

    6.yediğim tüm sebzeler çiğ ya da buharda haşlanmış

    7.günde en az 1 defa meyve yiyorum, çoğunlukla 2

    8.haftada 2-3 kere 1 kadeh suyla karıştırılmış kırmızı şarap içiyorum

    9.kendim sıkmadığım sürece hiç bir meyve suyu, kola vb. şey içmiyorum

    10.günde 1 kez sade kahve, 3 farklı bitki çayı içiyorum(papatya+yeşil çay+limon çiçeği bazen rezene)

    11.her gün 6 öğün yiyorum.

    12.her gün 1 saat bisiklet sürüyorum+haftada 3 gün koşuyorum ya da pilates yapıyorum.

    13.hayvansal gıda da tüketiyorum

    14.yediğim en büyük öğün öğle yemeği

    15.şekeri ve tuzu hayatımdan çıkartmaya çalışıyorum ama arada bir parça çikolata ya da kurabiye gibi kaçamaklarım oluyor.

    16.haftada bir gün sağlıksız da olsa istediğim şeyleri yiyorum böylece isteğim bastırılmış oluyor. ve özel günlerde de istediğim her şeyi yiyorum hiç bir kısıtlama olmadan, o yüzden düğün dernek çok severim :)

    daha fazlası da var ama abartmak istemedim, ne kadar takıntılı olduğum belli olmuştur. bir de merak eden olursa diye boyum 1,65 53 kiloyum

    7 ekim 2015 09:37 7 ekim 2015 09:41

    5. tam böyle acayip gaza gelmişim, diyete başlicam, hatta gelip burda anlatıcam falan, bunu da teyzeme anlatıyorum, arkadan anneanneciğim dedi ki "amaaan kızım dişin kesiyorken ye, bak ben yiyemiyorum, hiçbir şeyin tadını alamıyorum"..... tabi benim motivasyon bir anda hiç oldu, doğru söylüyosun kız dedim, zaten adetim de gecikmiş, vücut sürünüyor, hipofiz bezim doydun komutu vermiyor, kalktım bol soslu bir makarna yaptım, kaşarla yeşillikle süsledim, bi güzel götürdüm mideye.

    bu da böyle bir iradesizlik anımdır. günahım boynuna anneanne:(

    8 aralık 2015 23:06 8 aralık 2015 23:07

    6. kızlar!diyete başlıyorum!öyle bir iki kilo değil hedef 27 kilo.aklıma geldikçe sonuçları buraya yazıcam.sizin de desteginizi bekliyorum. :) 16.01.16 başlama tarihim, hedef 27 kilo!hedefler:b-fit e başlamak,sağlıklı ve az beslenmek,yemek odaklı hayattan vazgeçmek.

    21subat:kızlar kilo veremedim üstüne 3 kilo aldım....

    15 kasım:kızlar 3 kilo daha aldım benim sorunum ne??

    15 ocak 2016 20:08 15 kasım 2016 15:19

    7. Şu kumpiri gömüp yarın tutacağım günlük. Hedef min üç kilo hergün yapılan sporla beraber. Lütfen bu sefer bozmayayım lütfen. Şu yağlı karnım dümdüz olsun löp löp bacaklarım biraz kaslansın. Bakalım neler olacak?

    21 şubat 2016 21:48


    8. 4-5 gündür yediklerime dikkat etmenin yanında akşamları en az yarım saat yürüyüşe de başlamıştım.

    Ki Benim için devasa bir adım.

    Dı yani çünkü az evvel amaaaan zikerleer diyip çay yanında bir paket lays yanında 10 kadar badem gömdüm.

    Yarabbim irade bana niye uğramıyo ya

    Neyse yarın devam etcem sizden gaz alayım biraz

    21 şubat 2016 22:27

    9. Geçen yıl diyetisyen kontrolünde 11 kilo verdim.belirlediği hedef 60 kiloydu ben 62'ye gelince bıraktım diyetisyeni.ama yaz boyunca 61 civarında kaldım.beslenme sistemim oturmuştu ve her gün 2 km yüzüyordum.bu böyle dört ay sürdü.sonra okullar açıldı.normal çalışma düzenim olsa sıkıntı yok fakat milli eğitim sistemimizin en zor okullarından birinde çalışıyorum.yatılı ve haftada üç gün üniversite hazırlık kursu var.üç gün yedi buçukta çıkıyorum ,bir gün yatılı nöbetim oluyor.geçen sene yemeğimi her gün taşıyordum.yoğurdumdan salatama varana kadar kap kap yemek taşıdım okula.tupperware temsilcisi gibiydim.çünkü listeme göre her öğün yoğurt ve salata yemem lazımdı.bir öğünde et çeşidi yiyorsam diğer öğünde sebze yemeliydim.ara öğünlerime ve yemek saatlerime dikkat ediyordum.bunlara uyduğum müddetçe kilo veriyorum.en azından koruyorum.ama yıldım ,bıktım artık.bu sene okulda ne çıkıyorsa azar azar yedim.akşam geç geldiğimde sekizde falan yemek yedim ve korkunç sonuç:alınan dört kilo...

    Tekrar düzenime dönmek istiyorum ama motivasyonum çok az.buraya her gün yazarsam belki bir katkısı olur.bir yıllık emeğimin boşa gitmesini istemiyorum.hem belki birilerine de yardımım olur.

    Not:spor olarak sadece her sabah tibet'in beş hareketini yapıyorum.

    21 şubat 2016 23:45

    10. Saat 11'de kendime pizza söyledim dominostan, bir aksilikte gitti, motor kurye evi bulamadı, telefonda 1 saat evi anlattım, saat 00.15te pizzam geldiğinde ise pos cihazını getirmeyi unuttuğunu farketti. Dedimki bu bir işaret, almıyorum pizzayı, diyete başlıyorum. Ahanda buraya yazıyorum, yolunda gitmezse yüzüme tükürün. 35 kilo için yolum açık olsun.

    26 şubat 2016 04:50