sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (11)
  • medya (0)

1. o anda çay demlemiş oturuyorum. yoldaşlarımı beklerim.

5 mayıs 2016 14:39

2. bazen doğru insanın tam karşınızda oturmasından 5 dk önceki andır. (gizlinot: yaşadım biliyorum ^.^)

5 mayıs 2016 14:54

3. bazen de doğru insanı buldum yehu derken karşıdaki için doğru olmadığınızı farkedersiniz(gizlinot: onun öyle düşünmediğini). o anı yine yaşarsınız.

aşk nasıl karşılık varsa aşk oluyorsa; doğru insan olduğunu iki tarafın da aynı zamanda düşünmesi gerekiyor sanırım. her şey karşılıklı.

5 mayıs 2016 16:14 5 mayıs 2016 16:15

4. yalan söylemiyorum daha dün gece hakkında düşündüğüm andır. dedim tamam olmak zorunda değil. herkeste bulamayabilir. bak dolar uçuyo git yatırım yap sen falan diye.

benim gibi bulsa da kaybedenler varsa bana yazsın bi ağlaşalım.

yok lan doğru değildir o. doğru olsaydı duramazdım.

5 mayıs 2016 17:38

5. işte tam da bu andır, sevgili sözlük..

5 mayıs 2016 20:57

6. kesinlikle üstünüzden yük kalktığı kafanızın rahatladığı andır. çünkü artık olmayacağına inanıyosun ve böyle mutlu olmayı öğreniyosun. ben öğrendim gayet iyiyim şuan. tek sıkıntı kedi sahiplenemiyorum ama o konuya da bi çözüm bulacam yakında. evet.

6 mayıs 2016 10:14

7. "gelmeden hemen önceki andır" optimizmini bir kenara bırakırsak, aydınlanma yaşanan andır.

belki de doğru insanı bulmuşsunuzdur ama o gitmiştir.

doğru insanla sonsuza kadar beraber olacaksınız diye bir şey yok.

ve siz bir daha asla olmayacağını anladığınız anda öylece kalır, peki madem der ve saçmalamaya başlarsınız.

şu an saçma sapan bir insanla çıkıyorum ve ondan gerçekten hoşlanıyorum mesela. ama ay tersinden dönmeye başlamadıkça evlenmemiz mümkün değil.

zaten mutlu olmamız da mümkün değil.

yine de -pms'in de etkisiyle- alıp karşıma konuşacağım.

benim bir umudum olmadığı için seninleyim.

ama sen kaç kendini kurtar.

6 mayıs 2016 18:51

8. o sizi buluyor.

6 mayıs 2016 23:20

9. bazen de ilişkideyken, her seferinde umutlarının yere çakıldığında hissettiğin ümitsizlik anı.

her seferinde daha yüksekten

6 mayıs 2016 23:28

10. Ben.hep hissediyorum.boşluktan sarmadığım ünlü kalmadı evet küçük çaplı bi fangirlluk yapıyorum evet telefonum resimleriyle dolu.(gizlinot: nolmuş yani )

o da beni bulmadı.

bilmem daha küçüğüm zaten amannnn. (gizlinot: tabiki ağlamıyorum saçmalama)

7 mayıs 2016 22:27