yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (156)
    • medya (3)

    156. nisan ayı sonunda surtımda br anda patlayıveren sivilce daha doğrusu çıbanlar için zerotonin'e başladım.kuruluk olacağını zaten biliyordum.ancak dudak kuruluğu ile başedemiyorum süslüler.gece yatarken hametan suruyorum ok, onun dışında zaten pek işe yarayan birşey bulamadım.onun dışında bepantholün onaıcı merhemini sürüyorum ancak dudaklarımda minik minik su toplamalar olmaya başladı ve ağız kenarlarım yırtık gibi acıyor,ne yapayım ne süreyim gerçekten bilemiyorum.bir el atan süslüm olursa pek sevinirim.

    özel mesajla ulaşan tatlış süslüler sağolsun aldım birkaç tavsiye, deneyeceğim hepsini,teşekkürer kızlar .* dudaklarımı kesip atasım var :S

    10 haziran 12:55 10 haziran 15:39

    155. dudaklarımı nasıl bakımsız bırakmışsam dün sırf kuruluktan kanayıp yara oldu. ne yalan söyleyeyim dudağım biraz angeline jolie dudağı gibi duruyordu ama acayip de acıyordu. neyse efendim. hemen bir dudak peelingi yaptım canım acıya acıya üzerinde kalınca bir tabaka bepanthen krem sürdüm. dudağım nasıl kurumuşsa artık emdikçe emdi. ben de üşenmeden yeniledim. eğer dış etkenlerden dolayı kuruyorsa kolayca hallolan bir mesele. bence anahtar nokta peelingle arındırmak öncelikle.

    21 mayıs 18:21

    154. hindistan cevizi yağını saçıma süremedim nereme sürsem diye sinsi sinsi düşünürken, aynada dudaklarımı gördüm. bir süredir dişimi fırçaladıktan sonra akşamları sürüyorum. fakat o da ne: dudaklarım nemli nemliiii (ama her gün sürüyoruz sevgili süslüler)

    18 kasım 2018 12:28

    153. Ne yapsam ne sursem olmuyordu , blistex med plus , nuxe reve de miel , pot a miracle ve toplamda 9 tane lip balm. Bi sure iyi geliyor daha sonra hic bi ise yaramiyorlardi. Nuxe reve de mieli gece sürüyordum sabah kalktigimda dudagim balmi emmemis oluyordu ve dudagimin kurulugu yuzunden artik cildirmak üzereydim. Kaniyordu catliyordu bembeyaz bi hal almisti. Taaa ki bepantholu surene kadar. Dudaklarimin balm a degil kreme ihtiyacı varmis arkadas. Yani nasil anlatsam size yumusacik boyle purussuz oldu dudaklarim. Bi tane onarici olanini bi tanede kucuk tupteki dudak kremini aldim. Onarici olanini gece suruyorum .dudagimin kenarindaki cizgi belirginlesti ve suan pespembe dudaklarim. Yani nasil anlatsam bilemiyorum. Kurtaricimsin bepanthol.

    17 kasım 2018 12:54

    152. önce temiz bir havluyu sıcak su ile ıslatıp dudaklarınızı bununla ovalamak ya da yine aynı şekilde ıslatılmış yüz kesesiyle masaj yapmak, ondan sonra krem sürmek daha etkili oluyor. krem olarak benim açık ara favorim kavanozdaki blistex med plus.

    25 ekim 2018 20:59

    151. akne tedavimde resmen boyut değiştirmişti dudaklarım. Çok şükür akne tedavimi bitirmek zorunda kaldım. bence iyi de yapmışım. kızın soğuğa maruz kaldığım an önce dudaklarımı koruyordum. zaten çatlamış soyulmuştu. çok şükür onu da en çok hametan ile geçirdim. şimdi ne olursa olsun mutlaka bir defa hametanı sürüyorum. yenilemem gerektiği durumlarda da hafif renkli lipstick kullanıyorum.

    25 ekim 2018 12:17

    150. Roacutane kullandıktan sonra iyice başımın belası olmustu bu durum. Tabi zaman içerisinde azalıyor fakat kış aylarında artmakla beraber yazın da kuru bir iklimde asla peşimi bırakmıyor. 

    Açıkcası dermakozmetik ürünleri sevmeme rağmen bu zamana kadar dudağım için hiç bir dermokozmetik ürün denemedim. Buradaki önerileri de dikkate alacağım. 

    Kendim bu kurulukla başetmek için önceden blistex kullanıyordum. Fakat makyaj yapmaya başlamadan önce sürüyorum ruja sıra gelene kadar dudaklarıma tekrar sürme ihtiyacı duyuyordum. Tahmini bi 20dk da hemen emiliyordu. Tabiki kötü diyemeyiz nemlendiriyor ama gün  icerisinde eve dönene kadar dudaklarım kupkuru oluyordu. Bunun üzerine başka ürün denemeye karar verdim. 

    Watsons’daki ürünler dışında denemedim bu arada dipnot. 

    Watsons’in menthol lip treatment diye bi balmını buldum. Gerçekten bilstex’in adı çıkmış bi iyi diye. Bence ona yüz basar. Gece sürüp yatınca sabah zaten mükemmel bir sonuç alıyorum. Peelingle beraber düzenli kullanımda maksimum bir haftada kabuk kabuk görünüm gidiyor. Bence baya başarılı. Fiyatı da oldukça uygun.

    25 ekim 2018 02:11

    149. Su içmemekten mi yoksa havadan mı kaynaklarnıyor dicem bence üçüde çünkü diğer bir seçenek ise likit mat rujlar. Biliyorum çok güzelsiniz ama sonrası için sulanmamış toprak görüntüsünü atamıyoruz dudaktan. 

    24 ekim 2018 22:29

    148. önce diş fırçasıyla ölü derileri alıyorum daha sonra da niveanın teneke kutudaki lipbalmını sürüyorum. su bazlı değil yağlı yapısı olduğu için uzun süre nemlendiricilik sağlıyor.

    24 ekim 2018 20:59

    147. Gece yatarken avene cold cream (stick olan değil), sabahları da blistex medplus sürerek az da olsa önüne geçebildiğim şey. Bide dudağın fazla kuruluktan parçalanması var onun önüne zor geçiyorum:(

    24 ekim 2018 20:54