girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (4498)
  • medya (272)

4498. Taha’nın kanalındaki videoda neden hep harry potter Evrenindekiler için işte o benim kardeşim o benim kocam o da benim en yakın arkadaşım dediğini anlamadığım YouTuber. Yani evcilik mi oynuyoruz ? 

45 dk önce

4497. takipçisi çoktu, vardır bi olayı diye takibe aldım. makyajdan anladığım, bb krem sürüp çıkmak. rimel, aydınlatıcı filan uğraşamıyorum. elimdekileri de çok ciddi kötü değilse bitene dek kullanıyorum. öyle blogger vlogger beğendi diye gidip ürün almam, merak etmem. haliye makyaj ağırlıklı paylaşımlar ilgimi çok çekmiyordu. e giydiklerine bak deseniz. doğrusu ilham vermiyor. ya klasik kot üstü tshirt. ki onu bilmek için blogger ilhamına ihtiyaç yok. ya da, abartılı açık şeyler. ankara' da onu giyip de, sokağa çıkılacak semti ben bilmiyorum... kısaca uyuz da olmuyorum, fanatiği de değilim. bana hitap etmiyordu, takibi bıraktım.

bugün 09:54

4496. açığını arayıp durmayı kendilerine iş edinmiş haterları tarafından istisnasız her ama her konuda aleyhine duyar kasılan yutupır.

bugün 08:38


4495. bu kadından neden bu kadar nefret edildiğini anlamıyorum. en fazla 4 aydır takip ediyorumdur, önceki hallerini bilmem ama gösteriş meraklısı bir insan gibi gelmiyor. highend kozmetik kullanması işime geliyor, başkaları kullansın ve yorumlasın ki onun etkilerine göre ürünü alayım ya da almayayım.

videolarını, makyajlarını, tarzını beğeniyorum ve kendisini çok güzel buluyorum.

bugün 03:11

4494. Düşünsene hayatın boyunca ordasın memursun bir nevi deyince akademisyenlik aşağılanıyormuş arkadaşlar. Doktorlar falan da hep nöbetteler, hastalarla ilgileniyorlar falan, bunu demek de aşağılama herhalde. Yarası olan gocunur diye bir laf var. Akademisyensen ve işini severek yapıyorsan mesleğimi aşağıladılar ühüüü diye ortalıkta gezmezsin, bilirsin çünkü, işini iyi ve severek yapıyorsundur. ama sen başka niyetlerle akademisyensen bu laf sana batar, çünkü gerçektir ve işini severek yapmıyorsundur. 

bugün 02:23

4493. Mosyotaha ile collab videosundan geliyorum.  Asiri eglendim iki videoda da. Tahanin enerjisi cok guzel. Konu ilgimi cektiginden midir ne yuzumde bir siritmayla izledim.  

Taha’nin basliginda da gordum, burada da yazilmis akademisyenlikle olan kisim. Once anlamadim bahsettikleri seyi, sonra farkettim; meger hogwarts’da ogretmen olmak mi, sihir bakanliginda calismak mi sorusuna verdikleri cevap yuzunden elestirilmisler. Hogwarts’da ogretmen olmak istemeyeceklerini, hep orda olurlarsa canlarinin sikilacagini soylemisler. Daha sonra ise vasiflari tartisilmis. Akademisyen mi lise ogretmeni mi oluyorlar diye. Ben mi safim yoksa insanlar mi cok zeki? Asla oyle bir anlam cikarmadim. Akademisyenleri kucumsemek derken cidden art niyetli olmak lazim yahu. Bir yerde surekli durursan sikilirsin yani. Ayrica bir meslegi sikici bulmak o meslege laf etmek midir? Hogwartsdaki hocalar akademisyen midir zaten?

Cidden oyle bi soylenmis ki ben de akademisyenlere durduk yere hakaret edip bos beles insanlar olduklarini soylediler falan sandim. 

Inanilmaz

bugün 00:10 bugün 00:12

4492. 1 yıla yakındır takipte değildim, son fotoğraflarında gözlerini Daha badem gergin gördüm. Işık dolgusu gerdirme filan mı yaptırdı çok güzel olmuş. saçlarının sarılığıyla acayip farklı güzel olmuş. 

dün 23:53


4491. Gerçekten bir önceki girdideki gibi bu taha mıdır nedir o akıllı bıdıkla bu tantilitomun akademisyenliği küçümsediğine inanmak istemiyorum. Neyse çok da birşey beklememek lazım, hayatları boyunca öğrendikleri pek bir şey olamamış çünkü akademisyenlerinden (iyi veya kötü her iki durumda da akademisyenin mesleğini icra ediş şekli hiç farketmez sen kimsin be, nesin de laf edeceksin garlll kendine gel karşındaki insanlar iyi/kötü, yeterli/yetersiz bilmeye ve ilerlemeye adamış kendini)

“Düşünsene Hayatın boyunca oradasaaan” dediğiniz insanların “us”undan başka hiçbirşeye ihtiyacı yokken, sizin şarjınız bitse bu dünyadaki (eğlence sektörü ahanssbsb) göreviniz sona eriyor yani, arabanda çektiğin ayakkabın ve minnoş chanel kartlığın olmadan sen olamıyorsun daha, kendine gel beybim.

Tanım: bu videosunu izlendirme kazandırmadan bile izlemeye tahammül edemeyeceğim kreş terk yutupır

Not: Kreşten arkadaşları eksiliyor

dün 22:30 dün 23:29

4490. Mösyö taha ile olan harry potter temalı videosuna bayıldığım youtuber. Ama sadece videoya bayıldım yani. Tema o kadar güzeldi ki duygunun cringe hareketleri bile gözüme batmadı. Taha'yı zaten ilk kez bu videoda gördüm. Ancak taha'nın kanalındaki video için bir şey söylemek istiyorum. Hogwars'ta profesör olmak mı, bakanlıkta seherbaz olmak mı diye bi soru vardı. "Hogwars'ta profesör olmak acaba üniversitede akademisyen olmak gibi bi şey mi düşünsene hep ordasın hayatın boyunca yani memursun bi nevi .s.s" diyerek baya akademisyenliği küçümsediler. İnsanların o noktaya gelebilmek için ne kadar çabaladığını, saçlarını ağarttığını, akademisyenliğin sadece derse girip salla başı al maaşı bir meslek olmadığını birinin bu insanlara anlatması lazım. Sizin karşınıza çıkan akademisyenler nasıldı bilemiyorum ama bir meslek küçümsenecekse o da sizin meslek olmayan mesleğinizdir.

dün 19:29 2 saat önce

4489. Ya bu youtuberlar çok komik yaaa (mucuk), yılda 1 kitap belki okuyorlar, onu da iyi/kötü değerlendirmeksizin favorilerinde anlatıyorlar. (Bu arada favorilere kitap dahil etme modası da geçti, onun yerine atıştırmalık geldi habababdn)

Sanki başka kitaplar okumuşlar da beğenmemişler gibi.......

Tanım: En son herhalde geçen sene D&R Best Seller kitabı okumuş youtuber.

dün 12:15 dün 17:21