yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer

    içerik listesi

    henüz içerik eklenmemiş.

    5.0
    girdi yaz
    medya ekle
    değerlendir
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (6)
    • oylar (1)
    • medya (1)

    1. Eyeliner uygulamak için başarılı bulduğum fırça. Kontrolü kolay. Ayrıca her eyeliner uygulamasından sonra sertleştiği için yıkadığım halde herhangi bir deformasyon olmadı.

    26 haziran 2014 18:16

    2. Uygun fiyatlı başarılı eyeliner fırçası. Gratislerde watsonslarda satılıyor. Çokda sağlam

    21 şubat 2016 18:21

    3. benim açımdan şaka gbi bir ürün. kendisine ulaşıp da kullanımını tecrübe edebilmişliğimden değil, ulaşamadığımdan.

    michelle phan'ın elinde ilk gördüğümden beri bu açılı eyeliner fırçası denen şeye takıntılıyım. bende olsa ne makyajlar yapıcam, öyle böyle değil(ybkz: swh). derken bundan iki sene önce falan bi ecotools diye bir fırça markası öğrendim, doğaya dost falan... dedim ben bunların fırçasından alayım. o zaman da kozmela'da stokta görünüyor. aldım hemen.

    daha doğrusu aldığımı sandım. kargo paketini açtığımda karşımda flat eyeliner fırçası vardı. ben mi yanlış sipariş verdim acaba diye merak edip siparişime baktım. hayır, benim aldığım(ı sandığım) fırçanın adı da kesik uçlu eyeliner fırçası, ürünün fotoğrafı da kesik uçlu eyeliner fırçası. ama elime gelen düz uçlu eyeliner fırçası. "20 liralık şey için iadeye değmez, ben bununla da çizgi çekerim" dedim, uğraşmadım. ama fırçanın sapı upuzun, makyaj çantamdan taşıp kazık gibi çantamın içlerine takılıyor vs... sevemedim kısaca kendisini. bir şekilde kullanıyorum ama bayılmıyorum da yani...

    o gün bugündür denk geldikçe bu fırçaya bakarım. eklips falan çıkardı ecotools çakmalarını. sonra ecotools tuttu bu fırçayı starter set'in içine koydu. bir daha da tek satıldığını görmedim. az önce merakımdan bi bakayım dedim, belki karar değiştirmişlerdir. kesik uçlu eyeliner fırçası başlığı diye tıkladığım tüm yerli sitelerde eyeliner dağıtma fırçası var, tombik tombik böyle. iyi güldüm; ben şanslıymışım, hiç olmazsa bana yine incecik eyeliner fırçası geldi iki sene önce. şimdikilere tombik bir fırça gidiyor(ybkz: swh).

    ne fırçaymışsın beee!! en sonunda o starter seti aldıracaksın bana. kesin piyasada daha iyisi vardır, adım gibi eminim buna. ben neden bu kadar takılıp kaldım anlayabilmiş değilim.

    17 haziran 2017 23:30


    4. eyeliner uygulamasını beğenmediğim fırça. ben de fashiolala önerince almıştım sanırım, ama o keskin çizgiyi bu fırçayla yaratmak benim için imkansız. o yüzden kirpik diplerime koyu renkte bir far sürüceğim zaman kullanıyorum sadece.

    18 haziran 2017 10:40

    5. Kesinlikle eyeliner için kullanılmayacak fırçadır. Ama benim kaşlarım çok ince olduğu ve mesela rt setindeki açılı kaş fırçası çok kalın geldiği için bu fırçayla dolduruyorum. O iş için bayaa iyi.

    18 haziran 2017 12:39

    6. Bende ikili duo seti var işimi görüyor ama eyeliner zaten cok fazla kullanmıyorum daha cok kaş doldurmak veya kuyruksuz kirpik dibine far gecmek için fena sayılmaz eyeliner için denemedim ama bu ikili set gercekten kurtarıcı derecede işimi görüyor özellikle uygun fiyatlı karıştırma fırçası arayanlara tavsiye ederim

    18 haziran 2017 12:54