girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (221)
  • medya (5)

221. Haters gonna hate hate hate

I'm just gonna shake shake shake :d

15 nisan 21:02

220. indirim başlığına rossmann'da da indirim başlamış yazmışım, en ufak yorum vs eklememişim. gelip bunu eksileyen var yahu. şaka gibi.

allah herkese ruh sağlığı nasip etsin.

2 mart 21:26

219. Açıkçası bir yazımın okunup oylanmamasındansa, eksilenmesini tercih ederim.

Birileri artı ya da eksiye bastığında yazının okunduğunu ve birileri için olumlu/olumsuz anlam ifade ettiğini anlıyoruz. Kimse kendi üzerinde hiçbir etkisi olmayan yazıya tepki vermez.

Ve tepki iyidir. Çok eksilenen bir yazımda "neden" diye düşündürür. Sorunum üslupta mı yoksa içerikte mi sorusunu sordurur. Fikrimin sağlamasını yapmayı teşvik eder. Eksilerin gösterildiği bu puanlama sisteminden çok memnunum.

2 mart 12:30


218. en böyle saf, masum bir girdime (gizlinot: ürün yorumu değil) sevincimi falan paylaşmışım ya da anılarımı neyse işte bi bakıyorum eksi yağıyor? neden olduğunu cidden merak ediyorum, çünkü o girdiler de senin hoşuna gitmeyecek art niyetli bir şey yazmamışım, birine laf etmemişim e ne yani bu şimdi? neden olduğunu açıklayacak olan varsa mesaj kutuma bekliyorum. farklı fikirler duymak isterim.. (gizlinot: kolay gelsin daha ne diyeyim)

1 mart 23:07

217. Herkes istediğini beğenip istediğini beğenmemekte elbette özgür. Ancak bazı eksileri anlayamıyorum. Dikkat ettim,süslülerin benzetildikleri ünlüler başlığında yazılanları hep eksileyen bir tayfa var. Ben bile bergüzar korel yazdım diye 4kişi eksilemişti, şimdi baktım 2 olmuş :D yani sanki dedik adriana lima ki ona da benzeyebilir insan. Velhasılkelam değişik bişey eksilemek

28 şubat 22:15

216. Yani bana özellikle takık olduğunu sanmıyorum. Tanındık biri değilim daha yeniyim. Ama son attığım girdiyle Gülşen babanın da dediği gibi Gül gibi uyuyan yılanı uyandırmaktan korkmuyor değilim. 

Hayır eksicim yapmaz 

28 şubat 18:41

215. sebebi neydi ki demek istediğimdir.hayır bazen öyle birşeye eksi geliyor ki yuh diyorum.huy edinilmiş bir durum bence .

28 şubat 16:23


214. daha bir kaç günlük yazar olduğum için biraz heycanlıyım bu konularda.bir girdi yazıyorum bildirim gelince hemen bakıyorum.işte bir gün yine bildirim geldi dedim biri beğendiiiii sonra yanında bir baktım eksi, kendi kendime sebebi neydi ki?! diye düşündüm ama sonra alıştım insan zamanla neye alışmıyor ki (gizlinot: uzaklara bakıyorum burda:))

20 şubat 21:52

213. bence hobi yapmış kendisine, yoksa bir insan ürün yorumunu neden eksiler ki?

20 şubat 10:08

212. Ürün yorumlarını eksileyecek kadar ne yaşadınız? 

19 şubat 17:06