elif taştekne

girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (15)
  • medya (3)

15. Tarzını ve yaratıcılığını çok çok seviyorum ben. Bence çok özgün cesur, ayrıca hiçbir zaman kötü olmuş diyemiyorum, kullandığı hiçbir parça kötü durmuyor. Biz yapsak ne dalga geçerler.. Keşke az bi yutub açsa hakkaten. Burnu ilk çok acayip gelmişti ama şimdi o da çok özgün geliyor. Modadan çok anlamıyorum evet.

12 ocak 13:51

14. Bel çantasını acilen bırakması gerekenlerden. 

Herkesin tarzı kendine tamam da bu bel çantası nedir ya. 90lar geri geldi sevindik bağrımıza bastık ama 2000ler uzak dursun lütfen. 

Bu item hariç tarzını beğeniyorum. Ayrıca iyi bir okuldan olup da başarılı bir moda bloggerı olması da çok güzel. Tarz sahibi ve iyi eğitimli ikilisi zor bulunuyor malum. 

Keşke daha çok eğitimli, donanımlı olsa tüm bloggerlar.

11 ocak 00:34

13. Eskiden güzel giyinen, şimdilerde herrrr yerde serdar ortaç oturuşu veya kaykılışı pozlarıyla sevsem mi sevmesem mi bilemediğim blogger. Kahkülsüzken daha güzeldi.

10 ocak 23:30

12. instagramdan takip ediyorum, çok şeker, trendleri takip eden bir kız. ayrıca ben hayatımda o kadar gezen insan görmedim ya. şeyma subaşı 1,elif taştekne 2 (gizlinot: öğrenci birde :()

18 kasım 2017 16:24


11. Çok güzel biri. Yazılanlara bakılırsa iyi biriymiş aynı zamanda. Saç rengini çok beğeniyorum ama maalesef Kahkülü hiç yakıştıramadım. kahkülsüz ne kadar da hoştu yazmaya geldim buraya da.

13 eylül 2017 23:11

10. çok tatlı bu kız ya tarzına bayılıyorum. şöyle bir youtube kanalı falan açsa da izlesek feyz alsak.

15 haziran 2017 18:13

9. Açılın ben doktorum diye konuya dalasım geldi. Elif'i yıllar önceden bilirim, yakın arkadaşımla aynı sınıfta okuyordu. Hakkındaki kötü yorumlara üzülüp biraz da çekememezlik olarak yorumladım çünkü dünyalar tatlısı biri. Ne takipçi satın almaya ne de yalanlar söyleyip dikat çekmeye ihtiyacı var. Nefret kusulacak en son kişi falan sosyal medyada da antipatik tavrı yok herkese yardımcı olmaya çalışıyor. Tarzını da çok beğeniyorum, başarılarının devamını diliyorum(ybkz: swh).

15 haziran 2017 07:34

8. neymiş bir kadın 1 milyar vermiş hackerlara instagram hesabını elinden almaları için anlaşma yapmış. çok üzgünmüş insanların kötü kalpliliğine dayanamıyormuş zaten o da başkasının eline geçmesin diye kendi kapatmış hesabını. üff kim napsın senin sümüklü instagramını ya, hayatımda bu kadar saçma şey duymadım -.-

1 haziran 2017 11:22 1 haziran 2017 11:23

7. tarzı da kendisi de çok güzel, minnoş bir blogger

23 nisan 2017 14:54

6. Modadan pek anlamadigim icin tarzina yorum yapamicam fakat uzulerek soyluyorum ki burnu cokkk kotu yapilmis :(

22 nisan 2017 20:25