girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (70)
  • medya (0)

70. "sen çok batılısın, ben seninle sevgili olursam sana karışırım."

hayatımda duyduğum en garip, en saçma ayrılma sözlerinden biri galiba. bunun üstüne nasıl çıkılır bilmiyorum shaghs

bu ayrılık sürecinde bana ilişkinin ritmi bozdun?! (ne demekse artık) demek için bir paragraf psikolog alıntısı gönderdiğini de ayrıca belirtmek isterim.

17 mayıs 11:57

69. Bana ait bir hikaye değil ama bizzat tanık olduğum acı bir hikayedir. Komşumuzun bir kızı vardı gerçekten güzel ve kariyerli biriydi. Kına gecesiydi ellerine kına yakmıştık ve renkli bindallılar giymiş kızın etrafında dönerek oynuyorduk.. İçeri bir erkek girdi. bİ an kızlarla tedirgin olduk. Çünkü bizim adetlerde kınaya erkek girmez. Damat gelmişti.. Kızın yanına geldi ve kulağına birşey söyledi. Yemeklerin hazırlandığı oda gibi bi yer vardı mutfak değildi. Kızla birlikte oraya girdiler. 5 dk bile olmadan kız garip bi halde çıktı o odadan.. Damat kızın peşinden çıktı ve arkasına bakmadan mekanı terk etti. kızın Annesi kıza doğru yürüdü ne oldu tarzında bi ifade ile elini salladı. kız annesine bi kaç bişrşey dedi, o an bi çığlık oldu. Hala kulaklarımdadır. Kızın annesinin çığlığı felaketti.

Damat; ''ailem seni beğendi ben değil, ailem seni istedi ben değil, ben seni sevemedim. bu evliliği istemiyorum seninle evlenmek istemiyorum ve yarın düğün olmayacak'' demiş. pislik Herif sabah resmi nikah kıyılırken aklın nerdeydi diyememiş. daha 10 dk önce Kızın ellerine kına yakılmıştı. Annesi teyzeleri ablası kardeşleri ağlıyordu. Erkek tarafının kadınları damadın annesi de olmak üzere taş kesilmiştiler. az önce düğün yeri gibi olan yer yas evi olmuştu. Kız şok olmuş, donmuştu resmen. Nasıl olmasın ki, ellerinde kına terk edildi. Düşmanım bile yaşamasın... ellerindeki kınaları kırmızı mendilleri ile silip attı. bi sandalyeye oturup sessizce ağladı.. Bu olaydan sonra ben erkeklere 1 kez daha güvenmenin ne denli zor olduğunu anlamış oldum. anlam verememiştim böylesine güzel ve alımlı bir kızın terk edilmesine, hala anlam veremiyorum. BU olay yaşanalı 2 yıl oldu. o kız tayin istedi başka bi şehre yerleşti. umarım hayatı iyi gidiyordur.

16 mayıs 23:30

68. Ben değil de ablam “amcan ne iş yapıyor?” Diye sorduğu için terk edilmişti. Ehe hatırladıkça dalga geçiyorum.

16 mayıs 22:28


67. babam öğrendi demişti :d

16 mayıs 00:25

66. yedi yılımı ve tüm üniversite hayatımı geçirdiğim kişi tarafından, bu kişinin bir gün sıradan bir tartışmanın ardından damdan düşer gibi "seni artık sevmediğimi fark ettim" demesi suretiyle terk edildim. işin en tuhaf yanı bu cümleden birkaç gün önce, her zamanki nişan, evlilik planlarımızdan bahsediyor olması ve evliliğe benden çok onun hevesli olmasıydı.

bir süre sonra sebebini fark ettim. birçok kişi haklı olarak sebebin başka bir kadın olduğunu düşünebilir ancak değil. sebep, yıllardır dizginlemeye çalıştığı aşağılık kompleksinin iş hayatına atılmam sonucu ayyuka çıkması. üniversiteyi bitirip memleketimize dönmemiz sonucu; hayatlarındaki kadınları sindirmeye çalışan, pervasız ve bağımsız görünen her kadını alay konusu yapmaya, aşağı çekmeye çalışan adamlarla dolu çöplükten hallice arkadaş ortamına dönmüş olması da komplekslerinin yüzeye çıkmasına bir diğer sebeptir.

entry kontrolden çıktı, online iç dökme oldu (gizlinot: swh)

edit:imla

15 mayıs 18:07 15 mayıs 23:30

65. Buradaki çoğu terk edilme hikayesini okudum sanırım, ama hiç biri Doktorlar daki  Levent’in Ela’yı terk etme hikayesi kadar tuhaf gelmedi. Kaçtır izliyorum hala anlamadım neden terk etmiş. Sonra da öyle totosunda dolanırsın kızın işte, beter ol !!

14 mayıs 21:31

64. Lise 3. Sınıfta etkilendiğim bir çocuk vardı yakışıklıydı naptım ne ettim o çocukla sevgili olma arifesine geldim ama benimle sevgili olmadı, daha sevgili bile olmadan ayrılalım dedi çünkü benimle çok eğleniyomuş çok mutluymuş gerçek bir ilişki kurmak istiyormuş ama yaşımız erken olduğu için olmazmış. Gerçi bende hak vermiştim ama şuan düşününce çok saçma geliyo öskgkgh

6 mayıs 16:35


63. Herşey muazzam güzel gidiyor. Aileler tanışıyor hatta. Ancak paşamız diyor ki' sen evlenilecek kızsın fakat ben eğlenmek istiyorum. Senden sonrada evlenmicem çünkü çıtayı mükemmele taşıdın.'

Sanırım mükemmele taşımakta ilişkilerde pek iyi sonuçlar vermiyor

2 mayıs 10:56

62. Sıkı durun dünyanın en saçma olayını anlatıcam

Şirketten bi çocukla 1 ay boyunca takıldık ama adını koymadık fuck buddy olduğumuzu da sevgili olduğumuzu da kabul etmedi bu arada eski sevgilisi ile hala görüşüyor ve bunu kabul etmiyosan sen bilirsin dedi neyse bende başkalarıyla konuşuyordum bunları görmüş ve ben dürüst olmadığım için terk edildim lol

2 mayıs 00:37

61. üniversite 1. sınıfta 2 aylık sevgilim midemi bozduğum için hemen yanına kustum diye terketmişti. asdfghjk.

pazar sabahı arkadaşlarla pikniğe gitmiştik. bir önceki geceden baya içmiştim ve kendimi iyi hissetmiyordum. öyle bir köşe kuş gibi oturmuş etrafa bakarken ani bir kusma hissiyle sarsıldım, ayağa kalktım dedim ben biraz yürüyüş yapayım kötüyüm. iki adım attım atmadım adamın ayağının dibine bırakıverdim içimdekini. ama bir noktaya dikkat çekmek isterim başarılıydım çünkü zerre sıçratmadım ayakkabısına. kafamı kaldırdım bana bir bakışı var offff zannedersin korkusuz bir yırtıcı gibi geyik avlamışım da hayvanı allah ne verdiyse bağırsak, iç organlarıyla yemişim. tabi sordu sağ olsun iyi misin falan diye ama gün boyu uzak durdu. 2 gün sonrada "ben gördüğüm bazı görüntüleri kafamdan silemeyeceğim sanırım özür dilerim" diyerek ayrıldı. dedim "çok haklısın, anlıyorum seni, tabi tabi hemen ayrılalım." neyse üzerinden uzun zaman geçti. bu arkadaşımız üniversite sınavına yeniden girdi, tıp okudu falan derken proktolog olmuş. benimle yaşadığı deneyimden sonra insan atıklarına olan korkusunu yenmiş sanırım, bilemedim asdfghjkl.

1 mayıs 16:09