yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (98)
    • medya (0)

    98. annem çalışıyordu o zaman hala çalışıyor gerçi de ortaokulda hop bir gün evde yalnızken oturdum aldım bacaklarımı. annem hiçbir şey demedi. perine bölgesi ağdasında katıydı ama beni kuaföre götürürdü allahım eziyett öyle bir acı yok. kaşımı bıyığımı da hep kendi kararımla aldım napayım. sanırım annem biraz ilgisizmiş...

    26 aralık 2019 17:14

    97. annem hiç ilgilenmedi. çalışıyordu ben orta sondaydım ve bacaklarımdan nefret ediyordum hep uzun pantolonlar giyiyodum. bi gün canıma tak etti yaz günü aldım jileti temizledim bacaklarımı, kan falan aktı beceremedim de. onu bile görmedi anlamadı sanırım. ormanımsı halimin sebebi kendisidir hala yüzüne vuruyorum..

    26 aralık 2019 10:46

    96. Benim annem de bu annelerin vücut tüylerini aldıran fakat yüz tüylerine dokundurtmayan değişik bir versiyonuydu. Bacaklar falan kaymak ama liseye kadar

    tek kaş gezdim, bayağı böyle bitişikti kaşlarım. En son ben artık ağlayarak geziyordum ki yengem olaya müdahale edip beni dizine yatırdı kaşlarımın ortasını aldı da okulda alay konusu olmaktan kurtuldum. 

    Yani sebebini ben de anlayamıyorum, mantıklı gelmiyor ama annem hep “genç kız kaş almaz, biz kaşımızı evlendikten sonra aldık hep” derdi. Genç kızlığıma halel gelmesin diye uzun süre martı kaşlarla gezdim asdsgdf. Çok tutucu bir insan da değildir normalde ama o kıl tüy mevzundaki katılığı ilginçti. 

    26 aralık 2019 07:15


    95. bacaklarıma sarmaşık dolanmış gibi geziyordum yine de aldırmıyordu. bir gün gizli gizli aldım alt bacaklarımı üst bacaklarıma yetişti öyle yarım yamalak bıraktırdı. yaz dönemi şortla yamalı gibi gezmiştim kurban olduğum anam neden öyle yaptın? :( (gizlinot: aklıma geldikçe küsüyorum asjajdban)

    26 aralık 2019 01:48

    94. Aslında annelerın bu dönemde yavaş yavaş ölçülü olarak da olsa desteği şart. Benimki kaş bıyık aldırma taleplerimi sürekli savuşturduğu için kaşlarımı kendim alıp Adile Naşit kaşına çevirmis, tüy dökücüyle bıyık almaya çalışıp bıyık bölgem yara gezmiştim. Sütyen konusunu da utana sıķıla kendim açmıştım. Halbüse süper bir annedir, niye öyle yapti bilmiyorum.

    25 aralık 2019 22:20 25 aralık 2019 22:21

    93. Yazılanları okuyunca çok şaşırdım ya benimki de tam tersi ağdayla peşimde koşardı kfjfk sonra baş edemedi zorla kuaföre götürdü daha lise 1’de genital bölge ağdasına gidiyordum. Arkadaşlarıma söyleyince çok şaşırıyorlardı. Liseye başlarken de kaşlarımı aldırmak istemiştim. Annem eli bu işlere yatkın kuzenimi çağırıp “alttan bir sıra al da gönlü olsun” demişti. İzin vermediği tek bir şey vardı o da “yandan perçem”. O zamanlar modaydı. Neymiş “alnıma saç düşerse kıllanırmış”. Kıllarla ilgili bir sorunu vardı anlayacağınız. 

    25 aralık 2019 20:24

    92. Yani yorumları görünce küçük çaplı bir şok yaşadım. Benim de annem izin vermezdi ortaokul zamanlarımda zaten ya bir iki kere dile getirmişimdir. Arkadaşlarım arasından da aldıran bir iki kişi vardı onlar da kendi alıyordu, e zaten ben kendim almayı bilmiyorum annem de kuaföre gidip aldırırdı. Kuaförler de zaten kafalarına göre alıyorlar. On, on üç yaş aralığı gerçekten küçük neden o çocuksu saflığı bozalım. Direk özgüven meselesi olacak bir konu da değil bence. Eğer karşınızdaki arkadaşlarınız dalga geçerse siz onu özgüven problemi haline getiriyorsunuz. Kaşımı on birinci sınıfın yazındayken aldırdım onuncu sınıf yazında da aldirabilirmişim aslında. Demek ki çok ısrar etmemişim. Bıyıklarımı da dokuzuncu sınıfta aldırmıştım. Bu zamana kadar da biri çıkıp sen niye aldırmıyorsun demedi, dalga da geçmedi. Zaten kimin haddine. Benim için problem olan ayva tüylerimdi o konu çok uzun uygun başlık bulursam yazarım. Onda da mutlu sonuca ulaştım.

    25 aralık 2019 11:09 25 aralık 2019 11:10


    91. benim annem de gel bacaklarını alalım artık ergenliğe girdin falan demedi. ağda olayı sadece bikini bölgesi için kullanılırdı o da hijyen için malum. bir gün bi arkadaşı bize gelmişti bende şortla dolanıyordum evde, şu kızın bacaklarını aldırsana artık genç kız olmuş demişti. o günden sonra aklına geldi ve ilk ağdamı yapmıştı. yüz bölgesinde ise hiç bir zaman alma taraftarım olmadı. bir gün yine okulda bi oğlan aa atelfin bıyıklarına bak benden çok var demesi üzerine eve gidip hazır ağda bantlarıyla alıvermiştim ve o pürüzsüzlüğe bayılmıştım.  aslında esmer olmasam almama gerek bile olmazdı bıyıkları ama anne göz var izan var orada kara kara duruyolar bi uyarsaydın bari(gizlinot: asdfghjkl). kaşlara ise çook sonra lisede yine kendi kendime etrafından çıkanları toplayarak başladım. kıl tüy konusununda kendi kendimi geliştirdim diyebilirim.

    25 aralık 2019 09:48

    90. ben de baya geç tanıştım bu konularla. şöyle ki 2 ablam var onlar bana göre daha kıllı olduğu için ben ne zaman konuyu açsam sus saçmalama kıl mı var sende diyordu annem. halbuki tenim beyaz olduğu için kıllar gayet de ben burdayım diyordu. liseye geçene kadar dokunmadım hiçbir yerime. sadece ortaokul mezuniyetimde ip askılı bir elbise giyeceğim için koltukaltımı ilk kez permatikle aldım sormadan gizli gizli yaptım böyle bir saçmalığı :/

    liseye geçince hem basket takımına hem koroya girdim ve antrenmanlarda şort giymiyordum utancımdan neyse 29 ekim geldi korodaki kızlar tek tip siyah etek, beyaz gömlek, ten çorap ve babet giysinler dendi. annemi yine ikna edemedim tabii günlerce dil döktüm ten çorabı giy görünmez zaten diyor ama denediğimde rezalet bir şey oluyor :( görüntü hakkında daha fazla detay vermeyeyim anladınız işte :d sonra epilasyon yapmayı denedim evde keni kendime acıdan ölüyordum ama baya mutlu olmuştum o pürüzsüzlük sonrası. hep makine ile aldığım için de şuan batık savaşı veriyorum ve kıl köklerim mor ve kızarık bazen pantolon yukarı çıkınca bile belli oluyor. keşke ağdaya alışabilseydim en başından ama evdeki kız çokluğu yüzünden annem uğraşmak istemedi muhtemelen. ablamlar da yardımcı olmadı hiç sadece bir kez ağda yapmıştı bir tanesi ve aylarca bacaklarım mor gezdim tenim de hassas ağdayı da pek doğru uygulayamadık sanırım.kaşlarıma hiç dokunmadım lise bitene kadar. bıyıklarımı ve kollarımı da 11.sınıfta almaya başladım. şuan salmış durumdayım her yerden kıllar fışkırıyor :(

    velhasıl en iyisi lazer ama lazeri de kendi paramı kazanınca yaptırabilirim ancak ona da daha var...

    25 aralık 2019 03:21

    89. Bir anne -maddi imkanı olmayanları tenzih ederek yazarım- neden bunu düşünmez ilgilenmez ki ?

    Cidden anlam veremiyorum. Tut elinden götür. Ya da evde kendin ilgilen. Ama bi şeyler yap yani !

    Kendi tecrübem annemle ilgili..beni yüzümdeki favorileri aldırmaya lazer epilasyona götürdüğünde epey büyümüştüm, 20'li yaşların başıydı belki 20. Ortaokul zamanları halledilmeli diye düşünüyorum. Çünkü bedenini tanımaya başlıyosun, birinden belki hoslaniyosun aşık oluyosun ama bacakların simsiyah yanakların kapkara ! Herşey olabilir mümkün ama herşeyin de artık çözümü var. Bir şekilde halledilebilir sorunlar. Ve ekleyim bir şey daha..o yaşa kadar pcos sendromum olduğunu da bilmiyordum beni yüzümdeki tuylenmeden dolayı lazer epilasyoncu doktora yönlendirdi hormonel bir şeyler olabilir diye ve bingo !

    Benim de bir kızım var dilerim daha farkında bir anne olma yolunda ilerlerim.

    25 aralık 2019 00:28