sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (21)
    • medya (0)

    21. Arkadaş olacak insan kalmadı çünkü dünyada. Sen kahpeliklerini de al git.

    Imza: Tüm eski sevgilileriyle kavga dövüş ayrılan kadin.

    10 şubat 15:43

    20. Yapmıyorum. Olmaması da gerekiyor bence. Eski yani adı üstünde. Eskide kalsın, kendisine herhangi bir başka sıfat almasın. Mesaj atanları da cevap vermeden direkt engelliyorum. Zaten arkadaş olmamız gerekseydi sevgili olmazdık, arkadaş olurduk.

    10 şubat 13:18

    19. Hiçbiriyle yapmadığım bir şey. Değil arkadaş kalmak, hiçbir mecradan selamım yok kendileriyle. Aynı iletişimsizliği onlardan da bekliyorum, konuşmasınlar, naber falan da demesinler, istemiyorum. Şu saatten sonra egomu falan da beslemez, ancak rahatsız eder beni çünkü.

    Bir de arkadaş kalalımı yanlış anlayan bir sürü erkek var. Arkadaş kalalım dediysem emmi oğlun olayım demedim. Pis pis muhabbetlerini benle yapmaya kalkma. Yeni flörtlerini anlatıp akıl isteme, abartıp da bana kız ayarla hiç deme. Şöyle kız düşürdük, şu kızın da şurası şöyle tarzı muhabbetler yapanı gördüm. Bir dur kendine gel ya!

    Zaten bunları yapan bilerek yapıyor da kıskançlık değil ancak tiksinti uyandırıyor. Valla okuyan erkek falan varsa azıcık bir saygı kırıntısı dahi varsa onu da yok ediyorsunuz, yapmayın. Kasmayı sevmem, ama bu rahatlık değil aymazlığın zirvesi ya. Düpedüz yersizlik, yüzsüzlük. Sonra tepki gösterince anlayışsız, kıskanç, bencil olan ben oluyorum. Yani belki düşük bir ihtimal de olsa sebebi nispet olmadan bir şeyler paylaşmak istiyor olabilir. Ama benden başka kimse mi kalmadı yakın arkadaş olacak ona? Niye illa eski sevgilinin başını şişiriyorsun ki? Yok yok, nereden bakarsan bak kasıt var burada.

    Benim arkadaş kalalımdan kastım mesafeli bir tanışıklık olur en fazla. Hal hatır sorarsa cevaplarım, özel günlerinde falan da belki ufak bir kutlama mesajı atarım. Budur yani, sınırı aşmamak gerekli. Aşmayanı da görmediğim için arayıp sormuyorum, en temizi bu.

    10 şubat 12:08 10 şubat 12:12

    18. Biseksüeller ve eşcinsellerde kısmen daha kolay olduğunu düşündüğüm, terbiyesizlik yapılmadıkça veya geçmiş zoraki hatırlatılmadıkça şahsım adına bir sorun görmediğim olaydır. Geçmişi çok çabuk resetleyebiliyorum böyle durumlarda. Hani bazı arkadaşlarına aile gözüyle bakarsın ya direkt o moda geçebiliyorum. Lakin heterolarda cinsel gerilim yüzünden daha zordur bu. Böyle durumlarda aklıma "eğer iki eski sevgili arkadaş kalabiliyorlarsa ya hala aşıklardır ya da hiç olmamışlardır." Sözü geliyor. Ne kadar doğrudur bilmem ama insanlara verdiğiniz değerle alakalıdır tamamen.

    10 şubat 04:40

    17. Biseksüeller ve eşcinsellerde kısmen daha kolay olduğunu düşündüğüm, terbiyesizlik yapılmadıkça veya geçmiş zoraki hatırlatılmadıkça şahsım adına bir sorun görmediğim olaydır. Geçmişi çok çabuk resetleyebiliyorum böyle durumlarda. Hani bazı arkadaşlarına aile gözüyle bakarsın ya direkt o moda geçebiliyorum. Lakin heterolarda cinsel gerilim yüzünden daha zordur bu. Böyle durumlarda aklıma "eğer iki eski sevgili arkadaş kalabiliyorlarsa ya hala aşıklardır ya da hiç olmamışlardır." Sözü geliyor. Ne kadar doğrudur bilmem ama insanlara verdiğiniz değerle alakalıdır tamamen.

    10 şubat 04:40

    16. Bunu ciddi ciddi teklif eden insan 2 güne kalmadan yedekte beklettiği talibini laapss diye koluna takıp nispet yapmayacaksa ben de bir şey bilmiyorum.

    Yaban çakalına bak sen. Bilerek "arkadaş kalalım kıps kıps" diyor ki illa gözüne soksun. Öyle sağdan soldan duymasın, gözümün önünde sürünsün ki egom arşa çıksın diye düşünüyor.

    (bkz: Güvenmiyorum bok da çıkabilir)

    10 şubat 00:45

    15. bana sağlıklı gelmeyen durum. bir zamanlar sevdiğim, aşık olduğum insanla hiçbir şey olmamış gibi arkadaş olmayı, sürekli irtibat halinde olmayı falan doğru bulmuyorum. yapmadım büyük konuşmayayım ama yapmam da. bu zamana kadar hayatıma öyle ya da böyle girmiş kimseyi hayatımın devamında bulundurmadım. kesip atma/hayatımdan çıkarma taraftarıyımdır. tabiki de herkes kanlı bıçaklı ayrılmasın -hatta gönül ister ki hepimiz modern modern bitirelim ilişkilerimizi- ama böyle bir durumda iki seçenek olduğunu düşünüyorum. ya hala seviyorsunuzdur ya da hiç sevmemişsinizdir. 

    10 şubat 00:44

    14. yoo dostum yoo.

    eğer böyle bir şey varsa taraflardan en az bir tanesi sevgiliyken diğerini gerçekten sevmemiştir.

    10 şubat 00:37

    13. (bkz: böyle bir şey yok ama olabilir de)

    15 kasım 2016 00:41

    12. denediğim durum. 3 yılın sonunda sevgili olarak aşk sevgi saygı kalmayınca ayrılmaya karar verdik. arada arkadaş olarak gayet normal konuşup sohbet edebiliyoruz. iyi bir sevgili olmayabilir ama iyi bir arkadaş benim için. ama galiba asıl sıkıntı ben de onun için öyle miyim :S

    13 kasım 2016 04:16