girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (34)
  • medya (2)

34. kendiniz yaparken kavrulmamış olanı ile yapmanızı tavsiye edeceğim yiyecek. piyasada satılanların neredeyse hepsi kavrulmuş fıstık ile yapılıyor, kavrulduğu için içindeki vitaminlerin çoğu kayboluyormuş.

dün 18:41

33. Tadını çok sevdiğim fakat bende sivilce yapan ezme

dün 17:32

32. evde doğalını yapmak mümkün, alın size (link: https://www.youtube.com/watch?v=rf0MZgzHTh8 )

dün 13:27 dün 13:28


31. sabahları bir cay kasıgı kadar sütlü yulafıma ekliyorum, cok yakışıyorlar bence :)

dün 09:18

30. bende alerji yaptığına emin olduğum kalori bombası bir atıştırmalık. sayesinde yüzümde kistik kocaman aknelerle uyandım. kilo almak isteyenlere önerebilirim. onun dışında ölçülü yemek gerekiyor.cidden orgazmik bir tadı var fakat kaşık kaşık götürülebilecek bir şey değil.

17 eylül 21:06

29. Protein oranı yüksek,

Fakat ben tüketmiyorum onun yerine kabuklu yer fıstığını direkt olarak yiyorum. Sebebi ise marketlerde satılan fıstıkların içeriğinin hiçbir şekilde temiz olmaması. Çoğunun içerisinde şeker var, şeker olmayanlarında mutlaka içerisinde şeker yerine geçen ürünler var. 

Bu kadar da detay düşünülür mü be süslüm diyenler için ben biraz manyak olabilir bu konuda :d tamamen ilgi alanım olduğu için dikkat ediyorum, yiyen süslülere afiyet olsun çünkü tadı gerçekten çok güzel.

17 eylül 19:28

28. çok seviyorum.

kaşık kaşık yiyecek kadar çok seviyorum.

zaten ben fıstığı da çok severim. neyse.

migrostan şekersiz, katkısız olanından alıyorum. özellikle kuvvetli bir spor yapmışsam (gizlinot: yani kollarımda ve ayaklarımda derman kalmamışsa) bir dilim wasanın üzerine 1 tk kadar sürüp, küçük ısırıklarla bitiriyorum, hemen bitmemesi içim. yumm yummm :)

edit. kızarmış sıcacık ekmeğe sürüp üzerine bal koymak daha güzel elbette :))))

17 eylül 13:02 17 eylül 13:03


27. ben bunu kendim yapıyorum süslüler. fıstıkları hafif kavuruyorum tavada kısık ateste.ama az kavurun koyulasmasın oyle. sonra rondoya atıyorum,bir guzel bir cekiyorum tabi crunchy kalıyor.oyle severseniz dha fazla çekmezsiniz daha sonra konulacak malzemelerle.sonra bir kaşık (yemek-tatlı nasıl isterseniz,fıstık zaten yağlı derseniz tatlı kaşığı koyun) hindistan ceviri yağı ve 1,5-2 kaşık da keçiboynuzu pekmezi koyuyorum.onu da diledğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. ben krema kıvamında sevdiğimden baya baya çekiyorum,zaten pekmez ve yağ da buna yardımcı oluyor.ilave şekeri yok pekmez yeterince tatlandırıyor zaten.

lezzeti tarif edilemez inanın.buzdolabında saklıyorsunuz,2 haftaya kalmasın bitsin deniyor ev yapımı olduğu için ama daha uzun tuttuğum da oldu,buz gibi dolapta hiçbir şey olmadı.

çocuklarınıza da yedirebilirsiniz kendiniz de enerjidolmak isterseniz kaşıklarsınız.içinde de ne olduğunu bilirsiniz hiç olmazsa. yazarken bile ağzım sulanıyor ya muthis bişey.

17 eylül 12:46 17 eylül 12:47

26. 1 tatlı kaşığı yulafa ekledim akşama alnımda 2 sivilce çıktı. Ertesi gün yine yedim kaşımın arasında çıktı bu sefer de. Anlaşamadık bebeğim

16 eylül 21:58

25. muz, dondurma ve fıstık ezmesi üçlüsünü delice yerim çok seviyorum

muzdan başka çok yakıştığı şey ise bal ya da reçeldir o da klasik zaten

pankek, yulaf gibi kahvaltılık ürünlere katmayı da çok seviyorum ama en güzeli sanırım çikolatalı süt + fıstık ezmesi + muz ile yapılan smoothie olabilir.

16 eylül 20:16