girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (27)
  • medya (0)

27. Akışı takip edemediğimden gözümden kaçmış ama sözlüğe geri dönmüş bir yazar.

Kendisi ile takas yapmak isteyenleri başlıktaki diğer girdileri okumaya davet ediyorum. Ne olur ne olmaz yine kötü şeyler yaşanmasın. Zira yine takas listesi yayınlamış.

13 haziran 01:57

26. (bkz: A acayipsin)

Yani 2 kişi bir nick neden? Kısıtlama mı var, durumunuz mu yetmedi yeni hesap almaya? (gizlinot: 2 kişi tarafından kullanıldığı da ne kadar doğru bilemem)

Ayrıca bu kadar yerin dibine sokulmuşsun, mimlendiğin ve sürekli tutarsız saçma hikayeler anlattığın için istenmiyorsun. Bi yeni hesaba bakar yani, illa yazmak istiyosan bari başka nick al. Bu nası bi inat anlamıyorum.

Gerçekten sözlükte anlam veremediğim bir fenomen fitbörn.

17 ağustos 2016 22:19 17 ağustos 2016 22:25

25. http://www.suslusozluk.net/n/217749/ nolu girdide olay doğru anlatılmış fakat ben http://www.suslusozluk.net/n/217525/ bu girdiyi yazarken o olayı değil aylarca ortada söz verilmiş bir durum varken ben sormadan kendisinin hiçbir haber vermemesine değinmek istemiştim. sürekli ben sorduğum için kendimi kötü hissetmiştim o kadar. bir de bu şekilde girdi yazarak sanki ben satış olayından rahatsız olmuşum izlenimi oldu. Öyle bir şey yok, satın aldığı için teşekkür ederim. Zaten bir önceki girdimin sonunda da belirttiğim gibi haber verilmemesinden rahatsız olmuştum.

Onuda dün açıkladı zaten, sevgilisinden ayrılmış. Biraz geç gelen bir açıklama. Üzerinden bir altı yedi ay geçti. Olsun, benim için önemli değil artık.

13 kasım 2015 08:39


24. İnanmıyorsunuz falan demişte bir dediği bir dediğini tutmayan insanlara nasıl inanmamızı bekliyor merak ediyorum.Ayrıca yukarıda da yazıldığı gibi altı üstü bir ruj veya bir malzeme için kendisini bu kadar küçük düsurmesi çok yazık onun adına.Burda bir kullanıcı ismin arkasına sığınarak insanları dolandırması(gizlinot: daha hafif bir tanım yapamıyorum üzgünüm ) onu daha da zavallı yapıyor.

13 kasım 2015 00:48

23. vaka olarak incelenmeli.

13 kasım 2015 00:43

22. kendisi bir zamanlar bir girdisinde (gizlinot: aradım ama şuan bulamadım ) hiç makyaj malzemesinin olmadığını takas yoluyla sizde olan ürünlere karşılık sıfır ürün alabileceğini falan söylemişti. benim de o zamanlar bir takas listem vardı yaklaşık bir yedi sekiz malzemelikti sanırım. ürünlerimi küçültmek istediğimden teklif götürdüm ve karşılığında iki tane sıfır ürün istedim. kabul etti fakat ürünleri yurtdışından arkadaşının getireceğini söyledi. arkadaşının geliş tarihini bir süre bekledim. söylediği tarih geçti fakat hiç ses seda yoktu. ben mesaj attım arkadaşım hastalığı sebebiyle gelemiyor şu tarihte gelecek dedi. neyse yine bekledim yine o tarih geçiyor bende tabi ürünleri onun için saklıyorum. yine mesaj attım bana yine bir bahane sundu gelemedi diye. neyse dedim bekleyelim madem kendisi haber verir. ama kendisi bana hiçbir zaman haber vermedi. hep ben sordum. benimde kedim o aralar hasta olduğu için kendisine haber vererek elimdeki ürünleri mecburen satışa çıkardım. kendisi satın almak istedi. ama benim istediğim ürünleri arkadaşı satın almıştı nasıl olacak falan derken kendisinin teklifi "ürünleri ederinin yarısına alayım ben size arkadaşım geldiğinde ürünleri gönderirim sorun olmaz" oldu. ben gerçekten iyi niyetiyle söylediğini düşünmüştüm. belkide gerçekten iyi niyetlidir bilemiyorum günahını almak istemem. o ürünlerin bir kısmını kedime yardım olsun diyerek 100 tl karşılığında satın almıştı.(gizlinot: balm nude tude nude dude allık falan birkaç ürün daha vardı) fakat alırken yine ürünler geldiğinde konuşuruz anlaşırız olmuştu. ben sıfır ürünler geldiğinde ona tekrar ürün gönderecektim. neyse bu hikayemde biraz karışık ama sonuç olarak tabi ki haber gelmedi kendisinden. kendisine herhangi bir ithamda bulunmuyorum fakat yaşanılan olayı anlatmak istedim.

12 kasım 2015 20:16

21. bu arkadaşı dış mihraklar mı gönderdi.

sözlüğün virüsü gibi resmen.

bırakmıyor da peşimizi, yılmadan devam.

unutacağımızı mı sanıyor acaba.

gelip saçma sapan açıklama da yapıyor hani.

ama her entrysi bir öncekini yalanlamasa keşke.

tövbeler tövbesi yaaa düşman başına. tahtaya vuruyorum nickini her gördüğümde.

12 kasım 2015 19:48


20. Orjinal parfümü gönderene kadar rujun sıfırını gönderse ya madem parfümü orjinal alcak parası var ruj zaten koymaz sana denmesi gereken yazar/yazarlar

12 kasım 2015 16:36

19. Sevgili (yazar: gulceran)'ın 16.09.2015 tarihinde konuyla ilgili ilk yazdığı girdiden bu güne ekürisiyle birlikte her gün kenara 1tl koyarak 122tl'ye sahip olup, 2 tane mac ruj alıp hatasını telafi edebilecekken hala "bu sefer ne uydursam?" Diye düşünen yazar/yazarlar.

12 kasım 2015 16:21 12 kasım 2015 16:22

18. anladığım kadarıyla "almanya yenilince biz de yenilmiş sayıldık" açıklamasını felsefe edinmiş yazar.

başka türlü anlam veremedim (yazar: zamkice )'nin yaşadığı duruma böyle bir bakış açısı ile yaklaşmasına.

12 kasım 2015 16:11