sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (501)
  • medya (16)

501. Gökçe seni seviyorum tamam ama şu kıvrımlı vücudum var benim tavırlarından artık bö geldi. Sürekli bi spor spor spor. Tamam zayıfsın. Nyc ye gittiğinde bile aynı şeyler. Bir de sürekli ben Amerika’da yaşarken falan filan deyip duruyorsun gören phd falan yapıyordun sanacak. Dil okuluna gittin onu da öğrenemeden geldin geri. İnstagram bile diyemiyorsun istagram diyor kız resmen. Neyse. 

Takip ettiğim iki youtuber vardı, bire düşüreceğim gibi.

dün 00:37

500. İrem derici olayindan sonra surekli cok seksi oldugunu kanitlama pesinde, gercekten goz tirmaliyor. Cok guzel cok hos kiz ve gercekten seksi ama zorlama olunca kotu duruyor.

 Bir de duygu gibi amerika gormemis degil falan denmis de sanki amerikada guzel kaliteli bir hayat yasamis, asla oyle degil kiro nisanlisiyla takilmis, iyi bir iste calismamis dogru duzgun ingilizce ogrenmemis bu mu amerika gormek? Coachella vlogunu izledim arkadaslari gruplari bilmiyor bile ortam icin gelmisler, festival ruhu bu degil. 

12 mayıs 16:05 12 mayıs 16:08

499. Aşırı güzel,vizyonlu,azimli ve karakter sahibi birisi.Gerek Iğdır’da çocuklara yaptığı yardım gerek irem derici olayındaki duruşu..İstese hayvan gibi prim kasabilirdi ama kız bir videosunda açık açık bile belirtmeden olayı aktardı.Ya da duygu gibi Coachella ya da Amerika görmemişi olmaması..En sevdiğim youtuber olabilir harika biri bayılıyorum valla

9 mayıs 10:25

498. aldatıldığı zaman birden çok sevilip övülen, new well önerince de yerin dibine sokulan youtuber

3 mayıs 16:53

497. Takip ettiğim iki youtuber’dan birisi olarak beni hayal kırıklığına uğratmıştır. Ne zamandır new well övüyor. Watsons’ı boykot edecek kadar duyarlı birisi ama sağlığa zararlı markayı dilinden düşürmüyor. Şaşırttın Gökçe.

2 mayıs 21:57

496. sen ki elinden ysl,chanel,nars düşürmeyen gökçe; uygun fiyatı ve kalıcılığından ötürü new well öv...

2 mayıs 21:56

495. new well markasıyla işbirliği yaparak ürün tavsiyesi kale alınmaması gereken youtuberlar listesine girmiştir benim için

23 nisan 23:36

494. gerçekten değil estetik güzeli hatun...

21 nisan 00:33

493. Gerçekten güzel hatun..

20 nisan 18:56

492. inişli çıkışlı sevdiğim ya da sevmediğim dönemleri çok oldu. genel olarak takip ediyorum, izliyorum baya. çok komik gelen bi şey var. tek başına favori şarkılarıyla çektiği bir videoda hiç şarkı ezberleyemediğini söyleyip video sonunda gülşen'in bir ihtimal şarkısına karaoke yapmış youtuber'dır.

13 nisan 01:29