sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (302)
  • medya (4)

302. “It's not my responsibility to be beautiful. I'm not alive for that purpose. My existence is not about how desirable you find me.”

― Warsan Shire

10 ocak 10:44

301. cilt güzelliği, fiziğin güzelliği vs. dışarıdan müdahalelerle değiştirilebilecek şeyler. güzel bi cilt bakım rutini oturtursun gerekirse profesyonel bakım yaptırırsın, düzenli spor yaparsın güzel bir cilt ve fiziğe ulaşabilirsin ama güzelliğin bence gözlerin birbirine olan mesafesiyle ve dudakla burun arasındaki mesafeyle bi ilgisi var. gözleri birbirinden çok uzak olanlardan ziyade daha oranlı olan yüzler bana daha çekici geliyor. surat şekli de öyle daha gergin ve zarif hatlara sahip suratlar aynı şekilde daha çekici. burun ve dudak mesafesi yakın olanlar için de durum böyle daha bi alımlı görünüyor. tabii bunlar ilk bakışta bi insanı beğenmemi sağlayan şeyler. ama nedense kendine güvenli, rahat ve kendini sevip beğenen bu sayede de kendisine daha iyi bakan insanlar bana ne olursa olsun çok güzel geliyor.

9 ocak 18:24

300. insanın için güzel olsun. Dışı güzel olup içi kötü olanın da yüzünü gören uzaklaşıyor zaten.

Dışınız lokum içiniz b*kum olmasın kısacası. Güzellik gelip geçici :)

9 ocak 18:17

299. Şimdi bir arkadaşım var gerçekten güzel bir kız üstüne birde bakımlı afet-i devran gibi geziniyor ortalıklarda.maşallah gezinsin bununla bir sorunum yok aslında ama insanlar, güzel insanlara daha farklı davranıyor mesela çevredeki erkekler zaten direk daha iyi davranıyor bir iş yapılacaksa kıyak geçiliyor falan ya da normalde belki o çocuğa bir sey soramassın ama o sorunca herkes yardıma açık ya da hocalar daha sempatik davranıyor normalde seni ciddiye almayan hocalar onu alıyor ya da direk onun ismini biliyor.Ben adımı 8 kere söylediysem onun ikinci de öğreniyorlar mesela. Ve bunu kullanmayı da öğrenmiş benim arkadaşım ve kullanıyor bunun yanında da şöyle bir kötü yanı var. bu kıza takan takıyor sokakta kaç kere peşine takınıldığının ya da laf atıldığının haddi hesabı yok. Israrla mesaj atmalar falan. Ben iki duruma da sinirleniyorum olaya eşit şartlarda başlayan iki insanın ki özellikle bu okulsa zekası, bilgisi dışında bir şeyle parlamasına sinirleniyorum ,ayrıca sırf o güzel diye insanların ona bu kadar takıntı olup onu rahatsız etmesine de sinirleniyorum.

9 ocak 02:46 11 ocak 00:21

298. genel geçer estetik yargıların bir sonucu. siz doğduğunuzda halihazırda yaşayan insanlarda-toplumlarda sürekli değişerek bir biçime oturmuş bir güzellik algısı oluyor.

çirkin olduğunu mu düşünüyorsun? bence yanılıyorsun.

sadece çirkin olduğuna inandırılmışsın.

9 ocak 01:41 9 ocak 01:41

297. Genel olarak su gibi güzel dediğim çok kadın olabiliyor ama ben şöyle düşünüyorum, birinin vücudunda bir yeri güzeldir diğerinin gülüşü. Ya da birinin gamzesidir onu güzel kılan diğerinin gözleri. Bana kalırsa tüm kadınların güzel sayılabilecek bir yanı vardır.

8 ocak 23:40

296. güzelim,güzelsin,güzel

güzel değiliz,güzel değilsiniz, güzel değiller.

yani ne olmuş? herkesin hayatı farklı, şansı farklı, güzel olsan ne olur olmasan ne olur. güzel olup mutlu olan da mutsuz olan da var, çirkin olup mutlu olan da mutsuz olan da var. genel geçer bir şey söylemek imkansız. o nedenle çok da dert etmeyelim...

8 ocak 22:24

295. Valla kim nasıldır bilmem ama ben ne zaman candice swanepoel’i görsem “allahım bu nasıl güzellik, hayatta candice olmak vardı, vay anasını bir düşünsene skyfall candice olduğunu, oha her sabah kalkıyosun aynada müthiş bir yüz, vay be ne popom olurdu haaa” gibi tepkiler veriyorum ajsjsjs

Yani bana böyle düşündüren şey güzeldir arkdşlr. 

8 ocak 20:01

294. benim için sürekli değişen bir fikir.

bazen aşırı güzel olduğumu düşünüp yuhhhh süperim diye geziniyorum sağda solda ama bazen de kendime bakıp bakıp şuram kötü,buramı yaptırsam iyi olacak falan diyorum.

bazen çok kötü bir gün geçirip ağlıyorum ama bir anda aynaya bakıp kızımmmm güzelsin he falan diyerek modumu yükseltiyorum.

bugüne kadar güzel olduğumla alakalı birçok iltifat aldım sağolsunlar ama o an kendimi güzel hissetmiyorsam bu benim modumu yükseltmedi.bu yüzden biri bana çirkinsin dese de pek umrumda olmaz.önemli olan benim ne hissettiğim...

8 ocak 19:57

293. çok emekle çalışıp kendi paramla satın aldığım kıyafetlerimi giyip, kendimi bakımlı hissetmek için yaptığım her şeyi yaptığımda kendimi güzel hissediyorum. bazen dudağımda uçuk varken bile kendimi güzel hissediyorum. bence güzellik çok göreceli ve ruh haliyle çok alakalı. hani bazen kıyafet alışverişine çıkarsınız çok güzel şeyler denersiniz ama hiçbiri size istediğiniz gibi olmaz ama bir sonraki gün aynı şeyleri denediğinizde tüm kıyafetler üzerinde harika durur ya, aynı o şekilde tanımlıyorum ben kendimde güzel olmayı..

fakat mesela bazı insanlar var, ne makyaj ne de bakıma gerek kalmaksızın doğal güzeller. çünkü hem güzel hem zarif hem de kibarlar. (bkz: Emily Didonato) (link: https://www.youtube.com/watch?v=4196y95z2r4&t=115s tartışmasız gördüğüm en güzel ve kibar kadın)

8 ocak 17:10