yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (948)
    • medya (9)

    948. noktalama işareti kullanmadan upuzun paragraf döşeyenler. insan okuyacak bunu yahu.

    21 kasım 10:40 21 kasım 11:12

    947. ciddi anlamda tüketim çılgınlığı ve linkler. twitterda bile trendyol linki görüyorum artık. her şeyin modasının geçtiği gibi şu trendyol link furyasının da bir gün sona ereceği günü iple çekiyorum.

    16 kasım 14:48

    946. Ben artik reklam panolari ile etrafi süsleyen dev indirim kampanyalarini, azicik sosyal medya ünlüsü olup film üzerine yazdigi, çizdigi halde trendyol linki verenleri, herhangi bir link verenleri görmek istemiyorum. Ya da yaniltici pazarlama teknikleri ile indirim diye hak ettigi degerin 10 kati üstünde giysi almak istemiyorum. Yapim asamasinda cevreye duyarli, calisanina duyarli, kaliteli ve kalitesinin hak ettigi fiyata satin alabilecegim ürünler istiyorum. Çok mu zor? 

    9 kasım 18:44 9 kasım 18:45


    945. (yazar: benjamin) +1 bacım.

    bana da gına geldi gercekten. Dün youtube'dan kırmızı odayi izliyordum. yemin ederim moda giremedim ya. Abartmıyorum 2 dakikada bir hepsiburada indirim reklami, trendyol buyuk indirim reklamı. Yeter ama ya Cidden gına geldi.

    Dedim bu kadar tacizin üstüne bir gireyim bakayim. herhalde her şey 1 liraya düştü bu kadar reklama göre. Ne düşmesi yani resmen bindirim. 2-3 tane şeye baktım hepsinde tükendi yaziyor. Hayır alacak bisey de kalmamış ki zaten nedir bu çingenelik. Daha indirim başlamadan her şey tükenmiş. Bitsin şu indirim günleri artık. internet bile yavaşladı ya.

    9 kasım 15:51

    944. İndirim reklamları...Gerçekten bıktım.İzlediğim,dinlediğim,okuduğum her şeyde indirim reklamı görmekten,duymaktan gına geldi.Benim için taciz boyutunda artık bu durum.

    8 kasım 21:52

    943. yurtdışında yaşayıp türkiye özlemi pompalayan tuzu kurular. bu aralar sesleri daha çok çıkıyor dikkat ederseniz. yanlarına gelmemizden daha fazla korkmaya başladılar herhalde.

    29 ekim 14:52

    942. özellikle türk markaların manken seçimlerinden gına geldi.

    takip ettiğim bir türk modacı var isim vermeyeceğim, mesela ben atıyorum nişanım var düğünüm var gideceğim 10-15 bini gözden çıkaracağım gelinlik veya özel bir abiye alacağım bu tasarımcıdan, koleksiyonunu bi tanıtıyor modellerin boy ortalaması abartısız 1.88 olabilir yani. gerçekçi olun ya gerçekçi olun! türkiye'de 1.88 erkek bulmak bile bi meziyet. bu manken kadın bide bunu topuklu ayakkabıyla giyecek sonuç olarak o elbiseyi 2 metrelik bir askı taşıyor ve sen bunu böyle tanıtıyorsun. zaten türkiye'de ki kadınların çoğu yuvarlak hatlı kadınlar o mankenler gibi bi vücut tipimiz yok. boyumuz 1.50 ile 1.75 arasında %99 ihtimal. sen bu elbiseyi birebir bize göre küçültsen bile o mankendeki gibi durmayacak yani bunu bilmek için evliya olmaya gerek yok. hele birde bazı ünlüleri giydiriyor bu koleksiyonlarla tam bir fail yani asla tanıtıldığı gibi durmuyor. neyi amaçlıyorsunuz yani sizin pazarınız türk kadını değil mi, siz bu elbiseyi kime satmayı düşünüyorsunuz? kalkıp bi fenty gibi tamamen beden algısını yıkan mankenler kullanma cesareti beklemiyorum ya en azından ben mankenlerimi 1.70 en fazla 1.80 arasında tutacağım, hitap ettiğim kesime bu uygun diyebilirsin.

    28 ekim 16:46 28 ekim 17:08


    941. sosyal medya sayesinde saçmalayarak ünlü olanlar.Bi bitseniz ya gerçekten

    27 ekim 23:24

    940. basit bir ödev için bile sınıf grubunda 6465465645 tane soru soran öğrenciler

    27 ekim 22:57

    939. Sosyal zekası düşük insanlar

    27 ekim 21:21