yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (328)
    • medya (57)

    328. 5 tllik ürüne bile dünyanın sorusunu soran fakirlerin doluştuğu uygulama.

    23 ocak 15:05

    327. almak istediğim bir ürünün mağaza fiyatı bütçemi aştığı için gardrops'u düzenli olarak kontrol ediyorum. her kontrolümde de "ama bu kadar da olmaz" dediğim türlü türlü şeylerle karşılaşıyorum. sample ürünleri, kırık ürünleri neredeyse orijinal ürün fiyatına satanlar; dibini gördüğü ürünleri ya da çok kullandığı belli olan ürünleri çok az kullanıldı diyerek satanlar; sahte ürünleri hediye geldi orijinal mi bilmiyorum diyerek satanlar, hatta daha kötüsü orijinal olmadığını bildiği halde orijinal demekten utanmayıp satanlar... siz kurnazlık yapmaya insanları salak yerine koymaya devam edin, hepimiz farkındayız neyin ne olduğunun. bu tür oyunlara girişmeyip tatlı dilli, özenli satıcılar siz de kendinizi hiç bozmayın lütfen, bu siteleri birazcık da olsa çekilebilir kılan sizlersiniz. (gizlinot: buraya 26 tane gözlerinden kalp çıkan emoji gelecek)

    ilgili medya:
    2
    17 ocak 16:54

    326. Kazara sistemden çıkar ve yeniden şifrenizi girmek isterseniz asla giremeyeceğiniz uygulama. Daha evvel bu şikayeti çok duydum ama ben hiç sistemden çıkmıyordum. Bir gün uygulamaya ürün eklemek istedim ama 2 gün boyunca devamlı fotoğraf yüklenirken hata oluştu. Asla hiç bir fotoğrafı yüklemedi. Ben de destek ekibine mail attım. Telefonumu güncellememi, uygulamayı silip yeniden girmemi önerdiler. Ve bingo. Dediklerini yaptım ve asla uygulamaya giremiyorum. Onlarca mail attım, saçma salak sorularla oyalamaya çalışıyorlar adeta. Mailde, kullanıcı adımı, mailimi, ekran görüntülerini her şeyi atıyorum. Ama yinr ekran görüntüsü atar mısınız diyorlar. 2000 den fazla satış yaptım. Şu an  gardrops hesabımda nerdeyse 10 bin liraya yakın para var. Yeni yapılan satışlar var. Hiç birini göremiyorum, ulaşamıyorum. Ne mesajlara cevap verebiliyorum, ne satışları görüp yollayabiliyorum ne de içerde binlerce liramı çekebiliyorum. Üstelik emek emek büyüttüğüm, binlerce güzel satış ve yorum olan sayfam, emeğime içim sızlıyor. Asla bir muhatap yok, asla çözüm yok. Günlerdir deliriyorum. Eğer satış yapmak için bir satıl sitesi arayışınız varsa bence bu gardrops olmamalı. Müşteri kitlesi her satış sitesinde aynı. Bir zamanlar birebir aynı kalitede dolap hesabım da vardı. O sitenin de iyi satıcılarından biriydim. komisyon nedeniyle bırakmıştım. Ama karşımda muhatap vardı. Şimdi ortada kaldım. Bir gelişme olursa burayı güncellerim ama uygulamalar hakkında bilgi almak için burayı okuyan varsa bence gardropsa bulaşmayın.

    13 ocak 13:35


    325. el birliğiyle beni delirtecek kullanıcılar barındıran ikinci el satış uygulaması. dışarıda 690 liraya satılan kremi sırf elimden çıksın dolabım boşalsın diye sattığım diğer cilt bakım ürünleri gibi makul bir fiyata - 490 liraya - satışa koydum. yorum geldikçe daha fazla insanlarla uğraşmamak için 340a kadar istekleri üzerine düşürdüm - 2 farklı kişi fiyat teklifi verdi 5₺ farkla, ben ikisine de ayıp olmasın diye orta bir fiyat söyledim - ama şaka gibi 2 kişi de almadı. gel de delirme.

    edit: hiç açılmamış, koruma bandı üzerinde, kutulu ve prospektüsü spatulası dahil içinde olan ürünü koyduğum fiyattır. yarısından fazlası kullanılmış, hijyen sıfır bir ürün değil. neden eksilendiğimi anlayamadım.

    13 ocak 09:57 13 ocak 12:50

    324. Gerçekten buradaki insanları özellikle seçiyor olmalılar. Her şeye 3 kuruş olur mu diye yorum atanlara alıştık zaten. Ama öğrenciyim bana bunu hediye edin nedir ya. Ben öğrenciyim. Cidden bazen ayı geçirmek çok zor oluyor. 20-30 lira daha fazla param olsun en azından bir gün daha rahat geçsin diye uğraşıyorum. İndirim istemek neyse ama bedava ver demek nedir ya. Bir kıyafet için neden kendinizi küçük düşürürsünüz ki. Bir de asla siparişini aldığında onaylamayan alıcılar var ki en saygısızı bu çeşit olsa gerek. Ne kadar vaktini alabilir ki bir tuşa basmak. Çok düşüncesiz ve saygısızlar. Sürekli mesaj atmak zorunda mıyım ben sana. 

    Artık bu uygulamayı kullanmamaya karar verdim. Zaten neredeyse dolap kadar komisyon kesiyor. Müşteri hizmetleri desen yok. 12 aralıktaki siparişimi yeni onayladılar. Uğraşmaya değmiyor. Sinir olduğumla kalıyorum 

    4 ocak 15:09

    323. Kullanıcılarının sabır denemek için özellikle gönderildiğini düşünüyorum. Ek saçlar için öğrenciyim çok ihtiyacım var diyerek saçmalayan ? Ne kadar ihtiyacın olabilir ki yani. 30 TL’ye koyduğum ürüne 7 tl olmaz mı diyen , pop kek ver istersen 7 tl çok değil mi ya ? 20 TL’ye koyduğum saç maşasını 10 TL’ye indirmeye çalışan .. (öğrenciyim dedikleri zaman içim eriyo verdim ben de keriz gibi :( ) en son bugün birkaç nike tişört koydum evet orjinalliğini sorgulayabilirsin gayet doğal ama benden bir sürü tişörtün kendisinin, etiketinin fotoğrafını istedikten sonra niye bedenim aslında xs deyip beni yoruyorsun madem m sana olmayacak .. sabır diliyorum amacına uygun kullanan kullanıcılarına. 

    3 ocak 12:57

    322. ikinci el alım satım sitesi diye tanım verdikten sonra şunu eklemeliyim ki bana hiçbir şeye şaşırmamam gerektiğini öğretmiştir. çok geniş bir insan yelpazesi var, inanamazsınız.

    öncelikle ucuzluk pazarlarında satılan kozmetik ürünlerini burada satanlar var. 5 liraya çakma mac ve balm ürünleri doldurmuşlar uygulamaya ve kıyamet gibi satış yapıyorlar. Asıl şok olduğum mesele bu satışlardan kar elde ediyor oluşları. Ürünlerin maliyeti 50 kuruş falan sanırım. Öbür türlü uğraştıklarına değmez çünkü.

    Bir de dibini sıyırdıkları kırık dökük makyaj malzemelerini buraya koyup sıfır ürünün iki katına satmaya çalışanlar var. (gizlinot: shdldjflfk sinirlerim bozuldu) ahı gitmiş vahı kalmış kardeş sen cidden bunun satın alınacağına inanıyor musun demek isterdim ama gerçekten satılıyor. gördüm bunu gözlerimle.

    Her koyduğu şeyin açıklamasına "ürün sıfırdır" yazanlar... Ürün sıfır falan değil canısı. ürün parmaklanmış, el üstünde denenmiş, kurcalanmış hatta deforme olmuş. Yine de kendi düşüncesine göre yüzünde kullanmadığı için sıfır ürün oluyor galiba.

    Son olarak insanlarla iletişim nasıl kurulur 101 dersini almasını dilediğim karakterler var. Takas düşünür müsünüz yazmak çok zor olduğu için "t" yazan var. Evet t. Yoruldun kanki gel hele bi soluklan.

    Yine de kullanıyorum çünkü satış yapabiliyorum. Sabır sınavı oluyor bana da.

    3 ocak 12:47


    321. Yeni ve etiketli  spor ayakkabılar koydum dolabıma herkese iyi satışlar https://www.gardrops.com/sgnlp 

    26 aralık 2019 11:18

    320. 1 yıldır üye olduğum ikinci el alışveriş sitesi. satışlarımı sokak hayvanları adına yapıyorum, elimde fazlalık kalacağına en azından bir işe yarasın istiyorum ama yok arkadaş olmuyor. Bugün iyice artık sinir oldum. Birisi 25 liraya koyduğum u.s Polo marka sadece etiketini çıkardığım hırkaya, ki çok daha yüksek fiyata aldığımı tahmin edersiniz sadece elimden hızlı çıksın istiyorum, neyse efendim bu hırkaya 20 olur mu dedi. Bu ara acil köpek maması almam gerekiyor diye hiç bir satışı kaçırmamaya çalışıyorum, olur dedim. Ardına bir dünya soru, dedim ki sorduğunuz tüm detaylar açıklamada yazıyor. Efendim neymiş ben ahkam kesiyormuşum kendimi bir şey sanıyormuşum. Sessiz kaldım. Ardına 10 olursa alayım öğrenciyim dedi. Direk engelledim. Bende öğrenciyim, parayı kendime bile kullanmıyorum, hem bana hakaret ediyorsun hem de 150 liralık hırkayı 10 liraya almaya çalışıyorsun. Yok kalsın, o köpecikler için dilenirim bile ama sana bişey satmam.

    26 aralık 2019 03:35

    319. Sitedeki insanların yarısı ikinci el mantığını anlamamış yahu kullanmışsın ürünü sana yararı yok ya atacaksın ya satacaksın üstünden kâr elde etmeye çalışmanın sebebi ne? Diğer yarısı teklif veriyor kabul ediyorsunuz asla geri dönüş yapmıyor amaç kendi profillerine falan baktırmak sanırım anlamadım :) ay insanlarla uğraşmak cidden çok zor allah hizmet sektöründe çalışanlara yardım etsin

    26 aralık 2019 02:10