sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
5.0
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (6)
  • oylar (1)
  • medya (1)
5

6. Ince telli, seyrek, elektriklenen ve kuruduğunda taramaya çalışırken kopan saçlarıma sıktığımda mucizevi bir biçimde kolay tarama sağlayan, şampuanının tam aksine saçlarımı dökmeyen, ağırlaştırmayan, yağlanmayı hızlandırmayan, elektriklenmenin önüne geçen, spreyli ambalajı sayesinde rahat kullanılan, fakat vaat ettiği gibi abartılı bir parlaklık sunmayan saç kremi.

24 ocak 00:25

5. Kalın telli , kabarık , boş arsada başı boş bi şekilde büyüyen yabani ot gibi olan saçlar için mükemmel buluş . Tarif ettiğim şekilde saçlara sahibim duştan sonra saçı havluya sarıp 15 dk sonra falan biraz suyu emilince saçima bunu uyguluyorum. Daha sonra saçı bi güzel kurutuyorum. Miss. kabarma yok, paril paril parlıyor.

16 temmuz 2018 21:42

4. saçlarım kalın telli, kabarmaya meyilli, sık dalgalı. Bu ürünü çok büyük umutlarla almamıştım. Öylesine alıp bir tane bitirdim. Bittikten sonra anladım ama değerini. Saçlarımın elektriklenmesini azaltıyor, çok olmasa da tatmin edecek kadar yumuşatıyo ve parlaklık veriyor. Evet birazcık ağırlaştırıyo ama bu benim işime geliyor açıkçası. Gittim bir tane daha aldım. Fiyat performans olarak benim beklediğimi karşıladı. Daha iyisi var mıdır, illa gidin alın der miyim, hayır. Ama sizde benim gibi her gün sıkayım azcık saçlarımı düzeltsin kafasındaysanız, alınacak bir ürün.

2 ağustos 2017 17:49

3. Gliss markasının sıvı saç kremlerini seviyorum genelde, bu da istisna olmadı. Elektriklenmeyi azaltıp saçı yumuşatan güzel bir spreydi. Parlaklık etkisini çok az gördüğümden illa bu çeşidi tekrar almam ama denk gelirsem de kullanırım.

22 aralık 2015 00:50

2. sac taramayi kolaylastirma ve elektriklenmeyi onleme konusunda hakkini veriyor ama ben hic parlatma etkisi gormedim. gliss sivi sac kremlerinin hepsini denedim ve bana sadece kokulari farkli geldi. en cok bunun ve kirmizi siseli boyali/rofleli saclar icin olaninin kokularini cok sevdigim icin donusumlu kullaniyorum ve bittikce aliyorum. yani beklentiyi cok yuksek tutmazsaniz gayet iyi bi urun.

26 temmuz 2015 23:28

1.

ince telli saçlarım elektriklenmesin, havalarda uçuşmasın ve kolay açılsın diye kullandığım sıvı saç kremidir. kabarık görünümünü alıyor.

öncelikle vaat ettiği gibi çok yüksek derecede bir parlaklık vermiyor. ama güneşi daha fazla yansıtıyor.

saçta ağırlık yaptığı söylenmiş bloglarda. bu doğru ama benim için bir artı olarak yansıdı.

ben genelde saçımı taramadan önce sıkıyorum bunu. bakım anlamından sıvı bir saç kreminden çok bir beklentim olmadan saçım açılsın diye sadece. ama bir yumuşaklık etkisi de oluyor.

26 temmuz 2015 20:23