h&m

girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (646)
  • medya (16)

646. reklamları senaryo olsun kast, ortam olsun aşşıırıı güzel değil mi h&m'in ya.

yılbaşı temalı reklam filmini şimdi izledim de geldim.

mükemmel olmuş gerçekten ve nicki minaj anne rolüyle çok tatlı.

8 aralık 11:55

645. Bugün öğle saatlerinde verdiğim siparişi biraz önce kargoya veren firma.şaşırdım açıkçası.

Basic ürünlerini severek giyiyorum.1 ay önce kırmızı kısa sweatshirt aldım.hastasıyım.daha sonra başka renklerine de baktım ama katiyen beden yok.sürekli stok sorunu olması kötü gerçekten.

Kargo konusunda çok hızlılar ama.ertesi gün elimde oluyor genelde.

6 aralık 23:27

644. (bkz: H&M in fabrikalara “yan fabrikadan daha ucuz üret yoksa senden almayız” yoluyla rekabet ortamı yaratması ve aradaki farkın işçi güvenliğinden kesilmesi)

(bkz: ülkedeki binlerce h&m fabrikası ülke ekonomisinin çoğunluğunu oluşturduğu için markaların devlete ve hükümete hükmetmesi)

(bkz: bangladeş işçi eylemleri)

 (bkz: devletin en büyük yaptırımının h&m in 4.000 den fazla fabrikasından 3 ünde asgari ücret ödemesi ve 2018 e kadar fabrikaların %15 ine çıkarmayı hedeflemeleri)

(bkz: işçi ücretlerine %100 zamın ürün etiketine %1.5 zam olarak yansıyacak olması)

(bkz: işçi emeği sömürüsünü haklı göstermek ve vicdan rahatlatmak) 

Keşke tıp Ülkemizin en büyük sorunu olan “bilip bilmeden ahkam kesmek hastalığı”na çözüm bulacak kadar gelişse. ve keşke biz de bir konuda atıp tutmadan önce en azından 2 google linki kadar da olsa araştırma yapsak.

Edit: çok uzun zamandır yerli markalar dışında pek ayakkabı-kıyafet almıyorum ve hayır hala ölmedim. Yabancı ve özellikle de amerika menşeili bir markadan alacaksam nerdeyse kurucusunun 7 sülalesini araştırıyorum. Çok şükür açıkta kalmadım böyle de giyinilebiliyor.  işçi ücretlerinden kısmadan aldığım kıyafetlerden dolayı öğrenci halimle bile batmadım. Sizlere işçilerin cebinden ve güvenliğinden çalınan parayı mutlulukla harcamanızı diliyorum. 

 Edit2: bu arada çin otomobil üretiminin en çok olduğu yerdir. Avrupadan daha fazla üretilir. Tek bir parçası bile çinde üretilmeyen tek otomobil markası var (gizlinot: adını hatırlayamıyorum şu an kusura bakmayın) . Onu da düzelteyim (gizlinot: pardon biraz da şuranızda cahillik kalmış). 

6 aralık 20:33 - 6 aralık 20:48

643. bazıları 2-3 dolara işçi çalıştırdığı için almamak gerekir vs yazmış arkadaşlar bu konuda hiçbir tekstil firması ile bir bağım olmadan yazıyorum, 2-3 dolara işçi çalıştıran şirket değil o ülkede örneğin bangladeşteki yerel firmadır. HM bu firmaya ürün ürettirir, çünkü bunlar bir şirket ve olabilecek en düşük maliyetle yüksek fayda sağlamayı umar. Emin olun o fiyatlara ordaki işçiler çalışmasa (türk malları dışındaki firmalardan bahsediyorum) sen burda yani türkiyede belirtilen fiyatlarla o ürünü alamazsın bile. Birçok büyük firma zara mango hm gibi etiketlerine bakın pakistan bangladeş hindistan gibi yerlere üretim yaptırır. çünkü avrupada iş gücü çok pahalı gerekli tekstil makineleri o yüzden avrupada yatırım yapılmayacak kadar değersiz. yani sen burdan iş gücü uzuz diye bir ürün almıyorsun ama bangladeşteki adamın umrunda değil, kendi ülkesindeki siyasi oluşum nedeniyle o adam o fiyata çalışıyor zaten. gönül isterdi ki her ülke avrupalı işçi fiyatına çalışsın ama olmuyor. bu nedenle avrupa daha çok pahalı ürünler üretirken (otomobil gibi) asya ülkeleri buna yöneliyor.

6 aralık 12:35


642. nicki minaj ile çıkan koleksiyonundan uzun pembe sweat ve pembe choker ile bilekliğini aldım.

türkiye pazarı ürünleri pahalı ve fazla kaliteli değil. bir kombin yapsanız yüzlerce lira ediyor, çantayı atkıyı takıyı vs dahil etmedim. ama çok sevdiğim bir marka, minik kalbim kaldıramıyor paramızın bu kadar değer kaybetmesini..

6 aralık 01:52

641. bir hafta kadar önce bir ürün alacaktım, sadece S bedeni kalmıstı ve sepete ekle dedikce "eklenemedi" seklinde uyarı alıyodum. e-mail attım ama geri dönülmedi. iki gün sonra tekrar denemek icin girdigimde "bu ürünün tüm bedenleri tükenmistir" seklinde gördüm. üzüldüm haliyle. dün baktıgımda ise ürün tekrardan acılıp sadece M ve XL bedenleri mevcuttu. kafaları güzel herhalde.

5 aralık 23:49

640. Mağazadaki ürünleri internet sitesinden çok daha pahalı olan bir marka.

5 aralık 21:59

639. 80 TL üstüne 20 TL indirim kartıyla 60 TL'ye iki sutyen ve 20 TL'ye de küçük makyaj sungerlerinden aldım.

Sutyenler çok guzel,tam istediğim gibi ve aşırı ihtiyacım vardı.- bence tek fiyatına ikili sattıkları sutyen çeşidi arttırılmalı,çok ekonomik oluyor.-

makyaj sungerini de istiyordum zaten bedavaya gelmiş oldu.

Keşke bu kartlardan ara ara verilse ya,gider sutyen alırım yine ^_^

5 aralık 20:40

638. tükenen ürünlere indirim yapıp duran marka. işin kötüsü bir çok marka böyle. görsellere ekledim.

5 aralık 15:15

637. Ürünleri iyi hoş da internet sitesi berbat olan marka. Resmen alışveriş yapmaktan soğutuyor insanı site. "Mağazada ara" seçeneği yok. Olsa da farketmez sitenin stokları ile mağazaların stokları farklıymış ayrıca bu nasıl bir gerizekalılıksa. Ürün yelpazesi çok geniş olduğundan o kadar büyük hm mağazalarını fire vermeden kaç saatte gezer insan artık bilemiyorum (yani bir ürünü bulmaya çalışıyorsanız öyle keyfine gezmekten bahsetmiyorum.) Kaldı ki internet sitesindeki çoğu ürünün mağazalarda olmadığını farketmişsinizdir ha belki de bir şey beğendiniz bedeni yok boşverin siteye falan girmeyin seneye falan alırım diyin başka markalara bakın bağrınıza taş basın ne biliyim neredeyse hiçbir üründe tam beden yok çünkü. şaka gibi s varsa xs m yok xs l varsa s yok bazen sadece biri var ciddi ciddi böyle yani. Ödemeyi yapıp sepettekileri alıcaksınız mesela ama kart numarasını girince hızlı değişen moda işte bunlarım stoğu bitmiştir gibi saçmasapan bir yazı. 30 snde nasıl stok bitebilir dalga mı geçiyosunuz siz ya madem stok yok neden gösteriliyor sitede sonra alınamayınca siteden tamamen kaldırılıyor ürünler çünkü e benim vaktimi neden çalıyorsunuz o zaman? Bir tane kıyafet alayım dedim bilirsiniz 2 gün içinde geliyor kıyafetler 2 gün sonra bir büyük bedenini almak istediğimde stok yoktu pardon da ben kazağı ne zaman giyecem bu nasıl saçmasapan bir stok problemidir ya 1 aya yakın uğraştım en son saatimi kurmaya başladım gece 3, ertesi gün 4 falan çünkü mesela saat 7 de stok yine yok en sonunda saat gece 5 te bir gün aldım arkadaşlar hırs yaptım çünkü. ay nasıl sinirlendiysem aklıma gelince yine yazdıkça yazmışım. Sonuç olaraaaaak hm e gitmek pazara gitmek gibi bir şeyse orada da ne varsa kaderinize boyun eğiyorsunuz çünkü salı pazarına sen bunun s sini getir diyemediğimize göre senin h&m olmanın anlamı ne? Hani sen hem şık hem de fiyat bakımından ulaşılabilir bir markaydın. Fashionweek e çıkmayı biliyorsunuz ama ama bu internet sitesi, stoklar, çalışanların yardımcı olması konularında bir lc waikiki kadar olamadınız hm de telefonlar kati suretle açılmıyor çünkü ya da izmir optimuma gidenler bilir kabinlerin derin dondurucu gibi olduğunu neymiş kokuyormuş hava sıcakmış ulan senin üstünde kıyafet var biz çıplağız orada. Hava sıcak da -5 derece yapmanın ne gereği var yani orayı. Tamam tamam diyip geçiştirip klimayı değiştirmediler yani kısacası. 1 hafta önce falan yani kışken de 1 tane kazak denedim kabinde söyleniyordu yine insanlar yazla koşla alakası yok yani. Ki ben her şeyi eleştirip hiçbir şey yapmayan insanlardan da değilimdir insanların kendini geliştirmesi adına feedback in önemli bir şey olduğunu düşünürüm yoksa herkes kendi kendine düşünsün yani neyi değiştirebilirsin? Kısacası müşteri hizmetlerini de aramıştım o yüzden gönül rahatlığıyla her ağzıma geleni yazdım sanırım evet konunun buralara kadar gelmesine sen sebep oldun h&m. Ya şaka maka o kadar kurulmadım ben bir şeylerin eksikliğine değil de potansiyel varken onun harcanmasına daha çok sinir oluyorum galiba hayatta onu farkettim şu an.

2 aralık 13:19