sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (77)
  • medya (0)

77. Eleştirel gözle izlerseniz evet çekilir bir dizi değil.replikler eğreti duruyo,oyunculuklar desen çok başarılı değil.ama kendini bi şekilde izletiyo,merak uyandırmayı başarmış.biz yemek yerken izledik genel olarak,yarınki yemeğe de bölüm kalsın diye meraktan zorla kapadığımız zamanlar oldu.demem o ki amatörce olmuş,belki de uzun zamandır duyduğumuz çıkmasını beklediğimiz için beklentimiz yükseldiğinden hatalar hemen göze çarpıyor,daha eleştirel bakıyoruz.yine de bir türk dizisi için farklı olduğunu,çaba olduğunu,amatörlükten bazı hataları olsa da desteklenebileceğini düşünüyorum.

bugün 11:03

76. Vakit kaybı

bugün 00:37

75. Dizinin ilk bölüm girişinde saçma sapan oryantal bir müzik çalıyordu.Sanki Türk müziği bu gibi.Ama donra bakıyorsun dizi başrol oyuncusı kadın karakterle pozisyondan pozisyona koşuyor.Bu ne özentilik.Her yerinden olmamışlık akıyor.

Gayet Hollywood özentisi bir dizidir.Güvenlik görevlisi olarak müzeye girerken tulum giymiş yarabbim😀Türkiye de hangi usta tulum falan giyiyor?İşte bunlar hep Amerika.

dün 22:52 1 dk önce

74. Aklıma takılan bişey var süslüler,izledim ama oldu biraz ve bu detayı hatırlamıyorum 😂 

Dikkat bundan sonrası spoiler içerir!

(gizlinot: Şimdi ölümsüz madem muhafızın kanına ihtiyacı vardı ve hakanın babasını öldürdü ama neden onun kanını almadıda hakanı şaaptı 😂 bu detayı hatırlamıyorum yada atlamışım 😂) 

Rica ediyorum aydınlatın 

21 şubat 23:34 21 şubat 23:35

73. Büyük bir beklenti ile izlemeye başlarsanız hayal kırıklığı yaratabilir ancak beklentiyi düşük tuttuğunuz takdirde sarıyor. En nihayetinde böyle türk yapımı diziler desteklenmeli çünkü klişeye yeterince doyduk.

18 ocak 03:32

72. İzledim ve bitirdim ama net bir yorum yapabilmek için ikinci sezon belirleyici olacak gibi geliyor bana. Onun dışında bitirmiş olmam beğendim anlamına gelmiyor çünkü fantastik olan her şeye karşı ciddi bir zaafım var. Fantastik olsun çamurdan olsun yine izlerim. 

17 ocak 23:47

71. yumruk sahnesinden sonra dalga geçmek amacıyla başladığım 2 günde biten anlamsız orta kalite-kalitesizlik arasında gidip gelen ama saran tuhaf bir dizi. Kendime yakın hissetmem ve uyandırdığı merak yüzünden 2. sezonunu bekliyorum. Sarmış olması konu,dilin basitliği ve düşük bütçeli amatörce çekilmiş olmasını engelleyemiyor maalesef ama globalde bir dizimizin olması oldukça gururlandırıcı umarım kendini geliştirir ve kalitesini arttırır.

edit: leyla ve hakan aşkının fake ve mide bualndırıcılığı insanı diziden soğutur her seviştiği kız için bütün istanbulu tehlikeye atacaksa olmaz olsun öyle muhafız aptallığa gerek yok hakancım.

17 ocak 23:34 17 ocak 23:39

70. Sinem kobal’a teklif götürmüşler. 

Neden ya neden? alık bakışlı kabiliyetsiz bir insan bence kendisi. Gidinsene önce bi beren saat’e serenay sarıkaya’ya falan. Neden sinem yani? 

17 ocak 15:32

69. izlemek için tatilimi bekledim , dedim başlarsam şimdi bırakamam işe uykusuz gitmiyim.

Sonra kardeşim aşağıdaki linkteki videoyu izletti aman yarabbim o gün bugündür izleyesim gelmiyor diziyi nasıl bir saçma sahne öyle genel yargı olarak dizi beğenilmiş durumda netflixte de bir Türk dizisi görmek oldukça gurur verici ama bir türlü açamıyorum diziyi bu olaydan sonra merak edenler için:

Link: (link: https://www.youtube.com/watch?v=XAGh65vDGWg Yumruk Sahnesi )

10 ocak 21:38

68. harry potter ve star warstan bariz esinlenmiş ilk türk netflix dizisi. Hem çağatay ulusoyu sevmediğim için hem fantastic junkie olduğum için önyargıyla başladım ama tek seferde 8 bölüm izlemişiz. Kalanı da hemen bitmesin diye yarına sakladık. Mükemmel mi? Değil ama bazı girdilerde okuduğum kadar kötü de değil. Detaylara çok takılmazsanız akıp gidiyor ben keyif aldım en azından beklentimin üzerinde çıkması mutlu etti. Yumruk sahnesi en kötü sahneydi ona katılıyorum ve nedenini spoilerda açıklayacağım hakanın muhafız olmak için biraz aptal olduğunu düşünüyorum.

Spoiler

Ölümsüzün muhafızın evine gelip ana babayı öldürmesi küçük çocuğu öldürememesi : lord voldemort - harry potter. Ayrıca yüzük, hançer, gömlek üçlüsü de hortkuluklar. 

Muhafıza meditasyon yaptırılması da star warS jedi eğitimi. Öfkeyi uzaklaştır ki kor ateş elini yakmasın. Öfkeden uzak dur öfke karanlık tarafa giden yoldur. 

Muhafıza diyorlar ki senin baban da muhafızdı,  muhafızlık babadan oğula. Muhafız birkaç sahne sonra dönüp diyor ki “annem ölmüş kardeşlerim ölmüş istanbuldan bana ne? Babamda akıl olsa bu işlere bulaşmaz” yavrucum sana bu işler babadan oğula dediler ya, baban kendisi mi seçmiş sanki? Orda dedim yandı gitti istanbul bu muhafız mı kurtaracak adam  en basit şeyi bile anlayamıyor. Lütfen Muhafızı böyle salak salak konuşturmayın ya.

Spoiler

Akşam kalan 3 bölümü izleyip bitireceğim. Ölümsüzün kim olduğunu tahmin ediyorum hatta spoiler yedim o yüzden biliyorum. Ama zaten çok barizdi spoiler yediğime üzülmüyorum. Önyargılı olanlara tavsiye ederim. 

Edit: tüm sezonu bitirdim geldim. Son 2 bölümde o kadar saçmalamışlar ki tüm sözlerimi geri alıyorum. Bu muhafızdan muhafız falan olmaz bu muhafızı salın gitsin. Tüm emekler ziyan oldu. İkinci sezon onayı aldı mı bilmiyorum ama devam ederse ölümsüzlerin tarafındayım çünkü gerizekalılığa tahammülüm yok. Aptal muhafızın başına ne gelirse de müstehak. 

Spoiler

Ölümsüz diyor ki senden gömleği hançeri ve kanını istiyorum sadece. Burda muhafızın s*ktiri çekmesini bekliyoruz çünkü biz izlerken çekiyoruz. Ama muhafız tamam diyip veriyor. Neymiş leyla ölmesin. Senin anan, baban, kardeşlerin, diğer baban, en yakın arkadaşın ve doktor ne uğruna öldü? O tamam deyip verdiğin şeyler uğruna. Binlerce yıllık emeği tek bir kız için hiç edip ölümsüzün istediği her şeyi verdi. Neymiş daha fazla sevdiğini kaybedemezmiş. Ölümsüzler istanbulu ele geçirince sanki leylayı kaybetmeyecek? Şaka gibi bir şeydi gerçekten. Ayrıca ölümsüzün lafına güvenip ölümsüzün kanını leylaya içirdi. Leylanın ölümsüz kanı içince ölümsüz olmayacağının garantisi var mı? Umarım öyle olur ve hakan muhafızı leyla öldürür. Gerçi Bu dizinin mutsuz sonla biteceğine inanmıyorum ucunda istanbulu kurtarmak var. son bölümde giderayak muhafızın aptallığı yüzünden ölümsüzlere sempati duydum. Aptal bir iyidense zeki bir kötüyü izlemek bana daha çok zevk veriyor ki daha önce de söylendiği gibi ölümsüzlerin kötülüğünün altı çok boş. Kime göre neye göre kötüler? Ayasofyayı ölümsüzlerin değil insanların bu hale getirdiği de doğru. İkinci sezonda ölümsüzlere yoğunlaşılsın azıcık zeka pırıltısı görelim. Muhafız sadece sevişsin ona muhafız gömleği birkaç beden bol.

Sinirli spoiler bitti

10 ocak 05:29 11 ocak 01:15