yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (5)
    • medya (0)

    5. hiç bir ürününde vaad ettiği etkiyi gözlemlemedim. serumları düzenli kullanan ve iyi serumlardan iyi etkileri gözlemleyebilen bir insanım yani. glikolik asidini, salisilik asidini, morluklara karşı göz kremini, leke karşıtı serumunu denedim uzun süreler farklı zamanlarda. cidden bu ürünler, artık fiyatı tutturabilmek için ucuz koruyucu maddeler mi kullanıyorlar, formülasyonları mı yanlış, yoksa içerik listeleri mi yalan söylüyor bilmiyorum ama içerdikleri çok yüksek oranda aktif içeriğe rağmen asla vaad ettiği etkiyi sağlayamıyor. bir türk markasını seve seve kullanmayı çok isterdim ama maalesef.

    bir tek squalane'ini sevdim, o da zaten standart squalane yağı yani.

    25 şubat 22:33

    4. bir önceki girdi için yazıyorum bunu, markanın ürünlerini kullanıyorum ama beğenmediğim ürünleri de var

    c vitaminindeki içerik propanediol ve askorbik asit gayet yeterli bir içerik listesi, bakarsanız bu basit içeriklerin babası olan the ordinary markasının da ethylated ascorbic acid ya da ascorbic acid+alpha arbutin gibi ürünlerinde de propanediol + aktif maddeler olduğunu göreceksinizdir zaten

    yani sadece propanediol+aktif içerik yapmak hayal değil gayet yapılabilir 

    28 ocak 22:56

    3. c vitamini serumunun içerik listesinde sadece 2 içeriğin yazdığını gördüğüm anda elimden bıraktığım ve bir daha yanına uğramadığım marka. acayip kıllandırdı beni hem o fiyatlarla hem de o içerik listesiyle. nasıl böyle bir içerik listesi olabiliyor anlamış değilim. eksik bilgi mi veriyorlar yanlış bilgi mi? eğer içerik listesinde bu kadar rahat yalan söylenebiliyorsa vay halimize.

    edit: internet sitelerine baktım orada direkt içerik listesi bölümü yok.

    28 ocak 22:38 28 ocak 22:39


    2. instagram hikayeleri ile beni delirten marka. her gün onlarca blogger mı vlogger mı her ne ise, influencer'ın yandan yemişi tipler herbaderm'in hediyelerine teşekkür hikayeleri atıyor, herbaderm de kendi sayfasında paylaşıyor. bakın merve özkaynak, çisem çakır gibi kitlelerin takip ettiği kişilerden bahsetmiyorum. kimsenin bilmediği belki bin iki bin takipçili sayfalar bunlar. henüz bir güven oluşturmuş kişiler değiller. neden serumlarının birden 100 küsür liraya çıktığı anlaşıldı. tüm bütçesini şu saçma instagrammer sürüsüne reklam yapsın diye "hediye" göndermeye ayırıyor.

    sormak istiyorum yetkililere. sizin reklama ihtiyacınız mı kaldı allah aşkına? cilt bakımıyla ilgilenen herkes biliyor zaten artık sizi. bu popülerliğinizin nedeni de zaten en başta bu ulaşılabilirliğinizdi. "bu fiyata" kaliteli olmanızdı. yeni fiyat politikanıza değer kalitede ürünler çıkardığınızı düşünüyor musunuz gerçekten?

    edit: ayrıca ellerine gelen ürünün ne iş yaptığını bile bilmeyen insanlara gidiyor bu hediyeler. bir tanesi c vitamini serumunu almış eline "yüzünüzü besler" diye anlatıyor. besler diyor habire, başka diyecek bir şey bulamıyor 10-15 saniye boyunca. bir cilt bakımı markası daha c vitamininin ne olduğunu bilmeyen birine reklam yaptırıyor ya sinirlenmemek elde değil. verdiğimiz para bunlara mı gidecek şimdi?

    17 aralık 2020 16:58 17 aralık 2020 19:30

    1. Ukte sahibi: (yazar: Femme)

    Son zamanlarda fiyat, içerik ve ulaşılabilirlik konusunda, özellikle birkaç serumuyla epey popüler bir marka oldu. Marka hakkında bir şeyler yazılmayınca ben de araştırayım dedim.

    Herbaderm, Alpaya dermaceuticals group diye bir gruba aitmiş. Aynı gruba ait biobalance, acnevit gibi sekiz farklı marka daha varmış. ismini kurucusundan almış sanırım. 2000 yılında, türk bir eczacı olan kenan alpay tarafından tokat’ta kurulmuş. firma hala yerli mi yoksa güzel ülkemdeki her şey gibi satıldı mı emin olamamakla birlikte zannediyorum hala yerli bir firma. italya,dubai, hong kong gibi farklı farklı yerlerde de satışı varmış.

    Markanın her yaş grubu için her türlü cilt, saç sorununa kalıcı ve efektif çözümler sunma iddiası var. Bunu yaparken de en doğal formülü ve en etkili içeriği kullandıklarını iddia ediyorlar. Hayvan deneyi konusu ile ilgili bir bilgi bulamadım malesef.

    Gratiste üç dört ürününün satılmasına rağmen markanın ürün yelpazesi nispeten geniş. Kendi sitelerinde güneş kreminden aha serumuna, vücut ve saç da dahil olmak üzere birçok ürün var ama ulaşılabilirlik açısından çok büyük problem yaşıyorlar bence. Ne online satışları var ne de satış noktaları belirtilmiş. Almak istersem nerden temin edebileceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Bunun harici Gratiste satılan ürünleri benim de ilgimi çekti açıkcası. Özellikle c vitamini serumu propanediol ve %10 l askorbik asit yani c vitamini içeriyormuş, fiyatı ise 40 lira. Emin olamasam da rutinime dahil etmeyi düşünüyorum. Kullanırsam detaylı yorumlarımı yazarım.

    Edit: biraz daha araştırdığımda marka kurucusu kenan alpay'ın bir röportajına denk geldim. elliye farklı ülkede bu gruba ait çeşitli markaların satıldığını, uluslararası labaratuvarlarda dermatolojik testlerin yapılıp onaylandığını söylemiş. Hayvan deneyleri hakkında hala bir bilgiye rastlamadım malesef.

    22 aralık 2019 14:04 22 aralık 2019 15:10