yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (11)
    • medya (0)

    1. çok heyecanlıydı. açıkçası bana hep masraflı gelirdi, erişilmez falan olur ya. öyle bişiy.. çok yakın bir dostumun yıllar önce düğünü oldu konya' da. yıllarca gelip gittiğim için otobüs,tren.. o yolu 2 gün için ziyan etmek istemedim. sabah 06.30 gibi sanırım ssabiha'dan bindim, yaz günü... evim yakın o yüzden yolda heyecan yapacak zaman olmadı. sonrası çok büyülü. gayet rahat ve soğukkanlıydım. zaten normalde de belli etmem. çok heycanlı geliyordu ama korkum bastırdığı için değil, zevkli olduğu için. önce teneke yığınına binmişim gibi bir his oldu ben de. kalkış güzeldi. sonrasında davudi sesli pilot konuşmasını yaptı. bana özel değil canım, hep oluyormuş ne bileyim.. pegasus ile yolculuk etmiştim ben ve güzergahı takip ettiğim bir ekran vardı karşı üst kısımda. ne kadar da çabuk yükselip yol almıştık, rüya gibiydi. dile kolay 16 saat yolculuk yağtığımı bilirim. 1 saat gibi bir sürede konya havaalanın' da olmak da varmış.. süzülürken de çok zevkliydi, hep dışarıya, bulutlara baktım. anın tadını çıkardım yani.. iniş de ufak bir heyecan yine..oldu da bitti maşallah sonra size..

    ilk fırsatta anne ve babama yaşatmak istiyorum bu heyecanı, günübirlik de olsa mutlaka deneyin isterim. önceden alınan biletler zaten biliyorsunuz daha uygun.benim böyle bir kaçamak yapma hayalim var, zira ilk oldu ve sonrası gelmedi.

    (gbkz: ukte): (yazar: makeupfor)

    13 ocak 2016 10:56

    2. Kac yasindaydim bilmiyorum ama kucuk bir cocuktum. Annem babam ve bendik. Trabzon istanbul seferi. İlk ucak yolculugum ve cam kenari icin cildiriyorum. Gece ucagi. Hava bayagi soguk. Kis aylari zaten. Kar varla yok arasi. Buyuk ihtimal birsey gorecegim de yok. Ucak ilk havalanirken ki heyecan lunaparkta gondola binerken ki heyecan gibi gelmisti. Hepsi o kadar. (gizlinot: kucuklukten beri gondol vb seylerden korkmam. Korkusuzca binerim zaten) İlk bir sene hep cam kenarinda oturmak istedim. Sonra aman koridor tarafi yaz bogulamam ben moduna girdim. O camdan disari gozunu kirpmadan bakan kiz yerine ucaga biner binmez uyuyan, ikram dagitilirken rahatsiz etmeyin uyuyor olacagim diyen artiz geldi ;)) istanbul da okumaya baslayinca zirt pirt git gel yapmaktan heyecani da kalmadi. Kucukken her havaalani denilince nasil da heyecanlanir babamin ve diger buyuklerimin neden of poff dediklerine anlam veremezdim. Ee adamlar coktan bikmislardi. Simdi ben de o moddayim. Biletlerin ucuz oldugu zamanlar sabah gidip gece dondugumu, sadece cuzdanimla evden cikip ayy trabzona ucuz bilet varmis hadi gidelim dedigimi, cok pahaliya aldigimiz biletleri giris kapisinin onunde sevgilimle biraz daha konusayim diye ucagi kacirarak yaktigimi dusunursek evet artik heyecani kalmadi. Hic birsey cocuklukta ki kadar tatli degil. Ama ilk ucak yolculugu kac yasinda olursan ol hep biraz heyecanli.

    13 ocak 2016 11:47

    3. 21 ocak'ta ilk defa yapacağım bende. Çok heyecanlıyım!!!!!

    13 ocak 2016 11:49


    4. bir arkadaşımın ilk uçak yolculuğu los Angeles'aydı. o.0

    13 ocak 2016 11:52

    5. Antalya' ya idi. Küçüktüm ufacıktım. Uçağı ilk yakından gördüğümdeki dehşetengiz hayranlığımı, cam kenarına oturma çabamı ve kalkarkenki tatlı korkumu hatırlıyorum.

    13 ocak 2016 11:58

    6. benim bu yolculuktan hatıra bir yastığım var. gerçi ilk uçak yolculuğum bu muydu tam hatırlamıyorum, çok küçüktüm. hosteslerden biri beni çok sevmiş, "sana yastık getireyim mi?" diye sormuş. ben de tabii kabul etmişim. sonra uçaktan inerken yastığı "bu benim!" diye geri vermemişim dfgdfg. hala durur evde.

    13 ocak 2016 12:02

    7. ilk ucak yolculugum olmayacak ama ilk yurtdisi ucak yolculugum olacak ay sonunda.ve ben inanilmaz tirsiyorum cunku daha once hep kucuktum,yetiskin bindigimde de valizimi hep yanima almistim.simdi valizi kaybedermiyim,nasil vericem,nasil pasaport kontrolundan gecicem bin tane soru kafamda.bindik bi alamete gidiyoz kiyamete yani dgxsjjsjd

    13 ocak 2016 13:27


    8. Kardeşim yanımızda olmadığına göre 4-5 yaşında olmalıyım. Tatile Antalya'ya gidiyorduk. Heyecanımı Hatırlıyorum ama uçağa binmeden babamın kucağında uyuya kaldığım için uçağı ve yolculuğu hatırlamıyorum.

    13 ocak 2016 14:16

    9. ilk uçak yolculuğumu çok küçükken o dönemler kıbrısta yaşadığımız için kıbrıstan ankaraya giderken yapmıştım ben hatırlamıyorum ama annemin anlattığına göre tüm yolculuk boyunca "bu uçak düşecek" diye ağlamışım.korkmuşum hala da korkarım .çocukken cam kenarında oturma merakım vardı benim de ama şimdi koridor tarafına oturuyorum daha rahat oluyor bence.

    13 ocak 2016 14:51

    10. kafamı pencereden 1sn. bile ayırmamıştım.

    13 ocak 2016 16:07