sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (42)
    • medya (0)

    42. Burdan tam 12 sene önce rugan bir topuklu ayakkabı almıştım düğünde giymek için hala kütür kütür duruyor ben birkaç kez giydim şuan annem her düğün dernekte onları giyiyor inanılmaz rahatlar ve hiç bozulmadılar. Aynı şekilde 8-9 sene önce süet topuklu çizme almıştım hala giyiyorum.

    20 şubat 21:37

    41. Tövbeliyim burdan ürün almaya. Yıllar önce nubuk bir çanta almıştım burdan baya da bir para verip. Üç dört kullanımdan sonra çantanın sapı soyulmaya başladı. Götürdüm kullanıcı hatası dediler, baya bir uğraştım geri almak istemediler sonunda tadilat yaptılar. Bunun üzerine aynı çanta aynı sorundan dolayı iki kere daha tadilat oldu. Burdan başka bir şey almamaya yemin etmiştim ki gelinliğimin altına istediğim modeli bir tek burada bulabildim. Numarası yokmuş sipariş ettiler mağazaya gelsin dedim iyiki de öyle demişim. Geldiğinde kutuyu bir açtım ki bildiğiniz mağazada denenmekten leş gibi olmuş ve bir sürü taşı düşmüş ayakkabıyı göndermişler. Tabi görevlilerde gördü bunu değiştirdiler tekrar bir sürü uğraştım durdum yani. Uzun lafın kısası İki seferde de paramla rezil oldum.

    20 şubat 18:27

    40. iki kez online alışveriş yaptım. ilkinde bot aldım, fermuarları bozuktu, sorunsuz para iadesi aldım ve aynı bottan tekrar sipariş verdim. gelen botta problem yoktu ve alalı 2 sene oldu sanırım, hala sapasağlam giyiyorum. benim gibi ayakkabıyı hor kullanan biri için güzel bir süre ve ilk aldığım günkü gibi duruyor. 

    ikinci alışverişimde deri ceket siparişi verdim, onu da problemsiz teslim aldım, umarım bu üründen de memnun kalırım. 

    mağazalarından  da birkaç kez alışverişim oldu, ürünlerinde herhangi bir sorunla karşılaşmadım. bence ürünleri güzel, ben memnun kaldım en azından. 

    20 şubat 12:15

    39. Online alisveristen uzak durulması gereken marka. 7 Şubat'ta verdigim siparis hâlâ ''Hazırlanıyor'' durumunda, oysa hem sitede hem de musteri hizmetlerini aradiginizda 7 ila 10 is gunu icerisinde kargoya verilecegi belirtiliyor. Hem mail hem telefon uzerinden bilgi almak istediginizde surekli 'tedarik surecinde' diyorlar. Ee arkadasim neden 10 is gunu sinirini koyup insanlari kandiriyorsunuz o zaman? Sorunca yine papagan gibi ayni cevabi veriyorlar, kimsenin bir seyden haberi yok. Sitede siparis iptaline tikliyorsunuz, sisteme dusmuyor. Neresinden tutsaniz olmuyor yani. Diyecegim odur ki, es kaza begendiginiz bir ayakkabiyi alip giyme hayalini bosuna kurmayin susluler.

    20 şubat 10:59 20 şubat 11:00

    38. İnci'den aldığım bot ve sandaletlerde hep 37 giyiyorum ancak topuklularında ufak bir kalıp sorunu var sanırım. Bu geçtiğimiz sonbaharda önü açık bir topuklu ayakkabı aldım ve ilk defa İnci'nin bir ayakkabısı küçük geldi. Benzer bir İnci topuklunun 38'ini sipariş ettim bu sefer Trendyol'dan. Önden kalıbı çok rahat oldu ama biraz büyük geldi bu sefer de. Buçuklu numara üretmeleri lazım.

    25 aralık 2018 18:43

    37. kesinlikle sanal mağazalarından alışverişi önermediğim marka. buradan anneme bir sandalet sipariş verdim 11 temmuz çarşamba günü. 7-10 iş günü içerisinde gönderilir diyor. ortalamanın üstü ama hadi neyse. 16 temmuz pazartesi baktım hala bir gelişme yok, müşteri hizmetlerini aradım. "7-10 iş gününde gönderilir..." diyorlar tabi. her gün bakıyorum siteye bir gelişme var mı diye. bugün, yani 20'si, açınca ne göreyim "iade/iptal talebi onaylandı." aradım müşteri hizmetlerini yine, dedim benim böyle bir talebim olmadı. tedarik edilememiş, ücret iadesi gerçekleşmiş diyorlar. en gıcık olduğum şey. bir defa bana email ile bilgilendirme bile yapılmadı. daha da sinir bozucu olanı, yahu kardeşim tedarik edemeyeceğin ürünü neden sanal mağazanda gösteriyorsun? hadi gösterdin bir yanlışlık oldu, neyi tedarik edip edemeyeceğini öğrenmen 8 (sekiz!) iş günü mü alıyor??

    itiraz başvurusu oluşturdum. hiç ümidim yok, ama dedim ben kabul etmiyorum bu kadar bekletip sonra ürünü göndermemeyi.

    zaten normalde bu durumlara sinir oluyorum ama burada ekstra keçileri kaçırtan, annemin ayakları numara olarak büyük. çok nadir bulabiliyorum uygun ayakkabıyı. yazın başından beri bakıyorum, bir başka ayakkabı aldım olmadı iade ettik, geçen hafta iki tane ayakkabı buldum, biri buydu, bu daha güzel diye onu aldım. ben beklerken diğer alternatif de gitti.

    20 temmuz 2018 14:37

    36. İnternet sitesinden alışveriş yapma gafletine düştüm ve 3 mayısta verdiğim siparişten asla haber alamıyorum. Ödemeyi yaptım ama hizmet alamadım. Ürün 1 aydır hazırlanıyor ama bu süreçte asla bilgi alamıyorum. Ellerinde olmayan ürünü satarak para kazanıyorlar. Aramazsan kimse sana ulaşmıyor. Durduk yere inci deriye ödeme yapıp hizmet alamadığınla kalıyorsun. Ne bu sadaka vermiş gibi mi dÜşünmem gerekiyor? Hatta arasan da bilgi alamıyorsun, sistemimizdeki güncellemeden ötürü bilgilerinize ulaşamıyoruz yarım saat sonra arar mısınız dediler. Dakika tutuyorum tam yarım saat sonra arayacağım ve paramı gasp etmeye daha ne kadar devam edeceklerini soracağım. Elinde olmayan ürünü satma. Sattın ve tedarik edemedin mi? O zaman paramı iade et, 1 ay olmuş.Bu ne rezillik ya? Göz göre göre dolandırıcılık. 

    Edit: 1-14 iş günü içinde ürün gönderdikleri ama bana gönderim yapılmadığı ve bilgi de verilmediği için kayıt oluşturdular. En kısa sürede telefonla dönüş yapacaklarmış. Hiç inanmıyorum. Resmen dolandırıldım. 2 gün içinde aramazlarsa -ki aramayacaklar- online dolandırıcılıktan ötürü bimere şikayet etmekle Başlayacağım. Devamı da gelecek.

    29 mayıs 2018 10:35 29 mayıs 2018 11:24

    35. müşteri hizmetlerinin maillerinize asssssla dönmediği marka.

    ama ben aldığım her çantasından memnun kaldım, sezarın hakkı sezara.

    22 mayıs 2018 19:04

    34. dünyanın en kötü ayakkabılarını üreten marka olabilir kendisi.

    Geçen sene indirimde kendime çizme anneme bot almıştım. çizme daha ilk haftadan kendini salmış üstünde anlamadığım şekilde lekeleri oluşmuştu ve gerçekten aşırı rahatsız ve ağır çizmeydi .(su geçiriyordu ama su geçirmez diye bir şey demedikleri için buna bir şey diyemiyorum)

    Botta aynı şekilde direk kat izleri oluşmuş rahatsız bir ayakkabıydı

    Ayakabılar sezondaki fiyatıyla almış olsaydım inanılmaz üzülürdüm.Kesinlikle önermiyorum.

    28 kasım 2017 12:59

    33. leş gibi bir satış politikası güden bir daha asla ama asla alışveriş yapmayacağım marka.Deri sırt çantası almıştım laptopum için,hatta satın alırken de danıştım dayanıklı mıdır,bilgisayarım ucuz bir bilgisayar değil başına bir şey gelmesin diye(başına bir şey gelse istesem de uzun bir süre satın alamayacağım için) aslaa başına bir şey gelmez çok sağlamdır deri zaten ayrıca çift dikiş geçiliyor bıkbıkbık bişeyler anlattı satın aldığım şahıs (şahıs diyorum çünkü sorun yaşadığımda gittim mağazaya,beyefendi hatta siz satmıştınız bana bu ürünü dedim,yok ne münasebet falan oldu adam) sonrasında bir gün bu çantanın kulbu koptu ve yere düştü,içinde laptopum da vardı kenarı ezildi falan çok üzüldüm tabi ben.Mağazaya gittim, yeni ürün istemiyorum çünkü çantalarınızın sağlamlığına güvenmiyorum dedim.Artık sesimi yükseltmeye başladım ne desem reddettiler çünkü.Yok mümkün değil,sizin hatanız falan dediler.Durduk yere sırtımdayken düştü çanta yere.Sizin hatanız dediler ve iade etmediler paramı kendi hataları olduğu halde.Ayrıca çift dikişli yer dediği yeri de uyduruk bir yapıştırıcıyla tutturmuşlardı,dikiş görsellikmiş sadece.Neyse lafı uzattım çok,asla alışveriş yapılmayacak markadır,onun yerine hotiç,derimod,divareseye gidin daha memnun kalırsınız.

    23 eylül 2017 15:27