instagram

girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (207)
  • medya (7)

207. Telefonda belki de en çok zamanımı çalan sosyal medya platformu. Son 2 gündür eskisi gibi bakmamaya çalışıyorum, hikayeleri zaten açmıyorum ve paylaşım da yapmamaya çalışıyorum.(gizlinot: Çünkü takıntılı gibi sık sık bakıyordum kim bakmış diye sonradan) aslında belki ben kullanmayı bilmiyorumdur yani insanlar tabiiki hayatını yaşayıp(gizlinot: Ya da yaşıyormuş gibi ), fotoğraf atacak sonuçta instagramın amacı o. Ama işte içten içe kendimi üzdüğümü farkettim daha az zaman geçirme kararı aldım. Ama bir de yedek hesabım var onunla da gezi, ders, spor, motive edici sayfaları takip ediyorum işime en azından o kısmı ile yarıyor. kısaca dediğim gibi kullanmayı öğrenmem lazım sanırım.

20 şubat 20:09

206. Zilyon tane alışveriş temalı hesapla dolmuş. inditex kendi reklamını bu kadar yapmıyor. Beğenip beğenmeyeceğiniz her ürünün çekilmiş bir sürü fotoğrafını görebilirsiniz, üstte duruşu falan da mutlaka vardır birinde yoksa diğerinde. Stok bitirmek için çalışıyor gibiler zaten, bir ürün stoğa girince hemen paylaşıyorlar. Nasıl başarıyor insanlar bunu her gün avm avme gezip her şeyin fotoğrafını mı çekiyorlar? Birkaç arkadaş mağaza mı paylaşıyorlar takibi kolay olsun diye? Valla beğendiğim şeyden de soğuyorum. Her köşe başında bi blogger var zaten. 2-3 sene sonrasını düşünemiyorum sosyal medyanın. zaten şu an bile üstüme üstüme geliyor.

3 şubat 23:16

205. An itibariyle hesabımı dondurduğum, son yılların gözdesi, çokça abartılan sosyal paylaşım sitesi.

Gerçekten hem benim hem çevremin bilinçsizce girdiği güzel fotoğraf yükleme yarışının verdiği güzel olma kompleksi ve like alma hırsı beni çok sıkıyordu. Hem ayak uydurmaya çalışıyor hem de yapım gereği nefret ediyordum. 

Güzel olmak, beğenilmek bir ihtiyaç mıdır gerçekten? Ego denilen şeyi en çok etkileyen şey olacak kadar önemli midir? Sanırım rahat bir nefes alıp “güzel olmak zorunda değilim, güzel olmak istersem de kendi zevklerime göre olmalıyım, yapay bir dünyanın keşfet sayfasına göre değil, sadece kendime göre.” Demeliyim. Hedefim kendimle ilgili gereksiz şeyler paylaştığım tüm uygulamalardan kurtulmak. O an nerde olduğumla  ve ne yaptığımla ilgilenilmesini neden

istiyorum mesela? Neden bilmeli herkes bunları? Tüm bu anlamsız yarışlara ve çabalara girmek yerine kısacık ömrümde kurduğum yüzlerce güzel hayalin peşinden gitmek var oysa. Yediğimi giydiğimi snap çekmekle değil, ders çalışarak, okuyarak, filmler belgeseller izleyerek, gezerek, sohbetler ederek,faydalı olarak geçirilirse daha huzurlu daha keşkesiz geçecek hayatım. 

31 ocak 00:27


204. İnstagramda keşfetme düşmek kör karanlık kuyulara düşmekten daha tehlikeli bence.

27 ocak 10:20

203. Burdaki alışveriş hesaplarından nefret ediyorum. Ne stoğa girse anında haber veriyorlar ihtiyacı olan olmayan sırf indirimde diye saldırıyor ürünlere 1 aydır zara'dan tek bir çanta takip ediyorum dakika dakika tam sepete atıcam stok bitiyor ulan bi bakıyorum bu gerizekalı hesaplar yememiş içmemiş duyurmuş. Bir duyurdunuz iki duyurdunuz artık bir salın şu siteleri ya. 3 oldu bu tam 3 oldu. Kaç kişiyiz şurda şu allahın cezası hesaplar yüzünden birer parça şeyi alamadık bir rahat bırakın be stokları ! 

Çıldırdım artık çıldırdım, almıyorum başlarım zarasına da çantasına da.

26 ocak 18:22

202. (link: https://www.thepigeonletters.com/single-post/2018/01/14/New-Instagram-Algorithm-Changes-in-January-2018 şurada )değişiklikleri açıklayan ve instagramı blog olarak kullananlar için tüyolar veren güzel bir yazı var.

her şey etkileşim olmuş. yayınınıza gelen yorumlara bir saat içerisinde cevap verin, resim altı açıklamaları ilk yayından 24 saat geçmeden değiştirmeyin, en az 5 tane çok kullanılmayan ama insanların sizi bulabileceği özgün etiket seçin vs.

anladığım kadarı ile keşfet kısmında önerilen sayfaların bazıları ana sayfamıza düşecekmiş. zaten takip edilen hesaplardaki yayınlar ana sayfaya geç düşüyor. insanlar artık iyice çıldıracak.

facebook'un yapmakta olduğu değişiklikler nedeniyle şirketler için temel reklam/pazarlama platformunun instagram olarak değişeceği, instagramın da buna uyum sağlamak için bu değişikliklere gittiğine dair yazı da meraklısı için (link: https://adespresso.com/blog/instagram-updates-you-need-to-make/ şurada) mevcut.

23 ocak 23:58 24 ocak 00:03

201. Yeni algoritmasını açıklayan sosyal medya platformu. Yeni haline tepki gösteren influencerlar olduğu gibi, sahte takipçi satın alıp sadece reklam yapanlara karşı önlem alınmis olmasina memnun olanlar da var.

ilgili medya:
1
23 ocak 20:31


200. geçen hafta dondurma kararı aldığım sosyal medya platformu. artık o kadar sıkıldım ki aynı giysiler,sırf reklam parası içeren ürünler. sonra ablamın ısrarı ile donduramadım fakat takip ettiğim ve artık inandırıcı bulmadığım bloggerleri takipten çıkardım. ve baktım ki mutluyum.hiç birini görmüyorum ya aşırı güzel siz de yapın aynısını.

18 ocak 22:56

199. ve artık bütün görsellerin birbirinin aynısı, tüm pozların copy paste olduğu bir sonsuz döngüye girmişti...

18 ocak 22:43

198. artık hiç sevmiyorum. tuhaf bir yarış ortamı.

18 ocak 21:02