sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (274)
  • medya (8)

274. Ilk çıktığı zamanlar çok severek kullandığım sosyal medya uygulamasıydı. Sadece sevdiğim ilgi duyduğum alanlarda ki sayfaları takip ediyordum. Yaygınlaşmaya başlayınca birde akrabalar basınca işin tadı kaçtı. Facebook gibi özlü sözler mi dersin laf sokmalı sözler mi dersin, hergün aynı açıyla çekilmiş selfieler mi dersin.. Hesabımı kapattım kafam rahat.

10 şubat 23:44

273. 6 aydır kullandığım bir mecra olmasına rağmen ciddi manada sıkıldığımı hissediyorum burdan. Hep aynı şeyler,aynı pozlar. Arabada müzik eşliğinde kıro storyler, yediğini içtiğini çekip paylaşanlar, aptal ve saçma boomeranglar( bi insan neden hamburgeri boomerangla çeker ki), fotoğrafların altına döşenen özlü sözler,atarlı laflar, dmden hunharca birilerine yürüyen tipler ve daha niceleri.. instagram kullanmadığım dönemlerde insanların garip tavırlarına maruz kaldığım için aman yeter be açayım bi tane kafasıyla açmıştım, ama cidden çöp. 2 ayda hevesimi aldım ve bitti benim için. 6 ayda sadece 2 tane fotoğraf paylaşmışım,story atıyorum haftada 1 bazen,yakında da kapatmayı düşünüyorum.

10 şubat 23:33

272. Sırf bu uygulamaya fotoğraf atmak için bir yerlere giden, makyaj yapan insanlar tanıdım ve bu insanların işleri sosyal medyayla alakalı değil. Eğer siz de son zamanlarda böyle bir insana dönüştüyseniz bir ara vermenizi tavsiye ediyorum (gbkz: sosyal medya detoksu)

10 şubat 22:08

271. en sevdiğim sosyal medya platformu. benim bu sevgim günlük hayatta iletişim halinde olduğum insanlardan iyi anlaştığım/ sevdiğim ya da kariyer odaklı takip ettiklerim hariç kimseyi takip etmememle alakalı muhtemelen. bi açıyorum balinalar, caretta carettalar, bir açıyorum dünyanın öbür ucundaki müzeler, konserler falan. pratik yemek tarifleri, spor motivasyonu ve kısa egzersizler için de ilham verici.

10 şubat 20:46

270. O kadar midem bulandı ki. Aylardır kapalı. Ekim ayının sonundan beri kullanmıyorum. Bir daha da kullanmayı düşünmüyorum ciddi şekilde midem bulandı çünkü.

10 şubat 19:10

269. Kendi hesabımı kapatanlardanım ben de.

Stalk amaçlı açtığım hesabı instablogger konseptiyle kamufle ettim ama sonra araç amaca dönüştü ve böylesi daha eğlenceli geldi. Bu düşünce beni stalklamaktan alıkoydu. Hatta o kadar ki orada gördüğüm saçma şeyler mizahi açıdan besliyor.

Ancak şu algoritma olayına ayak uyduramadım bu nedenle takipçi sayısı yerinde sayıyor. Bu noktada bu uygulamayı kullanan süslü kullanıcılarının desteğini rica edeceğim.

Tanım: en çok kullandığım telefon uygulaması.

7 şubat 20:51 7 şubat 23:22

268. Dünden beri arşivdeki hikayelerimize kimin baktığını göstermeyen uygulama. Ne anladım profilde hikayeleri tutmaktan o zaman.

6 şubat 10:20

267. telefonumdaki ekran süresi kısmında günün 4 saatini geçirdiğimi gördüğüm zaman dondurmaya karar verdiğim uygulama. fotoğraf çekmeyi, hikayeler paylaşmayı çok  seviyorum, evet. ancak şu sıralar evdeyim ve sürekli elim instagrama gidiyor. oturup iki satır okuyamaz bi film izleyemez oldum. sinirimi bozdu bu durum ve dondurdum. uzun bi süre de açmak istemiyorum ama bakalım umarım yapabilirim.  

30 ocak 12:43

266. başta fotoğraf çekmeye bayılıyorum ve onları editleyip paylaşmak çok eğlenceli, düşüncesiyle girdiğim fakat takipçilerim binleri, beş binleri aşınca sürekli kendimi, vücudumu, "eğlendiğim" bütün anları paylaştığım ve neticede kendini tüketen bir uygulama. bir hafta önce kökten kapattım. onlarca boş hikayeyi izlemek öyle çok zamanımızı çalıyor ki.. gerçi son bir aydır sürekli hareketlerimden ne kadar zaman geçirdiğimi kontrol ediyordum. yine de bana bir şeyler katan değil benden çok şey çalan bir uygulama olduğu için sildim. güzel fotoğrafları da eş dosta yollarım artık.

17 ocak 23:24

265. yılbaşında ani bir karar ile kapattım instagramımı.

2 haftayı geçti kullanmıyorum. ilk başlarda elim çok fazla aradı insta appini telefonda, ama zamanla kabullendi o da kullanmaya ara verişimi.

kapatma sebebim insanların "ben çok mutluyum, her şey harika!" tavırları. hayır değil, türkiyede yaşayan herkes biliyor bunu(gizlinot: ya da bana öyle geliyor).

sinir sistemim daha fazla bozulmasın, kendimi daha fazla kötü hissetmeyeyim diye kapattım gitti.

kendimi daha iyi hissediyorum.

17 ocak 23:12