girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (11)
  • medya (5)

11. kendisini gayet güzel buluyorum. oyunculuğuna genel olarak birşey diyemem fakat açlık oyunları serisindeki oyunculuğunu seviyordum. umut ışığım filmindeki oyunculuğu da gayet güzeldi. hem sarı hem de siyah saçın yakıştığı nadir kadınlardandır gözümde.

hollywood'un oyunculuk sektöründeki kadınlar üzerinde kurulan aşırı zayıf beden algısını kabul etmeyerek çok doğru bir iş yapmıştır. zayıflamasını isteyen yönetmenlere rest çekmiştir. bir dergi çekiminde photoshop yapılan fotoğrafının orjinalini sosyal medyada paylaşmıştır. işin özü kendiyle barışık bir kişiliktir.

yaptığı hareketlerin karakteri olduğuna inanıyorum. abartılı bir şekilde "kafa kız" algısı yaratmıyor bence. tam olarak olduğu gibi davranıyor. ayrıca üniversite okumadığını ve kendisini çok entelektüel bulmadığını bir röportajında belirtmişti. gelişine yaşıyor yani. tamamen kendisi gibi biri olduğuna kanıt olarakta görsel yükleyeceğim, bir ödül töreninde elinde içkisiyle koltukların üzerinden atlayarak geziyor sfgksjf bu rahatlık seviyesine bayılırım. devam jennifer.

ayrıca sevgilisine çıplak fotoğraflarını atması kadar doğal birşey yok. bir içim su bir insan olarak o atmayacakta kim atacak? kime ne? jenifer'da çok üzülmüş az önce mesaj attı "lütfen öyle demesinler evlencez biz" diye sfksjf

tanım: sevgilisine çıplak fotoğraflarını atmasının kimseyi ilgilendirmediği oyuncu.

24 mayıs 11:46

10. Yanaklı güzel kadın denildiğinde aklıma gelen ilk insan. 

23 mayıs 03:36

9. bir başka abartılan balon. Eskiden çok severdim. 

eli yüzü düzgün ama sokakta göreceğimiz herhangi bir güzel kızdan daha fazlası yok. oyunculuk desen, akademi artık genç kadın oyuncuların hevesleri kırılmasın diye oscar verir gibi oldu, önce jennifer sonra emma Stone, aynı dalda yarıştıkları kadın oyuncularla aşık atamayacak performanslar sergilemelerine rağmen. Aynı yaşlardaki Herhangi bir hollywood aktrisinden daha üstün bir performansını görmedim, hele ki oscar aldığı silver linings playbook eğer içinde Robert De niro ve bradley copper gibi ağır topları içermeseydi akademi’nin dönüp bakacağı filmler klasmanında bile değildi. 

karaktere gelince, bu kadının tamamen pr ürünü olduğu aşikar. reddit gibi sitelerde kendisiyle comic-con’da yada galalarda tanışan insanlar direkt “obnoxious” yani çirkin diyorlar karakteri için. kendisiyle fotoğraf çektirmek isteyen birine yumruk attığı, hayranlarla muhabbet etmekten nefret ettiği gibi şeyleri de röportajlarında uluorta söylüyor zaten. Komik ve tuhaf olmaya çabalıyor, pr Noktası bu zaten. Ama kendisi ününün ve parasının getirdiği rahatlıkla artık tamamen filtresiz ve terbiyesizlik sınırlarında yüzüyor. katıldığı talkshow’larda kendisinden başka konuklar varsa saçma sapan hareketlerle dikkati üzerine çekmeye çalışıyor, bildiğin görgüsüz hillbilly’imiş aslında.

amerikan insanının Zihnimde yarattığı görüntü direkt kendisi. 

22 mayıs 20:01


8. Oyunculuğunu geliştirdiğini düşünüyorum, Mother'daki performansı baya iyiydi ve demek ki artık kaliteli projeler de seçiyor; ancak konuşmasına dayanmak mümkün değil. Millet samimiliğin ağzına geleni söylemek olduğunu düşünüyor sanırım ki samimi bulunan biri. Darren Aronofsky ile olan röportajlarını izlerken kendisi adına utandım ve tabii Aronofsky adına. Rachel Weisz'dan sonra bu ne kuzum? En son Jimmy Kimmel'ın programında izledim kendisini, programı Jlaw sunuyor ve konuk Kim Kardashian. Arkadaşlar Kim Kardashian kendisi yanında çok daha class sahibi kalıyor, diyeceklerim bu kadar.

13 kasım 2017 17:48 13 kasım 2017 17:49

7. hollywoodlar'ın gülben ergen'i

17 ekim 2017 14:44

6. Yememiş içmemiş ve sevgilisine çıplak fotoğraf yollamış olan oyuncu.

19 kasım 2014 13:11

5. internette gezen pozlarını görmemek için o linkten o linke atladım ki maaşallah haber sitelerinde bile baş köşedeydi. bir insan sırf ünlü diye belki bir şeyler buluruz kafasıyla hesabı hack yiyecek ve çıplak fotoğrafları çerez gibi her yerde sunulacak.bu şöhretin getirisi de değil başka bir şey.belki sevgilisine yollamıştır belki kendisi için çekmiştir ne fark eder.sanki başka insanların telefonlarında böyle resimler yok mudur olan vardır.bu teknoloji çağı güzel falan da pis yanı da çok.geçmiş olsun arkadaşım.

8 eylül 2014 19:57


4. dünya üzerindeki erkeklerin çoğunun çıplak fotoğraflarına ağızları beş karış açık baktıklarını düşündüğüm güzel kadın. zira benim bile ağzım açık kaldı adamlar n'apsın. bütün bu fazlaca abartılan çıplak fotoğraf mevzusu dışında kariyeriyle ilgili konuşmam gerekirse; the hunger games ve silver lining playbook filmlerini izlemiştim. ben oyunculuğunu da beğendim açıkçası. yolu açık olsun.

8 eylül 2014 19:50

3. Oyunculuğunu ve enteresan kişiliğini çok sevdiğim tatlı mı tatlı kız. Hacklenmiş fotoğrafları olduğunu duyduğumda kesinlikle bakmam, yazık kıza falan demiştim ama sonra her şey istemdışı gelişti, çıplak fotoğrafları sürekli dolaştığım Reddit isimli sitede karşıma çıktı.

Ben bi de güzel bi kız görünce bakarım. Lezbiyen ya da biseksüel değilim ama estetik buluyorum yani açıkçası, memedir popodur güzel şeyler bunlar.

Her neyse, merakımdan açtım bakıyım diye fotoğraflarına ama hayal kırıklığına uğramadım değil. Göğüsleri biraz sarkık ve şekilsiz geldi bana. Kafamdaki seksi Jenni Lawrence imajı silindi ve yerine "aa ben zaten onu çıplak gördüm hiç de öyle aşırı seksi değildi" jenni lawrence imajı geldi.

8 eylül 2014 19:48

2. hiç bir filmini izlemedim, iyi bir oyuncu mudur bilemem. tip olarak da oldukça farklı biri, dikkat çekici.... bir de icloud'un hacklenmesi olayı sebebiyle çeşitli müstehcen fotoğrafları internete düşmüştür. bu olay sebebiyle de orda burda kendisinden sık sık bahsedilir oldu.

8 eylül 2014 19:34